Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Oct 01, 2009 12:43 am
kittyocean
TrickyNicky
die kut klanten service bij ziggo die altijd maar zeggen dat het aan je router ligt als het internet eruit ligt
HET LIGT NIE AAN ME ROUTER!!!!


dusss... xd


Dat ken ik ja! Bij mij zeiden ze dat het er aan lag omdat mijn pc op een te KOUDE plek in het huis stond
dat is dus echt bullshit. het is zelfs bekend hoe kouder de pc hoe beter hij draait (niet onder 0 natuurlijk) de temperatuur heeft niks met je internet connectie te maken, alleen als het te warm is en je kabel doorbrand of als de binnekant van de bedrading bevroren is.  
PostPosted: Thu Oct 01, 2009 1:03 am
ik kan niet tegen leugens... ookal zijn ze nog zo klein... het is facking irritant...

en ziggo is gewoon slecht... hoe kouder een computer.... hoe meer prestaties je er kan uitpersen zonder hem te laten doorbranden  

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Oct 01, 2009 1:23 am
Ik was toen nog zo naief om het te geloven. Maar ik erger me ook aan hun klantenservice e-mails. Ze kramen onzin uit en je kan er niet eens op reageren! Moet je weer een hele nieuwe vraag starten  
PostPosted: Thu Oct 01, 2009 2:20 am
kittyocean
Ik was toen nog zo naief om het te geloven. Maar ik erger me ook aan hun klantenservice e-mails. Ze kramen onzin uit en je kan er niet eens op reageren! Moet je weer een hele nieuwe vraag starten


En er naar toe gaan gaat niet?  

Mogunetto

Barking Lunatic


Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Thu Oct 01, 2009 9:58 am
vraag ziggo: waarom is jullie klantenservice zo slecht?  
PostPosted: Thu Oct 01, 2009 1:20 pm
Ik hou niet van de wachttijden aan de telefoon als je externe instanties belt stressed  

The Forbidden Angel


xz791

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 12:02 pm
ik erger me eraan als mensen dingen uitstellen tot het laatste moment waardoor iedereen gespannen raakt terwijl dat zo makkelijk voorkomen kon worden door het gewoon niet uit te stellen.  
PostPosted: Fri Oct 02, 2009 12:14 pm
Bah een moeder die overdreven giechelend reageert op de stomme grappen van haar vriend.. stressed  

The Forbidden Angel


xz791

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 12:40 pm
Het kon erger Forbidden, ze kon zo reageren op alles wat hij deed.  
PostPosted: Fri Oct 02, 2009 2:03 pm
Niet gecontroleerd worden als je een kaartje van 20 euro hebt gekocht ¬¬ Als ik zoveel geld uitgeef, wil ik gecontroleerd worden!!  

kittyocean
Captain


xz791

PostPosted: Fri Oct 02, 2009 2:31 pm
Op de stoptrein word er praktisch nooit gecontroleerd als je rit maar binnen de 15 minuten blijft.

Langer dan dat dan is er wel kans dat er gecontroleerd gaat worden maar voorzoiets heb je toch echt de intercity nodig terwijl je van 1 kant van nederland naar de andere kant wil.  
PostPosted: Sat Oct 03, 2009 2:35 am
Nou niet altijd bij ritten langer dan 15 min hoor! ;') In Nederland wordt er bar slecht gecontroleerd. Ik heb zoveel mensen gehoord die heel Nederland door zijn gegaan zonder controle.

Maar toch koop ik liever trouw m'n kaartje.. want áls je dan eenmaal gecontroleerd wordt. En die 20 euro, jammer dan :')  

Lorraaa


kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Oct 03, 2009 3:05 am
ik word bijna nooit gecontroleerd XD Volgende keer, als ik niet gecontroleerd ben, ga ik op zoek na een conducteur en eis ik dat mijn kaartje gestempeld wordt XP Ik wil waar voor mijn geld!  
PostPosted: Sat Oct 03, 2009 3:50 am
alles voor een stempel :')  

Lorraaa


xz791

PostPosted: Sat Oct 03, 2009 11:36 am
hoevaak ga je met de trein of bus dan kittyocean?  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum