Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 19 20 21 22 23 24 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

QYDrop

PostPosted: Tue Nov 07, 2006 10:24 am
Zakou Nenharma
number_17
Zakou Nenharma
You are lucky people xD
In een tussenuur op school heb ik even een sinterklaas en kerst event voor de guild uit mijn mouw geschudt :3

Ik zal wel de medewerking van enkele guildleden nodig hebben, maar desbetreffende personen zullen binnenkort een PM van mij krijgen ^_^
kieskeurig blaugh
Nee niet echt, maar je gaat niet bij de slager een zak krentenbollen halen wink


nou ik haal anders wel eieren bij de buur man dus ......  
PostPosted: Wed Nov 08, 2006 2:32 am
Zakou Nenharma
number_17
Zakou Nenharma
You are lucky people xD
In een tussenuur op school heb ik even een sinterklaas en kerst event voor de guild uit mijn mouw geschudt :3

Ik zal wel de medewerking van enkele guildleden nodig hebben, maar desbetreffende personen zullen binnenkort een PM van mij krijgen ^_^
kieskeurig blaugh
Nee niet echt, maar je gaat niet bij de slager een zak krentenbollen halen wink
als je ze er ooit ben vergeten sweatdrop  

number_17


Digipyro

PostPosted: Wed Nov 08, 2006 4:02 am
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat zou vet zijn surprises bij gaia ^^... ik doe mee razz .  
PostPosted: Wed Nov 08, 2006 7:54 am
Ik begin vanavond aan een voorbereidingsthread voor sinterklaas (het feest zal lopen van inkom tot 5 dec) en ergens rond de eerste advent zal er een voorbereidingsthread komen voor kerst (vanaf 1e advent tot 2e kerstdag zijn er enkele activiteiten). Iemand ideeen voor oud en nieuw (van 30 dec tot 2/3 jan)?  

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

IcedEarth

PostPosted: Tue Nov 21, 2006 6:08 am
Is dat sinterklaastopic dat een of andere Hollander heeft gemaakt ook een activiteit van deze guild?
 
PostPosted: Tue Nov 21, 2006 7:18 am
Dat van GilraenCulnamo? [x]
Die hoort niet bij de guild, zij wil gewoon mensen die het feest niet kennen laten kennis maken met het hele gebeuren ^_^  

Arty_von_Dutch


kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Nov 21, 2006 10:43 pm
Maar wel een leuke topic =D  
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 9:55 am
zijn er nog veranderingen in de guild laatste tijd ? want er zijn wel meer events thanks to zakou ^___^ ( kudos to you) maar zijn er nog andere dingen veranderd ?  

Digipyro


kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Dec 18, 2006 10:09 am
Nou ja, we hebben als mods zijnde nu een registratievorm voor overtredingen. Zelfs lichte waarschuwingen worden genoteerd ^_^. Hier wordt wel altijd overleg over gepleegd.

Andere veranderingen... tja, Number 17 heeft zich teruggetrokken uit de Guild.

Verder weinig veranderingen XD  
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 10:39 am
kittyocean
Nou ja, we hebben als mods zijnde nu een registratievorm voor overtredingen. Zelfs lichte waarschuwingen worden genoteerd ^_^. Hier wordt wel altijd overleg over gepleegd.

Andere veranderingen... tja, Number 17 heeft zich teruggetrokken uit de Guild.

Verder weinig veranderingen XD


ok, maar wat schiet je ermee op ? ik bedoel ik kreeg een lichte waarschuwing waar ik het totaal niet mee eens ben ( mede omdat het kwaad voor mij tochal geschied was) en ik ook mijn goeie wil heb aangetoont door het meteen te verwijderen en dat voor al dat andere gedoe zich afspeelde. verder is het dus min of meer een manier om minder mensen te krijgen ( ik neem aan dat het resultaat een ban is) terwijl we toch meer mensen nodig hebben ( active) en dan kwa overleg vraag ik me af of dat is gepleegd toen ik hem kreeg aangezien ik best lang heb gewacht op replies enzo het was echt laat dat ik het heb gepost en in de ochtend zag ik enkel kitty heel even online.

waneer en waarom heeft 17 zich dan terug getrokken want ik dacht dat hij nog deelnam aan de discussies enzo :S....  

Digipyro


Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 11:03 am
in de ochtend zijn zelden mensen online ^_^
En als ze er zijn, zijn ze er niet lang. Ik wil (omdat ik zo'n mooi schoolrooster heb) nog wel eens online zijn in de morgen, maar dan zit ik hier meestal in mijn eentje.

Wat er precies met 17 aan de hand was, geen idee. Maar ik kan niet zeggen dat ik heel erg verrast was met zijn besluit. Op 30 november heeft hij een berichtje gepost in de announcements dat hij ermee ophoudt.

En I thank thee Eastvane <3 (digipyro wil maar niet in mijn hoofd xD je blijft gewoon eastvane :3 ) Al die positieve reacties! <3<3 daarnaast organiseer ik graag iets leuks voor jullie ^_^
 
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 11:50 am
Zolang je niet hoort "Dit is je eerste officiele waarschuwing" hoef je je geen zorgen te maken. De dingen die genoteerd worden zijn om te zorgen dat mensen niet constant dezelfde fout blijven maken.
En verder heb je alle recht om in beroep te gaan, om het zo maar te noemen.

en tja, ik was er even niet, dus kon moeilijk overleggen. Darlaa deed wat haar het beste leek. Maar elke keer als er een lichte of officiele waarschuwing wordt uitgegeven bespreken we het na. Zo kan het voorkomen dat wij besluiten om bepaalde dingen niet te noteren. Ook mods/guildowners maken fouten; we zijn allemaal mensen. Toch schaar ik mij wel achter Darlaa. Ik begrijp zeker dat het een geval van miscommunicatie was (dus beiden schuld en beiden onschuldig) maar voor anderen kwam het bijna als een flamewar over.

Maak je nu maar geen zorgen; het notatiesysteem is enkel om te zorgen dat wij nu eens duidelijkheid hebben over wie nu wel en niet op de blacklist staan. Dat niet 1 iemand 5 officiele waarschuwingen krijgt en de ander 1.

Bannen is voor ons echter een laatste oplossing; we kiezen er liever niet voor.

Verder heb ik wel een vermoeden waarom Number 17 weggegaan is, maar heb nooit echte bevestiging van deze reden gekregen.  

kittyocean
Captain


Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 12:48 pm
User ImageHet kon op dat moment niet anders sweatdrop ik niet een persoon en waarschuwing sturen ergens voor en de volgende die het zelfde doet niet.

Ook al deed je het niet met op zet en had je goede wil, een beetje oplettendheid wordt wel verwacht van onze leden. "ik wist het niet" is nooit een goede verdediging geweest in een rechtzaak ^_^;

Maar ja ongelukjes gebeuren en zoals kitt al zei tis geen officiele waarschuwing, dus geen boete. razz no worries, die van jou teld niet zo zwaar, teld eigenlijk helemaal niet tis meer voor achtergrondinformatie.


Love the spirit, Merry Christmas
 
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 12:58 pm
Achtergrondinformatie die nog eens grote kans heeft door mij vergeten te worden XD

We kijken meer naar wat een lid doet voor de guild, en naar zijn goede gedrag dan naar de negatieve dingen =D

Peace and Love! En Positieve dingen!!  

kittyocean
Captain


Digipyro

PostPosted: Mon Dec 18, 2006 4:57 pm
ok, maar men gaat nu in op 1 ding. ik vroeg me af of er structureel nog dingen verder veranderen aangezien ik een hele hoop tips heb gegeven en me toch wel afvraag of er nog dingen veranderen want als ik de hoeveelheid leden zie en de activiteiten vraag ik me toch af of het nog actiever gaat worden ( een enkel voorbeeld)

dus was mijn vraag min of meer.... komt er bv nog een manier waarbij men kan zien dat jullie mods ergens mee bezig zijn of tasten we in het diepen en zien we wel of er wat gebeurd ?

om dan ook maar meteen te vragen of er nog dingen op de planning staan/verwachting/up comming ?

eigenlijk vraag ik hier liever antwoord op van kitty dan van de rest van de mods want ik heb een beetje het gevoel dat het nu een meiden team is wat elkaar altijd zal steunen en dus voor mijn gevoel minder objectief en individueel is.  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 19 20 21 22 23 24 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum