Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 30 31 32 33 34 35 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Dec 17, 2007 11:49 am
We hopen dat de admins ons de beloofde 'Guild PM's' zullen geven; dan kunnen we de guild in 1x oproepen terug te komen. Dat zou echt zo'n gedeelte schelen. Mensen vergeten gewoon dat ze een guild hebben (zeker bij meerdere) en mensen vergeten ook zelf dat ze zelf voor lol moeten zorgen. Wij (en dan eigenlijk met name een paar leden) doen heel vaak aan wedstrijden, contests etc. Maar ja, zonder deelnemers wordt het steeds minder leuk....

Dus tja,.... een neerwaartse spiraal. Wij willen mensen weer oproepen terug te komen, maar iedereen met de hand PMen is geen doen. Ik heb ooit een plan daarvoor opgestart, maar ook die kwam niet van de grond.

We hebben gewoon die Guild PM nodig  
PostPosted: Mon Dec 17, 2007 2:31 pm
Darlaa
Nee hoor ^^ helemaal niet betweterig.

Een heel subforum oor de exchange? Er wordt van de topic al bijna geen gebruik gemaakt Het lijkt me dat dan ook zo'n dood subforum zou worden.

We hadden wel zo'n onderverdeling maar we hebben sinds dien een shift in mods gehad en het is eigenlijk niet nodig geweest dat weer te precies te verdelen. Vanwege de "drukte" ook. Het is moeilijk om te zorgen dat mensen posten want hoe bereik je dat? tja als we dat eens wisten..


De zoekfuctie van de memberlists is geloof ik kapot je zal niemand kunnen vinden whee
Dank je dat je in ieder geval de moeite nam om het te lezen whee
En ik bedoel dat van die exchange, zodat mensen dan hun topics kunnen maken als ze wat willen verkopen ofzo net als de gaia exchange ;]

Tja als khet weet dan zal je de eerste zijn die het horen zal ;p
Dat trouwens van die guild pm zou inderdaad wel handig zijn, maar het zou alleen beschikbaar moeten zijn voor crew of hoger want anders krijg je waarschijnlijk weer van die chainmails (reden dat ze de friendlist pm weg hebben gehaald sweatdrop )

en nogmaals dankje, dat verklaart een boel smile
 

Balliamo

6,400 Points
  • Entrepreneur 150
  • Invisibility 100
  • Forum Regular 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Dec 19, 2007 12:32 pm
Bedankt voor je mening; we lezen het graag!!  
PostPosted: Tue Mar 11, 2008 2:11 am
klopt, mensen vergeten dat ze een guild hebben.. had ik zelf ook een klein beetje,
eerst zat ik echt elke keer dat ik op gaia zat, ook heel druk te posten hier.. maar dat werd steeds minder! surprised
maar nu probeer ik wel weer zo regelmatig te posten! wel zo leuk!! ^^  

Princess_Lisa_23


kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Mar 11, 2008 2:12 pm
dat zou leuk zijn ja XP. Ik vergeet het zo nu en dan ook wel maar ja... een bedrijfje opstarten kost ook veel tijd XP  
PostPosted: Tue Mar 18, 2008 5:38 am
I suggest...LEEEVEEEEEEN !!!! scream  

[ Fruit Cake ]


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Mar 19, 2008 1:37 pm
enig idee hoe XD ik post behoorlijk wat XD

btw, van wie is het plaatje uit je signature?  
PostPosted: Wed Mar 19, 2008 3:29 pm
ja.. het is ook niet makkelijk, ook als het steeds de zelfde mensen zijn heb je elkaar ook neit meer zoveel te vertellen... tja

Girls are weirdos. but they smell pretty
Boys are stupid, throw rocks at them

het zijn boekjes van : Todd Harris Goldman
 

[ Fruit Cake ]


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Mar 19, 2008 3:35 pm
ai, de goldman.... XD wist je (helaas proven) dat hij art van anderen overtrekt, zijn tekst erbij zet en het dan voor grof geld verkoopt? Hij heeft een webcomic zijn art ook gejat en die heeft hem toen aangeklaagd... en gewonnen. En Goldman heeft het toen ook nog eens toegegeven. His name is soooo fitting

http://en.wikipedia.org/wiki/Todd_Goldman
http://www.miketyndall.com/todd_goldman/ - al zoeken ze in sommige gevallen naar overeenkomsten omdat ze een overeenkomst willen vinden  
PostPosted: Thu Mar 20, 2008 3:44 am
aaah ik vond em let zo leuk... sad  

[ Fruit Cake ]


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Mar 20, 2008 2:18 pm
ik ook, totdat ik las wat hij deed. Ik herken zijn stijl best snel, maar die nare bijsmaak blijft...

ergens, daarbuiten, is een koude eenzame artiest die niet krijgt wat hij of zij verdient. Rillend, alleen... en in de sneeuw....  
PostPosted: Mon Mar 24, 2008 2:39 pm
kittyocean
ik ook, totdat ik las wat hij deed. Ik herken zijn stijl best snel, maar die nare bijsmaak blijft...

ergens, daarbuiten, is een koude eenzame artiest die niet krijgt wat hij of zij verdient. Rillend, alleen... en in de sneeuw....
JAAAA !!! (veryy offtopic) HET SNEEUWT AL HET HELE WEEKEND !!!! eek  

[ Fruit Cake ]


Cherry Doodlez

PostPosted: Fri Apr 03, 2009 12:33 pm
Kijkt er nog wel eens iemand in Hotel ADPE? Dat vond ik wel een erg leuk idee!

Ben er ruim een week geleden binnengelopen en er staat nog steeds geen receptioniste aan de balie razz Wat een slechte service razz

Maar over dat leven... Misschien moeten er maar wat meer mensen een bannertje in hun sig zetten ofzo *plaatst banner in haar sig*. Ik post nog wel eens veel in de forums, dus er is wel een kans dat hij gezien wordt!

Edit: eek het lukt niet om de banner in mijn sig te krijgen... de url is te lang! Ook met TinyURL, weet iemand hoe ik het anders moet doen?  
PostPosted: Sat Apr 04, 2009 11:31 am
Gaia sigs hebben een limited space; het 'gedichtje' in jouw sig zorgt voor te veel tekens.... maar het is wel een mooi gedichtje XP Je kan de tekst als plaatje maken en dan 2 plaatjes in je sig, moet lukken... maar weet je, we hebben nu al weer nieuw vlees en ik zit al anderhalf uur te reageren op posts... dus ik vind de drukte nu prima =D heerlijk bedrijvig!

Maar goed, we weten even niet wat we met Hotel ADPE moeten. suggesties zijn welkom!!  

kittyocean
Captain


Lorraaa

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 1:40 am
het zou leuk zijn als er weer echt leven in het hotel komt, kunnen we niet weer iets van kamers maken.. en een lift, zwembad etc..? En dat je daar kan rp'en? Het is er nu in iedergeval zo kaal rolleyes  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 30 31 32 33 34 35 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum