Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Anal Pumpkin

PostPosted: Sat Apr 09, 2005 5:36 am
kittyocean
[ . Faith . ]
kittyocean
[ . Faith . ]
kittyocean
Ah, ik zie dat er nog hier 1 is met een ogen fetisch ^_^ Ik teken ook heel vaak ogen (waarom eigenlijk? XD)

Ik zou zeggen: Start die Art Topic, en we zien wel hoe het loopt! Momenteel ben ik op het gebied van schrijven vrij inspiratieloos. Op het gebied van tekenen is het momenteel zo: wat ik ook teken, iedereen vind het prachtig. En dat, dames en heren, is iets wat ik NIET meer wil horen! Ik kan vast nog wel verbeteren, maar het enige wat ik hoor is: OOO wat MOOOOI!. Waar is die goeie ouwe tijd van: 'mooi hoor, al staan de ogen wat schuin'.

En ik ben blij dat er meer leven in de Guild komt! In je eentje een Guild hebben is saaaaaaaaai XD


Ik wil je best helpen hoor xd


Volgens mij help je al enorm!!


Ok Ok, ik doe wel wat rustiger aan whee


Nee! Ga door! Ga door!!


Hehe xd Ok!! Ik ga lekker zo lang door tot ik mod ben xd * I can dream *  
PostPosted: Sat Apr 09, 2005 5:43 am
[ . Faith . ]
kittyocean
[ . Faith . ]
kittyocean
[ . Faith . ]
kittyocean
Ah, ik zie dat er nog hier 1 is met een ogen fetisch ^_^ Ik teken ook heel vaak ogen (waarom eigenlijk? XD)

Ik zou zeggen: Start die Art Topic, en we zien wel hoe het loopt! Momenteel ben ik op het gebied van schrijven vrij inspiratieloos. Op het gebied van tekenen is het momenteel zo: wat ik ook teken, iedereen vind het prachtig. En dat, dames en heren, is iets wat ik NIET meer wil horen! Ik kan vast nog wel verbeteren, maar het enige wat ik hoor is: OOO wat MOOOOI!. Waar is die goeie ouwe tijd van: 'mooi hoor, al staan de ogen wat schuin'.

En ik ben blij dat er meer leven in de Guild komt! In je eentje een Guild hebben is saaaaaaaaai XD


Ik wil je best helpen hoor xd


Volgens mij help je al enorm!!


Ok Ok, ik doe wel wat rustiger aan whee


Nee! Ga door! Ga door!!


Hehe xd Ok!! Ik ga lekker zo lang door tot ik mod ben xd * I can dream *


keep dreaming wink  

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Anal Pumpkin

PostPosted: Sat Apr 09, 2005 6:11 am
kiek
[ . Faith . ]
kittyocean
[ . Faith . ]
kittyocean
[ . Faith . ]
kittyocean
Ah, ik zie dat er nog hier 1 is met een ogen fetisch ^_^ Ik teken ook heel vaak ogen (waarom eigenlijk? XD)

Ik zou zeggen: Start die Art Topic, en we zien wel hoe het loopt! Momenteel ben ik op het gebied van schrijven vrij inspiratieloos. Op het gebied van tekenen is het momenteel zo: wat ik ook teken, iedereen vind het prachtig. En dat, dames en heren, is iets wat ik NIET meer wil horen! Ik kan vast nog wel verbeteren, maar het enige wat ik hoor is: OOO wat MOOOOI!. Waar is die goeie ouwe tijd van: 'mooi hoor, al staan de ogen wat schuin'.

En ik ben blij dat er meer leven in de Guild komt! In je eentje een Guild hebben is saaaaaaaaai XD


Ik wil je best helpen hoor xd


Volgens mij help je al enorm!!


Ok Ok, ik doe wel wat rustiger aan whee


Nee! Ga door! Ga door!!


Hehe xd Ok!! Ik ga lekker zo lang door tot ik mod ben xd * I can dream *


keep dreaming wink


Gnegne Jij snapt 't razz  
PostPosted: Sat Apr 09, 2005 6:11 am
Momenteel neem ik geen mods; met name omdat ik nu een stel mods heb die niets doen XD Erg jammer XD Maar als ik er 1 nodig heb, ben jij de eerste die ik benader =D  

kittyocean
Captain


Anal Pumpkin

PostPosted: Sat Apr 09, 2005 6:12 am
kittyocean
Momenteel neem ik geen mods; met name omdat ik nu een stel mods heb die niets doen XD Erg jammer XD Maar als ik er 1 nodig heb, ben jij de eerste die ik benader =D


Cool Cool xD
Maarja.. Als ze toch niets doen razz Neem je mij in plaats van hun eek  
PostPosted: Sat Apr 09, 2005 6:45 am
[ . Faith . ]
kittyocean
Momenteel neem ik geen mods; met name omdat ik nu een stel mods heb die niets doen XD Erg jammer XD Maar als ik er 1 nodig heb, ben jij de eerste die ik benader =D


Cool Cool xD
Maarja.. Als ze toch niets doen razz Neem je mij in plaats van hun eek


Ik zal ze dan eerst moeten pm-en; misschien weten ze niet eens dat het hier weer actief is XD  

kittyocean
Captain


Anal Pumpkin

PostPosted: Sat Apr 09, 2005 6:46 am
kittyocean
[ . Faith . ]
kittyocean
Momenteel neem ik geen mods; met name omdat ik nu een stel mods heb die niets doen XD Erg jammer XD Maar als ik er 1 nodig heb, ben jij de eerste die ik benader =D


Cool Cool xD
Maarja.. Als ze toch niets doen razz Neem je mij in plaats van hun eek


Ik zal ze dan eerst moeten pm-en; misschien weten ze niet eens dat het hier weer actief is XD


Was gewoon een suggestie hoor xd wil niks overhaasten!..  
PostPosted: Sun Apr 17, 2005 9:26 am
Kittyocean wat gebeurd er met gold dat je aan de guild doneerd? Ik heb gehoord dat de guildowner het geld niet krijgt?

Wat heeft het dan voor zin, en entry fee ook,
Ik hoorde iets over dat het besteed gaat kunnen worden aan een guild huis, weet jij daar iets van?  

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Apr 17, 2005 10:37 am
Ik weet helemaal niets over wat er kan met het gold in de kas. Ik heb het in ieder geval niet (darn XD) . Zodra ik het weet post ik het!!!!  
PostPosted: Mon Apr 18, 2005 12:25 pm
suggesties voor de guild?!

actievere mods *ahem* rolleyes
meer member --> reclame maken dus ofzo in chatterbox ><"  

Shin Asuka


kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 12:41 pm
Shin Asuka
suggesties voor de guild?!

actievere mods *ahem* rolleyes
meer member --> reclame maken dus ofzo in chatterbox ><"

Ik denk ook maar dat ik alle mods un-mod. Ze zijn er toch nooit.

En maak gerust reclame!!!  
PostPosted: Tue Apr 19, 2005 8:52 am
kittyocean
Shin Asuka
suggesties voor de guild?!

actievere mods *ahem* rolleyes
meer member --> reclame maken dus ofzo in chatterbox ><"

Ik denk ook maar dat ik alle mods un-mod. Ze zijn er toch nooit.

En maak gerust reclame!!!
LOL...
make me a "new" mod xd
>>
<<
onderbewuste boodschap ninja  

Shin Asuka


Norwood

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 9:51 am
kittyocean
Ik weet helemaal niets over wat er kan met het gold in de kas. Ik heb het in ieder geval niet (darn XD) . Zodra ik het weet post ik het!!!!
jah daar moet gaia nog steeds aan werken sweatdrop uhm...
naar aleen de captain van de guild kan bij deze golds komen, zou wel leuk zijn dat we onze eigen events kunnen organiseren of een grote lotto  
PostPosted: Wed Apr 20, 2005 3:38 am
Norwood
kittyocean
Ik weet helemaal niets over wat er kan met het gold in de kas. Ik heb het in ieder geval niet (darn XD) . Zodra ik het weet post ik het!!!!
jah daar moet gaia nog steeds aan werken sweatdrop uhm...
naar aleen de captain van de guild kan bij deze golds komen, zou wel leuk zijn dat we onze eigen events kunnen organiseren of een grote lotto

Dat zou handig zijn ja! Kun je eens leuke dingen en wedstrijden organiseren!!!!  

kittyocean
Captain


Jenske

PostPosted: Wed Apr 20, 2005 10:30 am
Jullie bedoelen dat we een wedstrijd houden en dat een deel van het Gold wat gedoneert wordt de prijs is??  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum