Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Sep 19, 2009 11:57 am
Ik erger me aan het feit dat ik altijd voor anderen klaarsta, maar dat het zelden tot nooit wordt teruggegeven  
PostPosted: Sat Sep 19, 2009 2:22 pm
kittyocean
Ik erger me aan het feit dat ik altijd voor anderen klaarsta, maar dat het zelden tot nooit wordt teruggegeven


^ Dat is vreselijk irritant. Het enige waar ik iets aan heb zijn men familie en buren. Vrienden? HA  

Mogunetto

Barking Lunatic


XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sat Sep 19, 2009 2:51 pm
ja ik ken dat op school sta ik ook altijd klaar als iemand een vraag heeft of wat dan ook het enige dat ik daarvoor terug vraag is een beetje begrip voor het feit dat ik zo stil enzo ben en een beetje respect en betrekking tot de groep.

letten ze ook nooit op  
PostPosted: Sun Sep 20, 2009 3:00 am
of dat je dan zelf bijna te laat komt bij een les, doordat je op iemand nog even bleef wachten die z'n boeken nog moest pakken. En als je zelf nog even iets moet dumpen in je kluis en vraagt of die andere even wilt wachten lopen ze gewoon weg -.-  

Lorraaa


Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Sun Sep 20, 2009 6:16 am
Een luide snurker vlak neffest u oor als je een film aan het zien bent ..  
PostPosted: Sun Sep 20, 2009 6:59 am
Dat sommige mensen op msn doen alsof ze afwezig zijn, terwijl ik weet dat ze er zijn maar gewoon geen zin hebben om te reageren. En dan even later van ''ooh sorry''. Juist ja -.-  

Lorraaa


kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Sep 20, 2009 11:15 am
Lorraaa
Dat sommige mensen op msn doen alsof ze afwezig zijn, terwijl ik weet dat ze er zijn maar gewoon geen zin hebben om te reageren. En dan even later van ''ooh sorry''. Juist ja -.-


Bij mij is het net andersom. Sta ik op bezet of zelfs offline... gaan mensen alsnog tegen met kletsen!  
PostPosted: Mon Sep 21, 2009 5:52 am
Msn in het algemeen. Op de een of andere manier ligt het me niet. Heb het ook al een aantal jaren niet meer gebruikt. Ik weet het, het is handig om snel contact te maken. Maar je kan me ook smsen, bellen of mailen...  

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Mon Sep 21, 2009 6:28 am
ik heb geen probleem met msn, als mensen niet reageren dan klik ik ze weg als ik druk bezig ben klik ik mensen weg. als ze dan niet ophouden blokkeer ik ze voor een paar uur.  
PostPosted: Mon Sep 21, 2009 7:16 am
Als het druk is ergens en mensen midden op een pad/gang stil gaan staan...  

candy_loves_candy


Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Mon Sep 21, 2009 7:40 am
Het TV boekje dat verkeerd is ...  
PostPosted: Mon Sep 21, 2009 9:41 am
Het feit dat ik altijd ruim op tijd ben en de anderen net op tijd of te laat komen aan kakken en dat normaal vinden... Inclusief de persoon die ons moet leiden...  

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Sep 21, 2009 9:44 am
Mensen die een film wegzappen of uitzetten tijdens de ondertiteling. Tegenwoordig komt er wat NA de aftiteling mensen!!! Ik erger me er zo aan!  
PostPosted: Mon Sep 21, 2009 1:30 pm
Mensen die geen rekening houden met het schema van andere mensen. Of mensen die praten tijdens ingewikkelde programmas zoals LOST  

Mogunetto

Barking Lunatic


kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Sep 22, 2009 1:31 am
Shaelena
Mensen die geen rekening houden met het schema van andere mensen. Of mensen die praten tijdens ingewikkelde programmas zoals LOST


Dat eerste ken ik ja:

"Heeeey, ik heb vakantie, zullen we wat gaan doen op donderdag??!"
- ehm JIJ hebt vakantie. Ik moet gewoon werken... en je weet dat ik op donderdag moet werken!  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum