Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 62 63 64 65 66 67 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Mon Oct 24, 2011 3:03 pm
Naar m'n cursus Deens gaan en erachter komen dat het niet doorgaat. En de mail niet gehad hebben, omdat je docent je emailadres blijkbaar te moeilijk vindt -_-'.  
PostPosted: Tue Oct 25, 2011 10:25 am
mensen die de grootste onzin vertellen  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Oct 25, 2011 1:02 pm
^agrees  
PostPosted: Wed Oct 26, 2011 3:37 am
Groepsleden die schijnbaar zo ongemotiveerd zijn dat het veel teveel moeite is voor ze om 2 kantjes a4 eventjes door te nemen en daarop feedback te geven zodat je zelf weet of je nog iets moet veranderen of niet. Echt hoor... als fatsoenlijk in een groep werken al teveel gevraagd is, waarom hebben ze dan ooit voor deze opleiding gekozen stare  

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Oct 26, 2011 1:39 pm
ik snap het event ECHT NIET  
PostPosted: Wed Oct 26, 2011 1:47 pm
@ kitty
me neither ik zit echt zo van wat moet ik o.0

dingen die uitlopen stare  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Oct 27, 2011 11:03 am
Een jongen eerst opvoeden en dan terugsturen naar een land waar hij niets van weet  
PostPosted: Sun Oct 30, 2011 1:00 am
Mijn moeder die me wakker belt omdat ze vond dat het mijn schuld was dat er een deksel in een pan vast zat en daar tegen mij over begon te ruzien dat is echt heel laag ik slaap laat me dan ook slapen scream

Het komt gewoon doe die *** van een man die ze heeft welke haar zo controleerd en manipuleerd (alles moet gaan zoals hij denkt dat het moet gaan ) en dan daarna weer scheinheilig doet hrrrrrrrr t valt nog mee dat ik hem nog niks heb aangedaan  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Oct 30, 2011 2:43 am
dat je mijn coco nu helemaal niet meer ziet =(  
PostPosted: Sun Oct 30, 2011 3:38 am
bemoeizuchtige idioten achter me evil  

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Oct 30, 2011 9:57 am
Dat ze nu achteraf smsen van ja we hebben hem nu net los like doe niet zo moeilijk en bel me dan niet als ik al slaap hrrrr dat ze dan zo doen alsof er niks is gebeurd  
PostPosted: Mon Oct 31, 2011 7:26 am
Mensen die niet snappen dat ik een eigen leven heb. Stalken, het is gewoonweg stalken  

kittyocean
Captain


br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Mon Oct 31, 2011 9:16 am
wil het gezoem van een mug hebben.... niet die iritone die aleen peuters kunnen horen scream  
PostPosted: Mon Oct 31, 2011 11:10 am
Nog steeds ben ik boos over het hele 'achter m'n rug om' gedoe. Het moet gewoon eens ophouden. Ik ben het beu om telkens maar te horen te krijgen wat ik dan allemaal zoal fout doe. Ik merk gewoon aan mezelf dat m'n geestelijke gezondheid eronder begint te lijden. Ik denk negatiever over mezelf, ik leg sneller de schuld bij mezelf, enz. Dat is geen gezonde ontwikkeling en ik word het dan ook goed beu zo onderhand. Om de Rogeriaanse hulpverlening maar even aan te halen: 'een individu kan alleen groeien/veranderen als het zich in een veilige en liefdevolle omgeving bevindt.' Dus dan worden mij allerlei dingen even vrolijk opgelegd die ik moet veranderen, maar ondertussen zit ik alweer te wachten op de volgende waslijst.  

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Nov 01, 2011 11:48 am
Aangezien alles vandaag al is misgegaan, kan het me niets meer schelen. Bus valt uit? Nou ja, dan maar een half uur later thuis. Tram wordt opgehouden door een jongen die denkt dat hij wat voorstelt. Joh, waarom niet. Tramlichten blijven absurdo lang op rood... och, whatever.... daar is mijn bed. Mooi veilig.  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 62 63 64 65 66 67 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum