Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 20 21 22 23 24 25 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 6:32 am
Ho wacht even ^_^
Er zijn verscheidene dingen gedaan om het hier actiever te laten worden. (check het archief), maar het draaide allemaal uit op een flop. Ik probeer nu meer events te organiseren, omdat het leuk is voor jullie en omdat het mensen trekt. Maar goed, er moet dan wel reclame worden gemaakt.
-makes note-

Ik weet niet of wij op dit moment specifiek met iets bezig zijn. Het is nu kersttijd en dan is het altijd redelijk druk en veel te doen. Maar ik denk dat wij misschien wel een soort van modjournal kunnen maken naar de leden toe. Ik denk alleen dat het een redelijk saai/rustig journal wordt ^_^;

En dat het een meiden team is, tja daar kunnen wij niets aan doen. Op het moment van mod keuze, waren wij het meest actief en betrouwbaarst (zo mocht blijken uit de keuze van kitty). En over dat steunen; ik ben het heus niet altijd eens met Darlaa en Kitty.
Is meestal niet zo te merken, want dan houd ik me redelijk er buiten. Tenzij ik vind dat het echt te ver gaat ^_^

De leden mogen altijd input geven of iemand ergens op wijzen. Maar het moet wel netjes blijven. In mijn ogen is iedereen mod. Iedereen is verantwoordelijk. Heb je een leuke actie of ideeen? Deel maar met ons. wie weet, weet jij verandering te brengen in de activiteit van deze guild.

Helaas, ondanks verzoek, toch een reactie van Zakou wink
 
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 7:12 am
Zoals Zakou al aangaf: er zijn vele ideeën geweest, maar de meesten bleken niet haalbaar. Toch zijn we continue bezig met de verbetering van de guild. Het nadeel van een guild en forum is dat we afhankelijk zijn van de leden. Als er geen leden zijn, is er geen forum om te modden. Echter, een reëel en haalbaar plan is nog niet boven water gekomen; noch van de mods, noch van de leden. We staan dus zeker niet stil en open voor suggesties!!

En alle lof naar Zakou toe. Had ze al een Sint event, is ze nu ook al bezig met een kerstevent. En geloof me, events organiseren vreet tijd! En Zakou heeft dat er steeds maar weer voor over. Alle lof!

En ook ik ben het niet altijd eens met alle mods. Dat is normaal; we zijn allemaal anders en hebben allemaal andere grenzen. Dat we nu een meiden team zijn, is puur toeval. Ik heb zat mensen, ook jongens, op het oog als het gaat om het mod team te versterken. Echter, probleem is dat het erg rustig is, en er dus geen extra mods nodig zijn.  

kittyocean
Captain


Digipyro

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 8:33 am
hmmm. maar wat hebben jullie aan de tips van mij toendertijd gehad dan want er werd uiteindelijk ja en amen gezegd ( ok op sommige dingen niet) maar heb er weinig van terug gezien. dat van zakou zoals ik al vele malen heb verteld is echt goed en leuk. iets waar ik respect voor heb en iets wat ik ook zie. het is inderdaad jammer dat er een lage opkomst is maar dit veranderd naarmate er meer leden komen.

een tip die ik toendertijd volgens mij niet heb gezegd/verteld is mischien dat de voor pagina een restyle kan krijgen. BV het engelse gedeelte is totaal niet nodig omdat het een nederlandse guild is. waarom zou je dus alle text ook nog eens in het engels schrijven ? de introductie oogt iets amateuristisch maar is te doen aangezien je hier een jong publiek mee aantrekt. maarjah wil het verder niet te ver sturen maargoed... mischien een soort van leuke lay-out geven ofzo met nieuwe text en dat engels weg laten.  
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 8:37 am
User ImageDe text in het engels is nodig omdat er ook niet nederlanders langs komen die zich afragen waar het in godesnaam over gaat (anders krijg je mensen die stom gaan posten omdat ze nieuwsgierig zijn) daarbij hoef je nog steeds geen nederlands te praten om lid te zijn, er zijn zat mensen die engels praten maar nederlands of dingen over nederland willen leren.

Love the spirit, Merry Christmas
 

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 8:45 am
Darlaa
User ImageDe text in het engels is nodig omdat er ook niet nederlanders langs komen die zich afragen waar het in godesnaam over gaat (anders krijg je mensen die stom gaan posten omdat ze nieuwsgierig zijn) daarbij hoef je nog steeds geen nederlands te praten om lid te zijn, er zijn zat mensen die engels praten maar nederlands of dingen over nederland willen leren.

Love the spirit, Merry Christmas


njah vind dat een beetje raar. en je kan er anders altijd nog in een korte zin neerzetten hoe of wat. ik vind het hele idee dat mensen uit het buitenland kunnen joinen in een guild die pro nl is nogal raar. bedoel ik heb niks tegen mensen die gewoon engels kunnen ( logisch) maar ik zie niet waarom je er speciaal rekening mee zou gaan houden want ik denk dat 97 % nl is. en als ze niet nederlands kunnen lezen wat hebben ze er dan aan..... iedereen spreekt nederlands. Nog iets ik denk zowiezo dat als je dat weghaalt en gewoon een soepele grens stelt ( kortom ze mogen wel joinen maar waarom perse die engelse text) dat het een stuk proffesioneler staat en er dus ook al sneller mensen komen. een remind or block systeem kijk desnoods hoelang geleden men online is geweest is t meer dan n jaar wat heeft t voor nut. + dat ALS men geintreseerd is ze wel opnieuw joinen. (uiteraard eerst een reminder sturen kijken of ze reageren)

dan kan je nog promotie maken bij gaia guilds zelf. mischien afentoe eens een topic maken dat we nog members toelaten enzo.  
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 8:50 am
Digipyro
Darlaa
User ImageDe text in het engels is nodig omdat er ook niet nederlanders langs komen die zich afragen waar het in godesnaam over gaat (anders krijg je mensen die stom gaan posten omdat ze nieuwsgierig zijn) daarbij hoef je nog steeds geen nederlands te praten om lid te zijn, er zijn zat mensen die engels praten maar nederlands of dingen over nederland willen leren.

Love the spirit, Merry Christmas


njah vind dat een beetje raar. en je kan er anders altijd nog in een korte zin neerzetten hoe of wat. ik vind het hele idee dat mensen uit het buitenland kunnen joinen in een guild die pro nl is nogal raar. bedoel ik heb niks tegen mensen die gewoon engels kunnen ( logisch) maar ik zie niet waarom je er speciaal rekening mee zou gaan houden want ik denk dat 97 % nl is. en als ze niet nederlands kunnen lezen wat hebben ze er dan aan..... iedereen spreekt nederlands. Nog iets ik denk zowiezo dat als je dat weghaalt en gewoon een soepele grens stelt ( kortom ze mogen wel joinen maar waarom perse die engelse text) dat het een stuk proffesioneler staat en er dus ook al sneller mensen komen. een remind or block systeem kijk desnoods hoelang geleden men online is geweest is t meer dan n jaar wat heeft t voor nut. + dat ALS men geintreseerd is ze wel opnieuw joinen. (uiteraard eerst een reminder sturen kijken of ze reageren)

dan kan je nog promotie maken bij gaia guilds zelf. mischien afentoe eens een topic maken dat we nog members toelaten enzo.

gaia is en blijft een internationale site waar ze engekls spreken dus ik vind het goed hoor hoe de voorpagina alles verytaald naar het engels dan weten die ook waar het om gaat  

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Digipyro

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 8:54 am
XDmaster4
Digipyro
Darlaa
User ImageDe text in het engels is nodig omdat er ook niet nederlanders langs komen die zich afragen waar het in godesnaam over gaat (anders krijg je mensen die stom gaan posten omdat ze nieuwsgierig zijn) daarbij hoef je nog steeds geen nederlands te praten om lid te zijn, er zijn zat mensen die engels praten maar nederlands of dingen over nederland willen leren.

Love the spirit, Merry Christmas


njah vind dat een beetje raar. en je kan er anders altijd nog in een korte zin neerzetten hoe of wat. ik vind het hele idee dat mensen uit het buitenland kunnen joinen in een guild die pro nl is nogal raar. bedoel ik heb niks tegen mensen die gewoon engels kunnen ( logisch) maar ik zie niet waarom je er speciaal rekening mee zou gaan houden want ik denk dat 97 % nl is. en als ze niet nederlands kunnen lezen wat hebben ze er dan aan..... iedereen spreekt nederlands. Nog iets ik denk zowiezo dat als je dat weghaalt en gewoon een soepele grens stelt ( kortom ze mogen wel joinen maar waarom perse die engelse text) dat het een stuk proffesioneler staat en er dus ook al sneller mensen komen. een remind or block systeem kijk desnoods hoelang geleden men online is geweest is t meer dan n jaar wat heeft t voor nut. + dat ALS men geintreseerd is ze wel opnieuw joinen. (uiteraard eerst een reminder sturen kijken of ze reageren)

dan kan je nog promotie maken bij gaia guilds zelf. mischien afentoe eens een topic maken dat we nog members toelaten enzo.

gaia is en blijft een internationale site waar ze engekls spreken dus ik vind het goed hoor hoe de voorpagina alles verytaald naar het engels dan weten die ook waar het om gaat


dus bij rpg guilds zouden ze ook iedereen moeten toelaten volgens jullie... en bv bij guilds dedicated to uhm... een film enzo kan ook iedereen joinen....  
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 8:56 am
Digipyro
XDmaster4
Digipyro
Darlaa
User ImageDe text in het engels is nodig omdat er ook niet nederlanders langs komen die zich afragen waar het in godesnaam over gaat (anders krijg je mensen die stom gaan posten omdat ze nieuwsgierig zijn) daarbij hoef je nog steeds geen nederlands te praten om lid te zijn, er zijn zat mensen die engels praten maar nederlands of dingen over nederland willen leren.

Love the spirit, Merry Christmas


njah vind dat een beetje raar. en je kan er anders altijd nog in een korte zin neerzetten hoe of wat. ik vind het hele idee dat mensen uit het buitenland kunnen joinen in een guild die pro nl is nogal raar. bedoel ik heb niks tegen mensen die gewoon engels kunnen ( logisch) maar ik zie niet waarom je er speciaal rekening mee zou gaan houden want ik denk dat 97 % nl is. en als ze niet nederlands kunnen lezen wat hebben ze er dan aan..... iedereen spreekt nederlands. Nog iets ik denk zowiezo dat als je dat weghaalt en gewoon een soepele grens stelt ( kortom ze mogen wel joinen maar waarom perse die engelse text) dat het een stuk proffesioneler staat en er dus ook al sneller mensen komen. een remind or block systeem kijk desnoods hoelang geleden men online is geweest is t meer dan n jaar wat heeft t voor nut. + dat ALS men geintreseerd is ze wel opnieuw joinen. (uiteraard eerst een reminder sturen kijken of ze reageren)

dan kan je nog promotie maken bij gaia guilds zelf. mischien afentoe eens een topic maken dat we nog members toelaten enzo.

gaia is en blijft een internationale site waar ze engekls spreken dus ik vind het goed hoor hoe de voorpagina alles verytaald naar het engels dan weten die ook waar het om gaat


dus bij rpg guilds zouden ze ook iedereen moeten toelaten volgens jullie... en bv bij guilds dedicated to uhm... een film enzo kan ook iedereen joinen....
nee dat zeg ik niet ik zeg aaleen dat ze moeten zorgen dat iedereen begrijpt waar die guild voor is  

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Digipyro

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 9:11 am
this guild is dedicated to dutch speaking people, of dutch/belguim people. zoiets..... njah. k ga me der geen zorgen meer over maken dan..  
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 9:16 am
Digipyro
this guild is dedicated to dutch speaking people, of dutch/belguim people. zoiets..... njah. k ga me der geen zorgen meer over maken dan..
ja maar dat is zo kort XD  

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Digipyro

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 9:20 am
hahaha, ja dat was ff om aan te tonen dat het ook korter kon Xd.  
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 9:23 am
Digipyro
hahaha, ja dat was ff om aan te tonen dat het ook korter kon Xd.
ja snap het maar zoals dinges al zei er zijn ook engels sprekende mensen lid van de guild dus...  

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Digipyro

PostPosted: Tue Dec 19, 2006 9:27 am
en hoevaak hebben die hier dan gepost ? zoek ze eens en tel eens hoeveel je er in een uurtje kan vinden ( als je ff tijd heb ofzo) en dan nog. zoals ik al zei als je het weg laat en een engels iemand wilt joinen kan die t toch proberen. K zou t beetje raar vinden maargoed dat is niet mijn zaak natuurlijk. (uitleg waarom een engels iemand zou willen joinen hoeft dus niet)  
PostPosted: Tue Dec 19, 2006 2:06 pm
Ik geloof dat we minimaal 2 leden hebben die serieus nederlands proberen te spreken/ leren. 1 die helaas niet anders dan babelfish heeft. Daarbij kregen we in het begin vaak gezeur over dat we DUITS waren. Je wilt niet weten hoeveel PMs ik daarover heb gehad! eek

Suggesties zijn welkom, en als wij ze ook uitvoerbaar vinden, dan voeren we ze ook uit. We luisteren echt wel naar leden.

Zo gaven verschillende leden aan dat de Guild te onoverzichtelijk was. Sindsdien ben ik bezig alle subfora terug te brengen naar 1 pagina max. Leden gaven aan (meeste de mods, maar die zijn ook leden) dat er een mod subforum moest komen: gekomen.
Leden vroegen om meer events: gekomen
Leden vroegen om meetings: gekomen
Leden klaagden over het feit dat sommige mods inactief waren: de mods zijn er op aangesproken

Maar een concreet haalbaar plan om activiteit in de Guild terug te brengen.... dat is er nog niet gekomen.  

kittyocean
Captain


IcedEarth

PostPosted: Mon Jan 29, 2007 4:08 am
Waarom ben ik eigenlijk een non-member hier? xp
 
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 20 21 22 23 24 25 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum