Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 10 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Jenske

PostPosted: Wed May 04, 2005 1:28 pm
[ Message temporarily off-line ]  
PostPosted: Wed May 04, 2005 1:57 pm
[ Message temporarily off-line ]  

kittyocean
Captain


Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri May 06, 2005 5:42 am
kittyocean
Belangrijk nieuws:

Alle oude mods zijn ge-un-mod. Niet omdat ik ze haat, maar omdat ze niet komen. Ik wil mensen die ik kan vertrouwen, en die vaak komen. De oude mods voldeden aan eis 1, maar niet aan eis 2. Ook is 1 mod weg uit de guild, maar heeft mij niet op de hoogte gebracht.

Ik heb wel al 1 nieuwe mod: Uumie-chan. Ik weet niet of ik andere mods neem, want er zijn er wel heel veel die aan beide eisen voldoen XD Er zijn er een paar die ik overweeg (een stuk of 10 eigenlijk XD), maar ik kijk eerst hoe het nu gaat, en wat zij nu echt voor de Guild doen.

Je hoeft me dus niet te PM-en, ALS ik beslis tot het nemen van meer mods, dan merk je dat vanzelf wel.

Vraag me dan toch af wat iemand als mod in deze guild te doen heb, ik bedoel het is niet zo dat hier de hele dag mensen gewaarschuwd, geband en geholpen moeten worden. Of zijn er geheime bezigheden, donkere rituelen waar ik niets van weet xd  
PostPosted: Fri May 06, 2005 8:31 am
Darlaa
kittyocean
Belangrijk nieuws:

Alle oude mods zijn ge-un-mod. Niet omdat ik ze haat, maar omdat ze niet komen. Ik wil mensen die ik kan vertrouwen, en die vaak komen. De oude mods voldeden aan eis 1, maar niet aan eis 2. Ook is 1 mod weg uit de guild, maar heeft mij niet op de hoogte gebracht.

Ik heb wel al 1 nieuwe mod: Uumie-chan. Ik weet niet of ik andere mods neem, want er zijn er wel heel veel die aan beide eisen voldoen XD Er zijn er een paar die ik overweeg (een stuk of 10 eigenlijk XD), maar ik kijk eerst hoe het nu gaat, en wat zij nu echt voor de Guild doen.

Je hoeft me dus niet te PM-en, ALS ik beslis tot het nemen van meer mods, dan merk je dat vanzelf wel.

Vraag me dan toch af wat iemand als mod in deze guild te doen heb, ik bedoel het is niet zo dat hier de hele dag mensen gewaarschuwd, geband en geholpen moeten worden. Of zijn er geheime bezigheden, donkere rituelen waar ik niets van weet xd

*denkt aan The Skulls* ok...ik heb te veel films gezien

anyway Kitty-san (waar komt dan ineens vandaan?! O_O) ...good luck xd blaugh  

Shin Asuka


kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 07, 2005 9:29 am
Waar ik hulp bij kan gebruiken, is het op orde houden van de Guild; met name het verwijderen van oude topics. En verder mensen die een oogje in het zeil houden. Tot nu toe zijn 2 mensen genoeg. maar als het drukker wordt, denk ik dat er toch meerdere mods nodig zijn ^_^  
PostPosted: Sun May 08, 2005 10:16 am
mischien is het een goed iedee om een donatie topic te maken voor de guild?
velen weten dat we de golds uit de guild kas nog niet kunnen gebruiken ( mischien is dat in de toekomst wel het geval )
Maar veel guilds maken gebruike van een donatie topic, deze golds kunnen voor wedstrijden gebruikt worden of voor lotto's

ik zou graag de mod's hun mening hier over willen horen 3nodding  

Norwood


Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun May 08, 2005 10:32 am
Norwood
mischien is het een goed iedee om een donatie topic te maken voor de guild?
velen weten dat we de golds uit de guild kas nog niet kunnen gebruiken ( mischien is dat in de toekomst wel het geval )
Maar veel guilds maken gebruike van een donatie topic, deze golds kunnen voor wedstrijden gebruikt worden of voor lotto's

ik zou graag de mod's hun mening hier over willen horen 3nodding

3nodding Als ze dan gewoon een mule aanmaken waarvan kittyocean en uumie-chan beiden het wachtwoord voor hebben dan kan het gold naar die mule worden overgemaakt en kunnen alle mods daar gebruik van maken en beheren.  
PostPosted: Tue May 10, 2005 5:19 am
[ Message temporarily off-line ]  

kittyocean
Captain


Norwood

PostPosted: Tue May 10, 2005 5:46 am
[ Message temporarily off-line ]  
PostPosted: Tue May 10, 2005 7:00 am
Dus de random events die deze mule verdient moeten voor prijzen gebruikt worden... dat motiveert mij niet om met die mule te gaan posten XD Ik bedoel namelijk: stel, ik ga de hele dag op die mule posten. Ik werk dus hard, maar krijg er geen gold voor XD En dan krijgt die mule ook nog eens een Pink box! FRUSTRATIE! =D

Nou ja, niet zo heel erg, maar logisch is het wel. Ik bedoel, wil ik even geld overschrijven naar een winnaar, komt er een pink box en ik mag er niet eens aan komen XD Best balen dan XD

Maar goed, er kunnen dus ook items gedoneerd worden voor wedstrijden 3nodding Is wel makkelijker!

.........En een account met 5000 gold er op hebben en er niet aan mogen komen.... verleiding XD ook voor mij! Nou zal ik het niet doen, maar de verleiding is er wel =D  

kittyocean
Captain


Norwood

PostPosted: Tue May 10, 2005 7:31 am
kittyocean
Dus de random events die deze mule verdient moeten voor prijzen gebruikt worden... dat motiveert mij niet om met die mule te gaan posten XD Ik bedoel namelijk: stel, ik ga de hele dag op die mule posten. Ik werk dus hard, maar krijg er geen gold voor XD En dan krijgt die mule ook nog eens een Pink box! FRUSTRATIE! =D

Nou ja, niet zo heel erg, maar logisch is het wel. Ik bedoel, wil ik even geld overschrijven naar een winnaar, komt er een pink box en ik mag er niet eens aan komen XD Best balen dan XD

Maar goed, er kunnen dus ook items gedoneerd worden voor wedstrijden 3nodding Is wel makkelijker!

.........En een account met 5000 gold er op hebben en er niet aan mogen komen.... verleiding XD ook voor mij! Nou zal ik het niet doen, maar de verleiding is er wel =D
fine hou de random event dan maar ^^ als je maar niet met je gold in de war raakt en zo veel hoef je nou ook weer niet te posten , ik zie liever captain kitty in de guild wink  
PostPosted: Tue May 10, 2005 7:44 am
Voordeel als je met de mule post; je k**t het personage daardoor laten leven! Het personage kan opdrachten geven etc etc. En zo wedstrijden maken, of winnaars organiseren!!!

Ik denk dat Gaya maar weer tot leven moet komen XD  

kittyocean
Captain


Jenske

PostPosted: Thu May 19, 2005 4:54 am
kittyocean
Voordeel als je met de mule post; je k**t het personage daardoor laten leven! Het personage kan opdrachten geven etc etc. En zo wedstrijden maken, of winnaars organiseren!!!

Ik denk dat Gaya maar weer tot leven moet komen XD


Sorry voor de laatste reactie smile Maar bedoel je dat Gaia weer tot leven moet komen of deze Guild? Want is gaia ook 'gezakt' zeg maar. Dat er minder interesse voor was?  
PostPosted: Thu May 19, 2005 5:00 am
Jenske
kittyocean
Voordeel als je met de mule post; je k**t het personage daardoor laten leven! Het personage kan opdrachten geven etc etc. En zo wedstrijden maken, of winnaars organiseren!!!

Ik denk dat Gaya maar weer tot leven moet komen XD


Sorry voor de laatste reactie smile Maar bedoel je dat Gaia weer tot leven moet komen of deze Guild? Want is gaia ook 'gezakt' zeg maar. Dat er minder interesse voor was?

Neej, Gaya was/is de mascotte van de guild, zo heet ze zeg maar.
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
(ik heb even het plaatje van kittyocean gedirect linked ik hoop niet dat je het erg vind...)  

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu May 19, 2005 5:06 am
kittyocean
Voordeel als je met de mule post; je k**t het personage daardoor laten leven! Het personage kan opdrachten geven etc etc. En zo wedstrijden maken, of winnaars organiseren!!!

Ik denk dat Gaya maar weer tot leven moet komen XD

*pakt de pompoms* Go gaya go gaya go gaya
srry ik izz hyper  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 5 6 7 8 9 10 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum