Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

ButtonFly

PostPosted: Sun Apr 03, 2005 10:35 am
Zelf moet ik echt de tijd nemen om te tekenen, en vooral om te bedenken wat. Ik ben nu bezig een comic te maken, waar ik nog maar 3 characters van heb ontworpen xp . Er staat een stukje van de verhaallijn in m'n journal.  
PostPosted: Sun Apr 03, 2005 10:40 am
okee XD ben benieuwd smile
Ik wil ook een comic/manga gaan tekenen, maar ik vindt dat ik geen anime kan tekenen -> werkt demotiverend :p = niet goed...
Vandaar ook al die ogen in al mijn schriften  

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

ButtonFly

PostPosted: Sun Apr 03, 2005 10:41 am
Ik kan der zelf ook niks van, maar ik probeer het wel. Pas als ik met de samples tevreden ben maak ik 't officeel, en zet ik ze op mijn toekomstige site heart  
PostPosted: Sun Apr 03, 2005 10:43 am
ButtonFly
Ik kan der zelf ook niks van, maar ik probeer het wel. Pas als ik met de samples tevreden ben maak ik 't officeel, en zet ik ze op mijn toekomstige site heart


hehe... XD goh.. deja-vu razz
alleen heb ik nog geen samples gemaakt, alleen bed8 razz  

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

ButtonFly

PostPosted: Sun Apr 03, 2005 10:44 am
kiek
ButtonFly
Ik kan der zelf ook niks van, maar ik probeer het wel. Pas als ik met de samples tevreden ben maak ik 't officeel, en zet ik ze op mijn toekomstige site heart


hehe... XD goh.. deja-vu razz
alleen heb ik nog geen samples gemaakt, alleen bed8 razz
Bij mij staat er ook nog niks op papier hoor domokun  
PostPosted: Sun Apr 03, 2005 10:49 am
ButtonFly
kiek
ButtonFly
Ik kan der zelf ook niks van, maar ik probeer het wel. Pas als ik met de samples tevreden ben maak ik 't officeel, en zet ik ze op mijn toekomstige site heart


hehe... XD goh.. deja-vu razz
alleen heb ik nog geen samples gemaakt, alleen bed8 razz
Bij mij staat er ook nog niks op papier hoor domokun


haha maar jij hebt tenminste je verhaal wel al op papier gezet smile naja in ieder geval digipapier  

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Apr 04, 2005 7:48 am
Ah, ik zie dat er nog hier 1 is met een ogen fetisch ^_^ Ik teken ook heel vaak ogen (waarom eigenlijk? XD)

Ik zou zeggen: Start die Art Topic, en we zien wel hoe het loopt! Momenteel ben ik op het gebied van schrijven vrij inspiratieloos. Op het gebied van tekenen is het momenteel zo: wat ik ook teken, iedereen vind het prachtig. En dat, dames en heren, is iets wat ik NIET meer wil horen! Ik kan vast nog wel verbeteren, maar het enige wat ik hoor is: OOO wat MOOOOI!. Waar is die goeie ouwe tijd van: 'mooi hoor, al staan de ogen wat schuin'.

En ik ben blij dat er meer leven in de Guild komt! In je eentje een Guild hebben is saaaaaaaaai XD  
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 9:48 am
Zal ik de Art topic starten? Of wil iemand anders dat doen?

Van mij krijgen de ogen en het haar altijd de meeste aandacht. Ik vind dat je zoiets gewoon goed moet doen.

Van m'n vriendinnen krijg ik ook allemaal complimentjes: 'Wouw, dat is echt mooi, man!' I CAN'T STAND IT ANYMORE!

P.S.: Kitty, ik heb een paar (Euhm, 2 sweatdrop ) van je Elyon siggy's gezien, en ik vind dat je de jurken mooi hebt gedaan whee 3nodding  

ButtonFly


kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Mon Apr 04, 2005 11:32 am
Ja, naja ik teken altijd ogen omdat... ik weet eigenlijk niet waarom, ik denk omdat het andere minder opvallend is misschien.... Ik kijk bij plaatjes meestal eerst naar het totaal beeld en dan naar de ogen... ofzo.. smile

Ik krijg het niet te horen ^_^ waarom? Omdat ik ervoor zorg dat vrijwel niemand mijn tekeningen ziet razz ik teken eigenlijk alleen manga/anime als ik alleen ben of als niemand op mij let ofzo... maar ik zal ook geen tekening op school inleveren met daarop een manga figuurtje, athans voorlopig nog niet wink , maar het is idd wel fijn om te horen wat je fout doet want dat gaat altijd nog sneller dan wanneer je het zelf moet zien.

Start maar wink ik doe wel mee  
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 8:23 am
ButtonFly
Zal ik de Art topic starten? Of wil iemand anders dat doen?

Van mij krijgen de ogen en het haar altijd de meeste aandacht. Ik vind dat je zoiets gewoon goed moet doen.

Van m'n vriendinnen krijg ik ook allemaal complimentjes: 'Wouw, dat is echt mooi, man!' I CAN'T STAND IT ANYMORE!

P.S.: Kitty, ik heb een paar (Euhm, 2 sweatdrop ) van je Elyon siggy's gezien, en ik vind dat je de jurken mooi hebt gedaan whee 3nodding


Ogen en haar zijn belangrijk, maar ik zou er geen tekening op afkraken. Iedereen leert op zijn eigen manier en eigen snelheid. Ook ontwikkelt iedereen zijn eigen stijl. Ik kijk altijd naar andere tekeningen van die persoon voordat ik zeg dat iets te lang is; vaak is het gewoon een stijl. Ik ken iemand die tekend eigenlijk belachelijke grote handen en armen, maar het ziet er toch heel leuk uit, en is haar stijl.

En bedankt voor de compli's XD Alle 3 mijn WITCH fanart staat in de sig XD  

kittyocean
Captain


kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 8:43 am
Maargoed wat je idd ook al zegt, iedereen heeft zijn eigen stijl etc. maar wat ook zo is, alles kan in een tekening, het is alleen de term van mooi en lelijk die mensen aannemen (Okee eerlijk is eerlijk die heb ik ook hoor).
maar dat maakt niet uit.

Vrolijk mijn teken docent. Alles kan in een tekening en neem mijn advies nooit aan razz Omdat het dan je eigen tekening niet meer is, maar je kan het wel gebruiken als richtlijnen.  
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 10:14 am
kiek
Maargoed wat je idd ook al zegt, iedereen heeft zijn eigen stijl etc. maar wat ook zo is, alles kan in een tekening, het is alleen de term van mooi en lelijk die mensen aannemen (Okee eerlijk is eerlijk die heb ik ook hoor).
maar dat maakt niet uit.

Vrolijk mijn teken docent. Alles kan in een tekening en neem mijn advies nooit aan razz Omdat het dan je eigen tekening niet meer is, maar je kan het wel gebruiken als richtlijnen.

Goh, dat is compleet anders dan de mijne: Jij tekent niet anatomisch correct -> 6
Ik wilde dat ik jouw docent als tekenleraar had! Dan was ik een stuk zekerder van mijn werk geweest! De meeste leraren die ik ken kraken alles af!!  

kittyocean
Captain


kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 10:19 am
whaha hij loopt ook nog te roepen van ehm... Ik kraak alles af razz

maar hij is ook wel erg vaag, natuurlijk zal hij voor slechte tekeningen en werkstukken geen goed cijfer geven, maar de tekening hoefd niet persee te kloppen.. (Ik denk dat je wel moet zien wat de bedoeling is van je tekening, als de anatomie niet klopt, kan het of niet kloppen en lelijk zijn (Gomen nasai >< of het is de bedoeling dat het niet klopt maar in dit geval je leraar het gewoon niet zo ziet...)

Maargoed, het is weer allemaal vaag wat ik ophnag hier ^_^'''  
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 10:27 am
Een leraar mag NOOIT het werk van een kind afkraken. Hij mag de negatieve punten aanwijzen, maar het is ook zeer belangrijk dat hij de positieve punten ook aanwijst!!

En dat deden mijn leerkrachten nooit XD  

kittyocean
Captain


ButtonFly

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 10:28 am
kittyocean
Een leraar mag NOOIT het werk van een kind afkraken. Hij mag de negatieve punten aanwijzen, maar het is ook zeer belangrijk dat hij de positieve punten ook aanwijst!!

En dat deden mijn leerkrachten nooit XD
Oh-oh, jeugdtrauma's! Gooi het eruit meid!  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum