Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 53 54 55 56 57 58 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

xz791

PostPosted: Sat Jun 04, 2011 4:33 am
Sluit me ook aan bij de opmerking over de hitte ^_^'

Dat dat laatste level van nod en gdi me maar niet wil lukken >.<
De meeste levels lukken me zelfs op moeilijk, maar die 2 laatste willen we zelfs niet lukken op easy >.<"  
PostPosted: Sun Jun 05, 2011 3:00 am
mensen die me afkatten omdat ze denken dat ik dom ben. Ik bedoel, zijn ZIJ nog echt zo dom dat ze niet doorhebben dat ik maar alsof doe??

Ik: "Wat?! Zitten er noten in pindakaas?! Dat weiger ik te geloven!" (<~ met een overduidelijke fake-toon)
Zij: "Hallo: pindaNOTEN! Wat dacht je dan?"
Ik: "Nog even en je gaat zeggen dat er aardbeien in aardbeienjam zitten."

Ik ben echt niet achterlijk.  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Jun 05, 2011 2:41 pm
Waarom het altijd weer lukt om op een leuke dat dat iemand me dan toch aan het huilen en pis nijdig kan maken en elke keer weer laat me toch gewoon met rust  
PostPosted: Mon Jun 06, 2011 3:36 am
dat de regen ophoudt, 3 minuten nadat ik doorweekt een stap binnen zet  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon Jun 06, 2011 5:58 am
sorry kitty ik was juist blij dat het regende XD

Dat ik het klusje van iemand anders opgedrongen krijg scream  
PostPosted: Tue Jun 07, 2011 10:43 am
de regen vond ik niet erg, wel dat het 3 minuten na ik eindelijk binnen was stopte XD

Mensen die denken dat de wereld om hun draait

En het feit dat ik niet goed in mijn vel zit, maar weet niet waarom  

kittyocean
Captain


xz791

PostPosted: Wed Jun 08, 2011 8:35 am
Dat school een leerling constant noteert als afwezig wanneer ze bij ons in de klas zit in plaats van in haar eigen klas terwijl het juist afgesproken was dat zolang zij zich niet veilig voelt in haar eigen klas, dat ze bij ons in de klas mocht blijven en toch genoteerd zou worden als aanwezig.  
PostPosted: Wed Jun 08, 2011 9:42 am
Ik had nu bij 't concert van Iron Maiden kunnen zitten. Een vriendin van me had als eindexamencadeau een kaartje voor me gekocht, zonder dat ik daar iets vanaf wist, en geregeld dat ik dan met m'n vriend en zijn zus mee zou gaan erheen. Maar gisteren kwam de zus van m'n vriend er ineens mee, uit het niets, dat ze dat absoluut niet wou, om een of andere onzinreden. Vervolgens werd de beslissing dus zonder mijn medeweten gemaakt dat ik niet mee zou gaan en ik kreeg dat doodleuk heel bot over de telefoon te horen. Ik ben daar echt zó boos over, want ik vind gewoon niet dat zij het recht heeft om zo'n ervaring van iemand anders af te nemen. En sowieso vind ik het niet kunnen vanwege de kosten en moeite die die vriendin van mij eraan heeft gehad, zo'n kaartje is niet goedkoop, moet je toch rekenen op zo'n 70 euro in totaal. Allemaal voor niks.  

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jun 08, 2011 1:29 pm
Mensen die hun eigen verantwoordelijkheid op een ander afschuiven

^ en Wilder, dat is wel heeeel erg ****, ik bedoel, je vriendin heeft al die moeite gedaan!! Geen andere oplossing mogelijk?  
PostPosted: Wed Jun 08, 2011 1:53 pm
Dat alle ramen dicht moeten en het is warm stressed  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jun 09, 2011 11:31 am
Dat ik mij zonder aanwijsbare reden als een complete failure voel, terwijl ik weet dat de mensen tevreden over mij zijn  
PostPosted: Fri Jun 10, 2011 11:20 am
kittyocean
Mensen die hun eigen verantwoordelijkheid op een ander afschuiven

^ en Wilder, dat is wel heeeel erg ****, ik bedoel, je vriendin heeft al die moeite gedaan!! Geen andere oplossing mogelijk?


Nope. Want z'n zus ging er dus schijnbaar van uit dat als ik mee zou gaan er automatisch 'iets zou gebeuren,' waardoor zij alleen zou komen te staan in zo'n grote groep mensen (concert was in 't Gelredome). Terwijl zij dat oordeel dus baseert op 1 voorval waarbij ik totaal over de rooie ging, bij een evenementje waar zij dan ook bij was, maar dat 't toen even mis ging met mij heeft zij zelf niet gezien en heeft ze ook geen enkele last van ondervonden (dus naar mening heeft ze niet eens het recht om daar een oordeel over te vellen), en wat veroorzaakt werd door unieke omstandigheden die op dit moment al lang totaal niet meer aan de orde zijn.

Ieder ander evenement of concert of wat dan ook, waar ik ooit heen ben geweest is altijd goed gegaan. Dus ik vind het ook gewoon zuur dat 1 zo'n voorval me blijft achtervolgen.
 

Wilder Wein MCMXCII


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Fri Jun 10, 2011 1:44 pm
^wilder dat is idd vet gemeen ipv ze gewoon kijken naar t totaalplaatje maar neee >.>


Luilak nuff said... scream  
PostPosted: Sat Jun 11, 2011 3:34 am
@ Wilder: goh, nooit gehoord van vergeven en vergeten? Als de voorwaarden waardoor zoiets KAN gebeuren er niet zijn, wat is dan het probleem?

Dat ik zo veel wil maar met mijn rug niet meer zo veel kan  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sat Jun 11, 2011 6:56 am
Dat ik om 4 uur klaar wakker rechtop in mijn bed zat door een luilak feest die de stad notabene zelf organiseerd in een park niet ver van mijn huis i mean er zijn ook mensen die moeten werken in de ochtend (onderander ik) doe t maar in een weiland die zijn er genoeg stare  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 53 54 55 56 57 58 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum