Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Feb 08, 2007 10:35 pm
kittyocean
Gw3nn0w
kittyocean
Als ik eens gold wil verdienen, wel in de guild wil zijn maar totaal niets weet te zeggen..... ik ben dan blij dat ik in de Bump Topics onzin kan posten zonder andere topics te vervuilen!

Jah ik vidn het vaag.. er zijn miljoenen bump topics.. waarom willen ze precies hier bumpen xD

User Image


Omdat mensen toch in de Guild willen zijn


Bumpen vind ik best wel onzinnig, onzin topics vind k daarin tegen wel leuk. Maar denk dat we beter kunnen proberen meer actieve intressante topics te hebben dan dat je er wél wat op te zeggen hebt >.<  
PostPosted: Thu Feb 08, 2007 10:42 pm
Ik zou zeggen XD Maak ze dan =D  

kittyocean
Captain


Cherry Doodlez

PostPosted: Sat Feb 17, 2007 6:08 am
Okee, ik ben net nieuw hier, maar toch ben ik brutaal genoeg o even een sugestie te maken;
Op mijn andere guikd hebben we een sub-forum met forum spelletjes (Zeg iets leuks over de persoon boven je, raadsel spelletjes etc.)
Ik weet een heleboel van dit soort spelletjes, misschien kunnen we daar een sub-forum mee maken? ^^  
PostPosted: Sat Feb 17, 2007 6:13 am
User ImageDat hebben we xD

entertainment, voor spelletjes, puzeltjes, en zelfs een zeg iets leuks over de pesoon boven je topic.


pink love
 

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Cherry Doodlez

PostPosted: Sat Feb 17, 2007 6:25 am
Oeps... niet goed gekeken xD  
PostPosted: Sun Feb 18, 2007 5:35 am
Grote genieën denken gelijk =D Leuk dat jij dus hetzelfde idee had als wij hadden =D  

kittyocean
Captain


Missii_ x ingah

PostPosted: Sun Jul 08, 2007 9:34 am
*bump* poeh zegh... ehh ik mis eigenlijk niets sweatdrop  
PostPosted: Mon Jul 09, 2007 10:11 am
Als je iets weet, dan weet je waar je het kwijt k**t!!  

kittyocean
Captain


[ Fruit Cake ]

PostPosted: Fri Aug 03, 2007 6:21 am
Als iemand nu iets te weten komt zet hij/zij het meestal in de chatterbox, misschien kun je een forum maken waar iedereen die nieuws heeft gevonden het kan zetten en daar dan discussieeren? Of is daar net de chaterbox voor? :p  
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 8:27 am
Daar hebben we een prikbord voor gemaakt. Daar kunnen alle leden nieuwtjes plaatsen die hij of zij belangrijk vinden. En er is ook een reactietopic gemaakt om te discussieren over de announcements en de berichtjes op het prikbord.

Ik zal even de linkjes voor je zoeken.
Prikbord
Reactietopic
 

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Fri Aug 03, 2007 10:10 am
Het is niet precies wat ik bedoelde maar toch bedankt want ik kon het prikbord niet vinden.. >.>  
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 10:11 am
oke ^_^; denk ik.
Zou je het miss willen uitleggen? Miss kan/kunnen ik/we jou dan wel goed helpen ^_^
 

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Fri Aug 03, 2007 11:39 am
Het is gewoon omdat wat er in de chatterbox als nieuws wordt gezegt gaat over gaia en wat er op het prikbord gezegt word gaat meer over jezelf enzo (dat heb ik ervan begrepen..).  
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 12:00 pm
Op het prikbord mag vanalles worden gezet. Als jij het belangrijk vindt om mede te delen aan de rest, mag je het er op zetten. Dus nieuws over jou, over jezelf op Gaia, over Gaia of over iets anders ^_^

Dingen over plot kunnen over het algemeen in het gaia plot, wat denkt deze guild topic gevonden/geplaatst worden ^_^
 

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Fri Aug 03, 2007 12:04 pm
Oke dankje (again)
He, heel fijn ik voel me steeds minder noob x'D

Al heb ik nog steeds niet uitgevonden hoe het Battlesystem werkt.. >.<  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum