Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 50 51 52 53 54 55 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Sat Apr 30, 2011 3:01 pm
Wél op koste van vereniging je lamzuipen maar niet helpen opruimen
User Image  
PostPosted: Sun May 01, 2011 1:45 am
^ dat ken ik. En als jij dan een keertje NIET lang blijft, ben je opeens zo'n 'leech' die teert of het werk van anderen  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Wed May 04, 2011 10:50 am
Dat is op de scouting ook heel vaak. Heel veel mensen ruimen gewoon niet voor zichzelf op, en er zijn dan net een paar mensen die dan dus van al die types de rotzooi kunnen gaan opruimen. Terwijl het zo simpel is om gewoon je blikje cola in de prullenbak te gooien als ie leeg is. Of je lege bierflesje te zetten bij de rest, waar 't hoort, enz.  
PostPosted: Wed May 04, 2011 10:54 am
Mensen altijd maar over zichzelf praten stare  

WoIkje


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 05, 2011 10:10 am
Sigaretten. De geur, het op de grond uitstampen en dan die peuk laten liggen...  
PostPosted: Fri May 06, 2011 1:06 am
Kon ik eerst met gemak alles vinden voor ik op vakantie ging, kom ik terug van vakantie en kan ik niks meer vinden sinds ze het zo leuk vonden om het complete huis compleet schoon te maken en te reorganiseren zodat alles weer ergens anders ligt en ikzelf dus haast niks meer terug kan vinden...
Ik mag zelfs al blij wezen dat ze mijn computers niet in konden, anders waren ze daar waarschijnlijk ook wel mee bezig geweest >.<  

xz791


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sat May 07, 2011 9:12 am
dat elk klein dingetje bij mijn moeder (lees haar man welke een a*****e is) in het verkeerder keelgat komt en dat ik daarop een hele preek krijg en ik gen kans krijg om een weer woord te geven en dat hij er boven op springt en als k de tel neerleg ik gewoon gestalkt word door middel van dat ze hier kome en me haarfijn gaan uitleggen wat ze ervan denken ik word er gewoon gestoord van crying emo crying  
PostPosted: Sun May 08, 2011 11:00 am
Dat ze denken dat ik aan zelfbeschadiging doe terwijl ik alleen maar krab tegen de jeuk >_<  

xz791


LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Sun May 08, 2011 11:24 am
Onduidelijke levens-belang belastings sites die er niet van houden om simpel te zijn

User Image  
PostPosted: Sun May 08, 2011 12:48 pm
Dat het te warm is op mijn kamer om overdag te slapen. /nachtdienst.  

pompoennetje


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun May 08, 2011 3:02 pm
Dat als ik een oplossing aandraag en een tussen weg, dus iemand tegemoet kom, dat ze dan toch nog hun boet nog stijf houden en zeggen dat het aan mij ligt o.0 like doe normaal  
PostPosted: Mon May 09, 2011 5:14 am
Beschuldigingen die niet waar zijn. talk2hand

& Aanstellers.

Zoals mijn schoonmoeder.  

pompoennetje


kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 09, 2011 12:36 pm
Mensen die eisen dat je op elke image comment... maar zelf niets bij je achterlaten  
PostPosted: Mon May 09, 2011 12:49 pm
Dianda Panda
Beschuldigingen die niet waar zijn. talk2hand


Beschuldigingen die niet waar zouden zijn, zijn vervelend ja en al helemaal als anderen de beschuldigingen over jou ook nog eens geloven.  

xz791


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon May 09, 2011 2:38 pm
De warmte, ik ben een van de weinige mensen die t liever koud heeft dan te warm XD  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 50 51 52 53 54 55 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum