Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 51 52 53 54 55 56 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

pompoennetje

PostPosted: Tue May 10, 2011 8:44 am
loving~dolphins
De warmte, ik ben een van de weinige mensen die t liever koud heeft dan te warm XD

Same issue. lol

Ik krijg uitslag van de zon.
En ik kan niet slapen van de wartme.

xz791
Dianda Panda
Beschuldigingen die niet waar zijn. talk2hand


Beschuldigingen die niet waar zouden zijn, zijn vervelend ja en al helemaal als anderen de beschuldigingen over jou ook nog eens geloven.

En vooral als het ook nog je eigen familie is.  
PostPosted: Tue May 10, 2011 10:22 am
Hittefoob hiero!!

Ik erger me aan mensen die gelijk klaar staan met hun conclusie over andermans kinderen. Ik heb geen kinderen, maar wel een nichtje. Mensen labelen kinderen veels te snel, met name andermans kinderen!

Mijn nichtje is 2 en als je haar niet verteld wie haar naar huis brengt, raakt ze in paniek. En dan is ze gelijk autist?! Nou, dan ben ik dat ook! Ik bedoel, als iemand nu voor mijn deur staat en zegt dat we naar de Efteling gaan, sla ik ook op tilt! Ben ik dan ook een autist?!

Ik heb een autistische tekenstudent en mijn nichtje kan een stuk makkelijker met verandering omgaan dan hij! Nu is dan wel iedere autist anders, maar volgens de huidige maatstaven is volgens mij IEDEREEN autist (waardoor de ECHTE autisten weer aan hun lot worden overgelaten of een ander label toebedeeld krijgen).

Is het nou zo erg om van te voren te willen weten waar je aan toe bent? Dat kind is 2! Die snapt nog niet al die veranderingen! (Maar ze heeft het geheugen van een olifant O.o Mijn hemel, ik zei dat we na het eten zouden gaan winkelen en na het eten stond ze op, pakte haar jas, pakte mijn tas en stond klaar. Dat kind is 2! En er zat zeker een uur tussen het vertellen en het daadwerkelijk gaan!)  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun May 15, 2011 6:03 am
crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying crying
mijn favo shirt is verknalt hij is in de was gegaan met een groen tafelkleed die afgaf en alleen mijn shirt heeft geleden waarom nou weer alleen die
dat is her vervelende dat als je hem niet zelf wast >.>  
PostPosted: Sun May 15, 2011 11:13 pm
Ajax..... nuf said  

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon May 16, 2011 5:41 am
huiswerk XD  
PostPosted: Mon May 16, 2011 11:00 am
Dat ene lachje wat die persoon maakt als ze zich zenuwachtig en opgelaten voelt. Ik snap dat je zenuwachtig bent, maar dan elke 3 seconden giebellen?!  

kittyocean
Captain


xz791

PostPosted: Tue May 17, 2011 4:56 am
Een te lawaaierige klas terwijl de leraar er ook niks aan doet.
Soms is het wel een gezellige en leuke lawaaierige klas, maar over het algemeen word je er gewoon gestoord van! Je kan je niet eens even fatsoenlijk concentreren, en dat terwijl iedereen in de klas al concentratie problemen heeft >.<  
PostPosted: Tue May 17, 2011 10:45 am
Een tram die het heeeel schattig vindt dat een 3 jarige f**k you naar elke medereiziger roept... inclusief vinger (oké, wel de verkeerde)  

kittyocean
Captain


br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Wed May 18, 2011 2:54 am
scheikunde praktijk...... luie donders.... mot alles wat je makkelijk begin v/d periode alvast kon maken zelf nog maar een keer maken..... zonder dat ik er al te veel voorbereiding voor kan doen. + mot dan nog bepaling doen waar ik nog meer mot verdunnen...... dat alles in een les van ongeveer 4 uur....  
PostPosted: Wed May 18, 2011 12:44 pm
dat de zwemlessen vandaag niet super gingen  

kittyocean
Captain


xz791

PostPosted: Thu May 19, 2011 12:00 pm
Niet iedere les kan super gaan lijkt mij, net zoals niet iedere les foutloos kan gaan.

Eerst zeggen ze dat alles afgesproken en geregeld is en al, maar wanneer je terug komt van sport moet je alles zelf nog gaan regelen terwijl de rest er niet eens iets van wist xp  
PostPosted: Thu May 19, 2011 12:22 pm
slaande deuren, mensen die tegen me praten als ik moe ben....  

kittyocean
Captain


Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100
PostPosted: Thu May 19, 2011 3:38 pm
die incarnatie van de duivel in een of andere peuter die mij KOSTE WAT KOST schreeuwend en krijsend wakker moet maken 7:30 smorgens als ik mij raam open laat staan, altijd het zelfde.. hes after me.. its a bloody plot to reduse i hours of sleep i get!! scream

en ook mensen die tegen me praten als ik moe ben...  
PostPosted: Fri May 20, 2011 12:43 pm
Dat ik moet wennen aan een nieuw mobieltje XD Went vast en zeker snel genoeg, maar gewoon... bwech XD  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun May 22, 2011 2:17 pm
een moeder die je wil dwingen om jezelf in volendams klededracht wil hijsen eh mooi niet gelukkig is het haar niet gelukt twisted  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 51 52 53 54 55 56 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum