Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Anal Pumpkin

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 7:23 am
kittyocean
Voorstellen... ja, zoiets was er ook in de vorige guild... maar ik vind dat we nu al te veel stickies hebben..... misschien dat we voorlopig het zo houden dat als je jezelf wilt voorstellen, je maar een nieuwe thread maakt ^_^


Ik maak wel een thread, is wat overzichtelijker, anders krijgen we weer van die one day flie's  
PostPosted: Fri Apr 01, 2005 7:35 am
[ . Faith . ]
kittyocean
Voorstellen... ja, zoiets was er ook in de vorige guild... maar ik vind dat we nu al te veel stickies hebben..... misschien dat we voorlopig het zo houden dat als je jezelf wilt voorstellen, je maar een nieuwe thread maakt ^_^


Ik maak wel een thread, is wat overzichtelijker, anders krijgen we weer van die one day flie's

Ja, dat klopt ook weer. Mocht het een regelmatig active thread worden, dan maak ik hem wel sticky.  

kittyocean
Captain


Anal Pumpkin

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 7:37 am
kittyocean
[ . Faith . ]
kittyocean
Voorstellen... ja, zoiets was er ook in de vorige guild... maar ik vind dat we nu al te veel stickies hebben..... misschien dat we voorlopig het zo houden dat als je jezelf wilt voorstellen, je maar een nieuwe thread maakt ^_^


Ik maak wel een thread, is wat overzichtelijker, anders krijgen we weer van die one day flie's

Ja, dat klopt ook weer. Mocht het een regelmatig active thread worden, dan maak ik hem wel sticky.


Ok, is goed, ik maak wel leuke thread.. smile  
PostPosted: Fri Apr 01, 2005 8:14 am
Sorry dat ik het zeg maar, ik vind Avatar talk & Chatterbox onnodige sticky's we hebben er al zoveel, haal die 2 dan weg, dan zijn het allemaal nuttige topics.  

Anal Pumpkin


kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 9:37 am
[ . Faith . ]
Sorry dat ik het zeg maar, ik vind Avatar talk & Chatterbox onnodige sticky's we hebben er al zoveel, haal die 2 dan weg, dan zijn het allemaal nuttige topics.

Chatterbox blijft =D Dat beslis ik met mijn almachtige POWER!  
PostPosted: Fri Apr 01, 2005 10:56 am
Misschien is het een idee om een "grote" guild thread te maken, announcements so dat ie altijd bovenop blijft staan met daarin de links naar de hoofdguild threads, guild rules, suggestions, indroduction. alle stickywaardige threads vangen in een overkoepelende thread.  

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Anal Pumpkin

PostPosted: Fri Apr 01, 2005 12:29 pm
kittyocean
[ . Faith . ]
Sorry dat ik het zeg maar, ik vind Avatar talk & Chatterbox onnodige sticky's we hebben er al zoveel, haal die 2 dan weg, dan zijn het allemaal nuttige topics.

Chatterbox blijft =D Dat beslis ik met mijn almachtige POWER!


Ok, hare koninklijke hoogheid xd  
PostPosted: Sat Apr 02, 2005 8:27 am
Ik weet het, ik post hier teveel sweatdrop Maar kunnen de locked topics weg? Aangezien er toch niet meer gepost kan worden.

Bij voorbaat dank,
Gino  

Anal Pumpkin


kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Apr 03, 2005 3:51 am
[ . Faith . ]
Ik weet het, ik post hier teveel sweatdrop Maar kunnen de locked topics weg? Aangezien er toch niet meer gepost kan worden.

Bij voorbaat dank,
Gino


Als je de updates had gelezen, dan wist je dat ze tot volgende week zondag gesloten blijven ^_^ Ik wil namelijk mensen een kans geven een argument aan te dragen waardoor ik ze weer zou openen. Krijg ik voor zondag geen PM, dan worden ze verwijderd (en dat is dus zondag 10 april)

Ik ben dan wel Guild Owner, maar ik wil geen God spelen. Een guild moet je samen doen.  
PostPosted: Sun Apr 03, 2005 8:58 am
kittyocean
[ . Faith . ]
Ik weet het, ik post hier teveel sweatdrop Maar kunnen de locked topics weg? Aangezien er toch niet meer gepost kan worden.

Bij voorbaat dank,
Gino


Als je de updates had gelezen, dan wist je dat ze tot volgende week zondag gesloten blijven ^_^ Ik wil namelijk mensen een kans geven een argument aan te dragen waardoor ik ze weer zou openen. Krijg ik voor zondag geen PM, dan worden ze verwijderd (en dat is dus zondag 10 april)

Ik ben dan wel Guild Owner, maar ik wil geen God spelen. Een guild moet je samen doen.


Ok, ik snap het, sorry ik had de Updates nog niet gelezen smile Moet het wat beter bijhouden.
Hey, btw heeft er nog iemand anders gemerkt dat er wat meer leven in de Guild komt?  

Anal Pumpkin


ButtonFly

PostPosted: Sun Apr 03, 2005 10:26 am
Ik zat te denken: Misschien een speciale topic voor de art van members. Als ze advies willen of als ze inspiratie van anderen willen.

Kraak m'n idee gerust af, ik ben niet zo snugger xp  
PostPosted: Sun Apr 03, 2005 10:28 am
ButtonFly
Ik zat te denken: Misschien een speciale topic voor de art van members. Als ze advies willen of als ze inspiratie van anderen willen.

Kraak m'n idee gerust af, ik ben niet zo snugger xp


waarom zouden we zoiets afkraken??
Ik vind het een goed idee, want ik ben op het moment inspi loos razz  

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Anal Pumpkin

PostPosted: Sun Apr 03, 2005 10:29 am
ButtonFly
Ik zat te denken: Misschien een speciale topic voor de art van members. Als ze advies willen of als ze inspiratie van anderen willen.

Kraak m'n idee gerust af, ik ben niet zo snugger xp


* Kraakt xd * Nee J/K
Goed idee hoor.  
PostPosted: Sun Apr 03, 2005 10:31 am
kiek
ButtonFly
Ik zat te denken: Misschien een speciale topic voor de art van members. Als ze advies willen of als ze inspiratie van anderen willen.

Kraak m'n idee gerust af, ik ben niet zo snugger xp


waarom zouden we zoiets afkraken??
Ik vind het een goed idee, want ik ben op het moment inspi loos razz
Ik ben ook helemaal leeg qua inspiratie, komt denk vooral omdat ik niet zoveel tijd heb om te tekenen...  

ButtonFly


kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Apr 03, 2005 10:33 am
ButtonFly
kiek
ButtonFly
Ik zat te denken: Misschien een speciale topic voor de art van members. Als ze advies willen of als ze inspiratie van anderen willen.

Kraak m'n idee gerust af, ik ben niet zo snugger xp


waarom zouden we zoiets afkraken??
Ik vind het een goed idee, want ik ben op het moment inspi loos razz
Ik ben ook helemaal leeg qua inspiratie, komt denk vooral omdat ik niet zoveel tijd heb om te tekenen...


Ik heb dat ook, naja de laatste tijd krijg ik gelukkig steeds meer tijd, maar die besteeds ik vooral aan computeren en huiswerk >.> En dan wat tekenen in schriften, maar dat zijn *ahum* geen tekeningen...
OHwjah... ik teken tussen de lessen door nogwel s in mun dummie, maar dat zijn geen boeiende tekeningen....  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum