Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 28, 2005 1:42 pm
Norwood
kittyocean
Darlaa
We hebben nu bijna 400 members 3nodding


En hoeveel daarvan is nou echt actief XD?
* waagt een gokje * uhm 50 mensen ongeveer 3nodding


We zitten weer in een befaamd dipje XD Ach, wordt wel weer drukker. Hopelijk na de subfora XD  
PostPosted: Fri Sep 30, 2005 1:24 am
Ik en oranjekorfbalpizza vroegen ons af of er nog wat gaat gebeuren met halloween!
Zou me wel leuk lijken om bijvoorbeeld een halloween ball te organizeren en dat er aan sommige mensen wat kleine items woren gegeven{lees: 50 gold items e.t.c} - natuurlijk gaan we dan ook weer volop doneren xp  

DarkKenn


kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Sep 30, 2005 1:42 am
Een Halloween bal vind ik prima; het nadeel is alleen dat het maar 1 dag is, en de kans groot dat er al een event op gaia is; misschien wordt het te druk dan....

Maar goed; heeft iemand hier nog ideeen over?

Misschien eens een bal zonder wedstrijd?  
PostPosted: Fri Sep 30, 2005 5:01 am
Tis zonde om hier een ball te gaan geven terwijl er op gaia ergens anders een officieel halloween ball gegeven wordt. als iemand nou net als op het paas bal een adpe topic maakt daar, tenminste ik had me wel vermaakt op de adpe topic op het paas ball. En dan hier een link zetten.  

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Sep 30, 2005 5:03 am
Elfinzu heeft me gePMed om te vragen of hij toch een bal mag organiseren. Ach, ik vind het eigenlijk toch wel leuk! Zo dol op Gaia Georganiseerde Balls ben ik toch niet XD Mij te druk XD Ik zit daar alleen maar voor de items dan XD. Dan kan ik twee schermen open hebben: 1 voor de gezelligheid (hiero) en 1 voor de items (daaro)  
PostPosted: Fri Sep 30, 2005 5:54 am
nja, de vorige vond ik niet echt gezellig ofzo xd dus denk niet dat ik aanwezig zal zijn.... sweatdrop  

Oranjekorfbalpizza!


kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Sep 30, 2005 6:04 am
Ik vind het sowieso al gezelliger dan door Gaia georganiseerde! En daarbij, gezelligheid maak jezelf EN er zal een soort mini wedstrijdje en questje zijn!

Oh ja, en het zal meerdere dagen beslaan; het valt namelijk op een maandag ^_^  
PostPosted: Sat Oct 15, 2005 7:37 am
wat dachten jullie van een sticky topic hier waar je reclame kan maken voor je eigen site/forum/guild?  

sviera


Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Oct 15, 2005 9:26 am
Ik weet niet in hoeverre reclame toegestaan is op Gaia,
Maar als het toepasselijk is kun je het altijd op het prikbord zetten.  
PostPosted: Sat Oct 15, 2005 10:01 am
Zodra de subfora komen, komt er een gedeelte waar ieder zijn eigen thread mag maken; zoiets als ieder zijn eigen kamertje ofzo. Daar kan je dan gerust naar je sites linken =D Tot nu toe kun je de Chatterbox gebruiken, en als het van belang is, kun je ook het prikbord gebruiken ^_^ En misschien is er nog wel een andere topic die je k**t gebruiken; zolang het maar niet off topic is ^_^  

kittyocean
Captain


Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Oct 21, 2005 7:30 am
Heeft de ADPE eigenlijk een reclame topic in het nieuwe registered guilds forum?
Miss als mensen daar willen bumpen (inplaats van waar ze het anders doen) het een manier is om meer bekendheid te krijgen.  
PostPosted: Tue Jan 10, 2006 11:17 am
Hey, ik ben hier nog niet zo lang en ik weet niet of dit al gezegd is. Maar ik had een ideetje. Toen ik hier een paar dagen geleden me aanmelde snapte ik er helemaal niets van en ik voelde me nogal eenzaam. Dus ik probeerde iemand te zoeken die me kon helpen en liefst ook nog Nederlands sprak. Maar ik vond niemand. Dus misschien zouden jullie zoiets als Meter of Peter van een nieuw lid kunnen organiseren? Dan snapt dat nieuw lid er meer van en voelt die zich niet zo verloren hier. smile  

Wayna


Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Jan 10, 2006 12:03 pm
Wayna
Hey, ik ben hier nog niet zo lang en ik weet niet of dit al gezegd is. Maar ik had een ideetje. Toen ik hier een paar dagen geleden me aanmelde snapte ik er helemaal niets van en ik voelde me nogal eenzaam. Dus ik probeerde iemand te zoeken die me kon helpen en liefst ook nog Nederlands sprak. Maar ik vond niemand. Dus misschien zouden jullie zoiets als Meter of Peter van een nieuw lid kunnen organiseren? Dan snapt dat nieuw lid er meer van en voelt die zich niet zo verloren hier. smile

Ik weet niet precies wat een meter of peter is maar als je vragen hebt over gaia kun je die altijd stellen, als je vragen hebt over de guild ook en als je echt nodig om andwoord verlegen zit kun je ook altijd een van de moderators (van de guild) pmmen. Het probleem is het forum gaat hier af en toe nogal langzaam en je moet soms een tijdje wachten voordat je berichtje gelezen en beandwoord is. Als ik het me goed herinner heb je een bericht in de welkomst thread achter gelaten en er was ook op gereageert, maar als je niet precies zegt wat je wilt weten of waar je moeite mee hebt kunnen we je er ook niet mee helpen. Iedereen hier spreekt nederlands en de meesten zullen ook helpen dus voel je vrij om te vragen ^_^ je zal altijd andwoord krijgen.  
PostPosted: Mon Feb 13, 2006 7:17 am
Minder topics en minder randleden.. (waarvan ik er eentje ben mrgreen )
Nee, maar als ik hier kom duizelt het van de topics en ik weet echt niet waar ik moet posten.. Het is misschien handig om wat meer relevante topics te maken en de dode threads weg te gooien.
 

IcedEarth

Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum