Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Apr 04, 2006 11:46 am
Ik opper het nog een keer en dan hou ik er over op:

Hebben we een topic in het registered guilds forum? en zo niet, waarom er geen maken?  
PostPosted: Tue Apr 04, 2006 12:04 pm
Ik heb niets gemaakt, en ik heb ook niet de tijd om het dagelijks vaak genoeg te bumpen zodat iedereen het ziet =S

Dus iemand een idee hoe we dit idee kunnen verwezelijken?

en QYDrop; we hebben aardig wat events en balls gehad.... maar ze gaan vaak snel weg 'omdat het hier te saai is'.

Maar je ziet die mensen ook nooit inzet tonen! Ze verwachten kant en klaar hap klare brokken entertainment! Maar plezier maak je zelf!  

kittyocean
Captain


number_17

PostPosted: Tue Apr 04, 2006 1:29 pm
kittyocean
Ik heb niets gemaakt, en ik heb ook niet de tijd om het dagelijks vaak genoeg te bumpen zodat iedereen het ziet =S

Dus iemand een idee hoe we dit idee kunnen verwezelijken?

en QYDrop; we hebben aardig wat events en balls gehad.... maar ze gaan vaak snel weg 'omdat het hier te saai is'.

Maar je ziet die mensen ook nooit inzet tonen! Ze verwachten kant en klaar hap klare brokken entertainment! Maar plezier maak je zelf!
wij hebben hier bijna alleen een ball gehad toen er in gaia zelf ook balls waren.
daar van de dRvO topic nogal druk moet ik zeggen..
tjs iedereen wil die items hebben ^^''
zonder van al het werk van XD master

maar nu je het over topics heb..hoe goed is je band met blue-aye? (lino chan)
 
PostPosted: Wed Apr 05, 2006 12:33 am
Blue Aye? Pfffff. geen idee. We hebben elkaar al tijden niet meer gesproken!  

kittyocean
Captain


number_17

PostPosted: Wed Apr 05, 2006 2:59 am
kittyocean
Blue Aye? Pfffff. geen idee. We hebben elkaar al tijden niet meer gesproken!
doen dan..
ik bedoel hij onderhoud de ADPE topic..dat is de grootste nieuwe leden maker voor ons...
samen werken met hem zou goed zijn 3nodding
 
PostPosted: Wed Apr 05, 2006 11:17 am
True!

Nou weet ik het weer. Was hij niet degene die jaren voordeed dat hij een meisje was, en verschillende Gaia Relaties had?

Was wel humor XD  

kittyocean
Captain


Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Apr 05, 2006 1:28 pm
kittyocean
True!

Nou weet ik het weer. Was hij niet degene die jaren voordeed dat hij een meisje was, en verschillende Gaia Relaties had?

Was wel humor XD

Effe checken; blue aye en light blue aye zijn de zelfde persoon?  
PostPosted: Wed Apr 05, 2006 2:11 pm
Darlaa
kittyocean
True!

Nou weet ik het weer. Was hij niet degene die jaren voordeed dat hij een meisje was, en verschillende Gaia Relaties had?

Was wel humor XD

Effe checken; blue aye en light blue aye zijn de zelfde persoon?
nee..hun hadden een relatie
totdat lightblue er na 9 maanden achter kwam dat blue een jongen was XP

maar nu noemt blue zichzel lino 3nodding
 

number_17


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Apr 06, 2006 1:24 am
ZIJ hadden een relatie XD Sorry, tegen dat soort dingen kan ik echt niet XD No offense XD Moest het ff zeggen...

En heeft Blue Aya zich zo genoemt, of Light Blue Aye?  
PostPosted: Thu Apr 06, 2006 2:12 am
blue aye..
ik heb lightblue al in geen tijden meer gezien.
maar ik kan anders hem er wel eens op aanspreken..of die meer wil gaan samenwerken..
de topic kan namelijk ook wel hulp gebruiken..
zeker na de concurentie van de afgelope tijd 3nodding
 

number_17


Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Thu Apr 06, 2006 4:28 am
Dus die deed zich voor van het andere geslacht te zijn en begon relaties? Daar zie ik de humor niet van in, sorry hoor sweatdrop  
PostPosted: Thu Apr 06, 2006 5:26 am
number_17
blue aye..
ik heb lightblue al in geen tijden meer gezien.
maar ik kan anders hem er wel eens op aanspreken..of die meer wil gaan samenwerken..
de topic kan namelijk ook wel hulp gebruiken..
zeker na de concurentie van de afgelope tijd 3nodding

Ik kan me vergissen, maar lightblue heeft toch ook een adpe topic? Ik heb de link niet bewaard maar ik zie em af en toe langskomen in de chatterbox, die ziet er ook wel populair en recent onderhouden uit.

^_^' anyway schakel even over naar het event forum er misschien een feestje in de maak, en het zou leuk zijn als we het dit keer goed aan kunnen pakken met een goed plan met adverteren en samenwerking van de verschillende guild/topics zo dat iedereen samen kan komen.
Kumadude en Orankorfbalpizza hadden daar al aangegeven snel en feestje te willen geven.  

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

number_17

PostPosted: Thu Apr 06, 2006 5:43 am
kumadude he? ik weet nog van niks..maargoed als er ergens een feestje is dan komen de ridders vaak wel 3nodding

btw die topic is gewoon van blue aye..dat heeft die al 2 jaar 3nodding

en de humor er van..nouja meer als 100 euro aan kadotjes thuis gestuurd gehad van andere mensen..laat mooi de kwaliteid van ons onderwijs systeem zijn xd
 
PostPosted: Thu Apr 06, 2006 8:59 am
Had hij cadeaus in ontvangts genomen O.o Dan vind ik het niet goed. Zolang het enkel online en digitaal was zag ik de humor er wel van in. Het bewijst gewoon dat iedereen gewoon zich kan voordoen als hij of zij wil.

En 17, als jij met Blue Aye/ Lino wel eens spreekt, is het misschien handiger dat jij 'spokesperson' ter bemiddeling bent; lijkt dat je wat?  

kittyocean
Captain


number_17

PostPosted: Thu Apr 06, 2006 2:12 pm
als je een duidelijke term geven misschien wel ja.
hij heeft er nu als het goed is een link in staan.
en ik zet ff een link in de guild bij de laatste regels en updates. dat is wel zo beleeft
 
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum