Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Feb 14, 2006 10:30 am
We doen ons best dode topics te verwijderen of in het archief te plaatsen 3nodding En tja, als we de minder actieve leden zouden moeten gaan opzoeken in onze immense lijst.... nou.... daar is geen beginnen aan en houden we bijna niets meer over XD

Het 'adopteren' van een nieuw lid klinkt als een leuk idee, maar ik zie het zelf niet zo zitten. Sommige mensen onderschatten de taak, en sommige newbies verwachten dat hun peter en meter dan alles voor ze zouden moeten doen. Toen ik voor het eerst op Gaia kwam, wist ik ook niets, maar door goed te lezen kom je er meestal wel uit 3nodding
En te kort aan engelse kennis... tja, het IS een engelse site XD Dat kon je van te voren bedenken toen je hier kwam XD Deze Guild is geen vervanging of nederlandse versie van de site smile Het is een Guild, waar je nederlands k**t spreken smile Maar als je echt van Gaia wilt genieten, is Engels een vereiste.
MAAR! Iedereen in deze Guild is vaak bereid tot helpen! Noem het maar een soort ongeschreven regel van de Guild =D Behandel iedereen met respect; we zijn allemaal nieuw geweest!!!  
PostPosted: Sun Mar 05, 2006 10:48 am
kittyocean
We doen ons best dode topics te verwijderen of in het archief te plaatsen 3nodding En tja, als we de minder actieve leden zouden moeten gaan opzoeken in onze immense lijst.... nou.... daar is geen beginnen aan en houden we bijna niets meer over XD

Het 'adopteren' van een nieuw lid klinkt als een leuk idee, maar ik zie het zelf niet zo zitten. Sommige mensen onderschatten de taak, en sommige newbies verwachten dat hun peter en meter dan alles voor ze zouden moeten doen. Toen ik voor het eerst op Gaia kwam, wist ik ook niets, maar door goed te lezen kom je er meestal wel uit 3nodding
En te kort aan engelse kennis... tja, het IS een engelse site XD Dat kon je van te voren bedenken toen je hier kwam XD Deze Guild is geen vervanging of nederlandse versie van de site smile Het is een Guild, waar je nederlands k**t spreken smile Maar als je echt van Gaia wilt genieten, is Engels een vereiste.
MAAR! Iedereen in deze Guild is vaak bereid tot helpen! Noem het maar een soort ongeschreven regel van de Guild =D Behandel iedereen met respect; we zijn allemaal nieuw geweest!!!


er zijn wel manieren om oude leden een pm te sturen als je nou met 10 man doet hof je maar 60 mensen een berigt te sturen en als je nou een standaart bericht hebt hoef je lalen maar te plaken en is het zo gebeurt als je er maar aan begint  

QYDrop


Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Sun Mar 05, 2006 10:58 am
QYDrop
kittyocean
We doen ons best dode topics te verwijderen of in het archief te plaatsen 3nodding En tja, als we de minder actieve leden zouden moeten gaan opzoeken in onze immense lijst.... nou.... daar is geen beginnen aan en houden we bijna niets meer over XD

Het 'adopteren' van een nieuw lid klinkt als een leuk idee, maar ik zie het zelf niet zo zitten. Sommige mensen onderschatten de taak, en sommige newbies verwachten dat hun peter en meter dan alles voor ze zouden moeten doen. Toen ik voor het eerst op Gaia kwam, wist ik ook niets, maar door goed te lezen kom je er meestal wel uit 3nodding
En te kort aan engelse kennis... tja, het IS een engelse site XD Dat kon je van te voren bedenken toen je hier kwam XD Deze Guild is geen vervanging of nederlandse versie van de site smile Het is een Guild, waar je nederlands k**t spreken smile Maar als je echt van Gaia wilt genieten, is Engels een vereiste.
MAAR! Iedereen in deze Guild is vaak bereid tot helpen! Noem het maar een soort ongeschreven regel van de Guild =D Behandel iedereen met respect; we zijn allemaal nieuw geweest!!!


er zijn wel manieren om oude leden een pm te sturen als je nou met 10 man doet hof je maar 60 mensen een berigt te sturen en als je nou een standaart bericht hebt hoef je lalen maar te plaken en is het zo gebeurt als je er maar aan begint

het is al een hele ochtend werk om 40 mensen een standaard pm te sturen... en dat zeg ik uit ervaring =3  
PostPosted: Sun Mar 05, 2006 11:12 am
Zakou Nenharma
QYDrop
kittyocean
We doen ons best dode topics te verwijderen of in het archief te plaatsen 3nodding En tja, als we de minder actieve leden zouden moeten gaan opzoeken in onze immense lijst.... nou.... daar is geen beginnen aan en houden we bijna niets meer over XD

Het 'adopteren' van een nieuw lid klinkt als een leuk idee, maar ik zie het zelf niet zo zitten. Sommige mensen onderschatten de taak, en sommige newbies verwachten dat hun peter en meter dan alles voor ze zouden moeten doen. Toen ik voor het eerst op Gaia kwam, wist ik ook niets, maar door goed te lezen kom je er meestal wel uit 3nodding
En te kort aan engelse kennis... tja, het IS een engelse site XD Dat kon je van te voren bedenken toen je hier kwam XD Deze Guild is geen vervanging of nederlandse versie van de site smile Het is een Guild, waar je nederlands k**t spreken smile Maar als je echt van Gaia wilt genieten, is Engels een vereiste.
MAAR! Iedereen in deze Guild is vaak bereid tot helpen! Noem het maar een soort ongeschreven regel van de Guild =D Behandel iedereen met respect; we zijn allemaal nieuw geweest!!!


er zijn wel manieren om oude leden een pm te sturen als je nou met 10 man doet hof je maar 60 mensen een berigt te sturen en als je nou een standaart bericht hebt hoef je lalen maar te plaken en is het zo gebeurt als je er maar aan begint

het is al een hele ochtend werk om 40 mensen een standaard pm te sturen... en dat zeg ik uit ervaring =3

ik wil niet weten hoe jij het doet maar ik doe het zo : ( met fire fox ) de eerste 40 leden recher muis knop openen in niet tabblad , en dan ctrl+v dan heb je het tekstje dat je eerder scheef en dan doe je dat 40 keer kostje 40 min
en dan ga je van lings naar recht send en dan 30 sec wagten en dan weer send , en dan kost het je minder dan 1 uur
moed tog kunnen nie waar ?  

QYDrop


XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sun Mar 05, 2006 11:12 am
Zakou Nenharma
QYDrop
kittyocean
We doen ons best dode topics te verwijderen of in het archief te plaatsen 3nodding En tja, als we de minder actieve leden zouden moeten gaan opzoeken in onze immense lijst.... nou.... daar is geen beginnen aan en houden we bijna niets meer over XD

Het 'adopteren' van een nieuw lid klinkt als een leuk idee, maar ik zie het zelf niet zo zitten. Sommige mensen onderschatten de taak, en sommige newbies verwachten dat hun peter en meter dan alles voor ze zouden moeten doen. Toen ik voor het eerst op Gaia kwam, wist ik ook niets, maar door goed te lezen kom je er meestal wel uit 3nodding
En te kort aan engelse kennis... tja, het IS een engelse site XD Dat kon je van te voren bedenken toen je hier kwam XD Deze Guild is geen vervanging of nederlandse versie van de site smile Het is een Guild, waar je nederlands k**t spreken smile Maar als je echt van Gaia wilt genieten, is Engels een vereiste.
MAAR! Iedereen in deze Guild is vaak bereid tot helpen! Noem het maar een soort ongeschreven regel van de Guild =D Behandel iedereen met respect; we zijn allemaal nieuw geweest!!!


er zijn wel manieren om oude leden een pm te sturen als je nou met 10 man doet hof je maar 60 mensen een berigt te sturen en als je nou een standaart bericht hebt hoef je lalen maar te plaken en is het zo gebeurt als je er maar aan begint

het is al een hele ochtend werk om 40 mensen een standaard pm te sturen... en dat zeg ik uit ervaring =3
en als we het dan met 20 man doen of zijn die er wel ??  
PostPosted: Tue Mar 07, 2006 8:44 am
Tja, ik heb geen firefox. En ik zie het zelf ook een beetje als opdringerigheid. Het is ook hun eigen verantwoordelijkheid :S

En eerst moet nog uitgezocht worden wie dan welke leden PMed.

Puu.... Echt aardig wat werk =S  

kittyocean
Captain


Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Mar 07, 2006 8:51 am
Je kan het in de vorm van een nieuwsbriefje doen, en er in zetten hoe het met de guild gaat en wat de plannen zijn.

Als je gaat zeggen zoiets van, als je binnen een maand niet gepost heb wordt je gebant, dat werkt nooit goed. Maar misschien is het een keer handig alle dode accounts af te gaan en de mensen die een aantal dagen op gaia zijn geweest en daarna nooit meer ingelogd hebben of al een jaar niet actief meer zijn er af te halen.  
PostPosted: Tue Mar 07, 2006 8:54 am
Darlaa
Je kan het in de vorm van een nieuwsbriefje doen, en er in zetten hoe het met de guild gaat en wat de plannen zijn.

Als je gaat zeggen zoiets van, als je binnen een maand niet gepost heb wordt je gebant, dat werkt nooit goed. Maar misschien is het een keer handig alle dode accounts af te gaan en de mensen die een aantal dagen op gaia zijn geweest en daarna nooit meer ingelogd hebben of al een jaar niet actief meer zijn er af te halen.


De gedachte alleen al maakt me gestressed (ik heb heel veel aan mijn kop; als ik mijn diploma zou hebben zou dat een stuk minder zijn!)  

kittyocean
Captain


number_17

PostPosted: Tue Apr 04, 2006 10:10 am
of iedereen stuurd er 1 naar heel zijn friendlist 3nodding  
PostPosted: Tue Apr 04, 2006 10:20 am
number_17
of iedereen stuurd er 1 naar heel zijn friendlist 3nodding

jeeey! tien keer een nieuwsbrief over de ADPE in mijn inbox >.>
en ik denk dat de actieve leden niet de complete 500 tot 600 leden in hun friendslist hebben.
 

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

QYDrop

PostPosted: Tue Apr 04, 2006 10:49 am
Zakou Nenharma
number_17
of iedereen stuurd er 1 naar heel zijn friendlist 3nodding

jeeey! tien keer een nieuwsbrief over de ADPE in mijn inbox >.>
en ik denk dat de actieve leden niet de complete 500 tot 600 leden in hun friendslist hebben.

ik heb maar 4 nederlanders in m'n frend list ( mezelf geen 4 keer mee gerekend)  
PostPosted: Tue Apr 04, 2006 11:24 am
Ik heb wel een aantal nederlanders in mijn vriendslist maar geen idee of ze lid van de guild zijn, probeer dat nog maar is na te checken in die gigalijst.

Tja je zou dat op kunnen lossen door een lijst in een topic neer te zetten met namen die gpm't zijn gepm't gaan worden.  

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Apr 04, 2006 11:27 am
Tja, ik voel er weinig voor om een lijst te maken met wie wel en wie niet gepmed zijn. Komt nogal....stalkerig over, in mijn ogen. En ook een beetje anti-prive and all.... wel een goed idee hoor, maar persoonlijk zie ik het niet zitten =S Ik kom wel eens bewust inde Dutch Topics en maak opmerkingen als: Hey, zag ik jou niet in de Guild? - Tja, het gaat hier sneller dan in de Guild, maar dat komt ook omdat mensen verwachten dat een paar personen voor alle activiteit zorgen.

En dan post iemand weer een keertje....

en de vele aanmeldingen hebben we nodig! Hoe meer aanmeldingen, hoe hoger in de Guild Lijst....  
PostPosted: Tue Apr 04, 2006 11:31 am
kittyocean
Tja, ik voel er weinig voor om een lijst te maken met wie wel en wie niet gepmed zijn. Komt nogal....stalkerig over, in mijn ogen. En ook een beetje anti-prive and all.... wel een goed idee hoor, maar persoonlijk zie ik het niet zitten =S Ik kom wel eens bewust inde Dutch Topics en maak opmerkingen als: Hey, zag ik jou niet in de Guild? - Tja, het gaat hier sneller dan in de Guild, maar dat komt ook omdat mensen verwachten dat een paar personen voor alle activiteit zorgen.

En dan post iemand weer een keertje....

en de vele aanmeldingen hebben we nodig! Hoe meer aanmeldingen, hoe hoger in de Guild Lijst....

ik denk dat je een soort van publisitijd nodig hebt waardoor de een ne nederlander op gaia zegt van 'hey ken jij die ene gild die deet .... '
zo iets bij voor beeld als je zoon stunt hebt komen ze van zelf aan lopen  

QYDrop

Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 10 11 12 13 14 15 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum