Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 52 53 54 55 56 57 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 23, 2011 7:12 am
^... dwingen? Why???

Mensen die aannemen dat J. H. een vrouw is en als ik zeg dat het een man is, ze altijd gelijk vragen of hij mijn partner is. Ik snap dat ze niet weten hoe onze gezin in elkaar steekt, maar stel dan de vraag: 'mag ik weten welke relatie u met meneer heeft?"

AANNAMES ZIJN ZO IRRI!!  
PostPosted: Mon May 23, 2011 10:46 am
omdat ze graag haar zin door drijft

en ik hoorde gister dat mijn huisarts een jaar geleden met pensioen was gegaan en dat ze is opgevolgd door een andere. Maar goed ik belde vandaag voor wat duidelijk heid en omdat ik denk dat ik hooikoords heb, dus ik bllen blijk ik al 2 jaar uitgeschreven te zijn o.0 ik echt zo van hu hoe dan ik heb helemaal niks gedaan. Dus heeft ze mijn spullen opgeschreven en zou ze me later terug bellen, heeft ze gedaan en ik ze zou het ongedaan maken zodat ik daar kan blijven gelukkig maar ik zou niet weten wanneer ik een ander moest zoeken.

en mijn vader heeft weer zijn poot gebroken en hij belde vandaag of ik hem kon brenen maar ik zat op school en kon niet en ik zou nog kijken of ik savonds kon gaan. later belde ik hem dat ik savonds zou komen en hij zo van ja ik wil morgen ik zeg nu of niet want ik heb morgen geen tijd en ik zat echt zo van wat wil je nou stressed  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue May 24, 2011 11:02 am
ik haat het als mijn browser crashed als ik 8 tabbladen open heb met topics die ik nog moet beantwoorden op gaia....  
PostPosted: Tue May 24, 2011 11:16 am
boek uit: stemming verprutst, motivatie weg! snel weer overnieuw beginnen...
het leven is een strijd mense!! een strijd!!! ZUCHT  

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

WoIkje

PostPosted: Tue May 24, 2011 12:32 pm
Mensen die zich continu met je bemoeien ><  
PostPosted: Wed May 25, 2011 9:11 am
dat je al een aantal keer had aangegeven dat je op de kolfstraat woont en ze dan toch Johanna naberstraat invoeren in de computer omdat mijn moeder daar woont, sweatdrop huisarts assistentes sweatdrop  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed May 25, 2011 12:30 pm
onverwachte rugpijn....  
PostPosted: Sat May 28, 2011 12:53 pm
Dat je word afgekapt en uitgelachen wanneer je om verduidelijking vraagt.  

xz791


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sat May 28, 2011 2:17 pm
^ooooh ik kan daar ook niet tegen  
PostPosted: Sun May 29, 2011 7:12 am
Dat vervloekte instabiele internet hier! scream
Heb ik bijna een complete film binnengehaald, besluit me internet verbinding er even mee te stoppen om een paar seconden later weer te starten! >.< En sinds er geen mogelijkheid was om onderbroken downloads weer verder te gaan zetten waar ze afgebroken waren, 3 kwartier wachten verspild stressed  

xz791


kittyocean
Captain

PostPosted: Sun May 29, 2011 11:15 am
Een oma die eist dat haar kind eerder mag omdat ze al zo lang wachten... terwijl er de hele dag al twee rijen zijn ¬¬ En ik kan niet zien wie er aan de beurt is, als ik er met mijn rug naar toe zit!

(geschminkt op het lentefeest van de stad. Het zijn nooit de kinderen die een probleem maken van even wachten, altijd de ouders/volwassenen)

Enige punt was wel dat deze oma uiteindelijk haar excuses aanbood. 2 jaar terug hadden we een oma die de kinderen betrok bij haar ruzie met een andere oma "Je zal wel trots zijn hoor, op zo'n oma! Mooie oma heb jij!"  
PostPosted: Fri Jun 03, 2011 3:09 am
Dat ze gewoon binnenlopen terwijl je aan het douchen bent voor de patat, terwijl die patat gewoon gehaald word om 5 uur of later en het dan ook nog eens vreemd vinden dat ze zoveel gemopper krijgen erover!  

xz791


kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jun 03, 2011 11:00 am
die zon die maar niet snel genoeg om mijn huis heendraait, waardoor ik geen klap zie. IK WIL GORDIJNEN  
PostPosted: Fri Jun 03, 2011 1:38 pm
dat die warmte me uitput en het iritand is als je aan t shoppen ben dat mijn moeder bent met ja je had beter naar je broertje kunnen gaan ghees laat me gewoon met rust scream  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Jun 04, 2011 4:19 am
^ ik sluit me aan bij de opmerking over de hitte  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 52 53 54 55 56 57 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum