Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 10:57 am
ButtonFly
kittyocean
Een leraar mag NOOIT het werk van een kind afkraken. Hij mag de negatieve punten aanwijzen, maar het is ook zeer belangrijk dat hij de positieve punten ook aanwijst!!

En dat deden mijn leerkrachten nooit XD
Oh-oh, jeugdtrauma's! Gooi het eruit meid!


Alsjeblieft XD Dat wil je niet allemaal weten. Vanaf groep 4 tot 4 vwo doodgezwegen door mijn klasgenoten, Niet motiverende leraren, heb bar slecht onderwijs gehad (vandaar dat ik NU PAS leer spellen), vrienden die me verraden hebben, zelfmoord zelfs eentje, te veel begravenissen al meegemaakt, leraren die me psychisch gestoord noemden, tot mijn tekeningen die gejat werden, mijn handtekening afgehaald en door een eikel online gezet met de woorden: 'ik weet niet wie het gemaakt heeft maar mooooooooi'!!!  
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 11:00 am
kittyocean
Mijn tekeningen die gejat werden, mijn handtekening afgehaald en door een eikel online gezet met de woorden: 'ik weet niet wie het gemaakt heeft maar mooooooooi'!!!
Dat heb ik gelezen op je site. Das gewoon triest, en wanhopig (Diegene die dat heeft gedaan bedoel ik)  

ButtonFly


kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 11:02 am
kittyocean
ButtonFly
kittyocean
Een leraar mag NOOIT het werk van een kind afkraken. Hij mag de negatieve punten aanwijzen, maar het is ook zeer belangrijk dat hij de positieve punten ook aanwijst!!

En dat deden mijn leerkrachten nooit XD
Oh-oh, jeugdtrauma's! Gooi het eruit meid!


Alsjeblieft XD Dat wil je niet allemaal weten. Vanaf groep 4 tot 4 vwo doodgezwegen door mijn klasgenoten, Niet motiverende leraren, heb bar slecht onderwijs gehad (vandaar dat ik NU PAS leer spellen), vrienden die me verraden hebben, zelfmoord zelfs eentje, te veel begravenissen al meegemaakt, leraren die me psychisch gestoord noemden, tot mijn tekeningen die gejat werden, mijn handtekening afgehaald en door een eikel online gezet met de woorden: 'ik weet niet wie het gemaakt heeft maar mooooooooi'!!!


*is al stil*  
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 11:05 am
Vreemd eigenlijk, ondanks zo'n kut leven denk ik elke dag weer: GOEDEMORGEN!

Volgens mij ben ik echt geflipt XD

Maar goed, het helpt een heel end als je ouders en zus wel om je geven, en te gekke vrienden hebt (alhoewel... het zou makkelijk zijn als ze eens wat dichterbij leefden XD)  

kittyocean
Captain


kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 11:06 am
ButtonFly
kittyocean
Mijn tekeningen die gejat werden, mijn handtekening afgehaald en door een eikel online gezet met de woorden: 'ik weet niet wie het gemaakt heeft maar mooooooooi'!!!
Dat heb ik gelezen op je site. Das gewoon triest, en wanhopig (Diegene die dat heeft gedaan bedoel ik)


Nogal ja XD Misschien dat ie ooit nog hersens krijgt, maar ik denk van niet! Hij is zo wanhopig bezig met mensen te laten denken dat men hem aardig vind.... hij raakt alleen maar meer en meer kwijt zo XD  
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 11:16 am
Om maar even terug te komen op het onderwerp van de topic sweatdrop


Wat dacht je van iets van een banner/wallpaper o.i.d. wedstrijd, gewoon iets digitaals...  

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 11:18 am
Kunnen we ook nog een keertje doen..... zo veel te doen zeg..... Allemaal goede ideeen......

(oh ja, en gezien mijn history begrijpen mensen nu misschien waarom ik wat beschermend naar mijn art toe ben XD HEEL beschermend)  
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 11:26 am
jah ik snap het smile En het is ook logisch.

Wat ik me ook af vraag is... Verander jij iedere minuut je signature ofzo? Omdat, iedere keer wanneer ik kijk heb je een ander ding smile  

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

ButtonFly

PostPosted: Tue Apr 05, 2005 11:30 am
kiek
jah ik snap het smile En het is ook logisch.

Wat ik me ook af vraag is... Verander jij iedere minuut je signature ofzo? Omdat, iedere keer wanneer ik kijk heb je een ander ding smile
Das zo'n Random-Sig ding. Dan veranderd die iedere keer als je van pagina veranderd.  
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 11:32 am
Yupyup; In Read Stickies Know All kun je lezen hoe je dat ook k**t krijgen  

kittyocean
Captain


kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Apr 05, 2005 11:34 am
okee ^_^! Ga ut lezen  
PostPosted: Wed Apr 06, 2005 2:59 am
kittyocean
Ah, ik zie dat er nog hier 1 is met een ogen fetisch ^_^ Ik teken ook heel vaak ogen (waarom eigenlijk? XD)

Ik zou zeggen: Start die Art Topic, en we zien wel hoe het loopt! Momenteel ben ik op het gebied van schrijven vrij inspiratieloos. Op het gebied van tekenen is het momenteel zo: wat ik ook teken, iedereen vind het prachtig. En dat, dames en heren, is iets wat ik NIET meer wil horen! Ik kan vast nog wel verbeteren, maar het enige wat ik hoor is: OOO wat MOOOOI!. Waar is die goeie ouwe tijd van: 'mooi hoor, al staan de ogen wat schuin'.

En ik ben blij dat er meer leven in de Guild komt! In je eentje een Guild hebben is saaaaaaaaai XD


Ik wil je best helpen hoor xd  

Anal Pumpkin


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Apr 06, 2005 12:12 pm
[ . Faith . ]
kittyocean
Ah, ik zie dat er nog hier 1 is met een ogen fetisch ^_^ Ik teken ook heel vaak ogen (waarom eigenlijk? XD)

Ik zou zeggen: Start die Art Topic, en we zien wel hoe het loopt! Momenteel ben ik op het gebied van schrijven vrij inspiratieloos. Op het gebied van tekenen is het momenteel zo: wat ik ook teken, iedereen vind het prachtig. En dat, dames en heren, is iets wat ik NIET meer wil horen! Ik kan vast nog wel verbeteren, maar het enige wat ik hoor is: OOO wat MOOOOI!. Waar is die goeie ouwe tijd van: 'mooi hoor, al staan de ogen wat schuin'.

En ik ben blij dat er meer leven in de Guild komt! In je eentje een Guild hebben is saaaaaaaaai XD


Ik wil je best helpen hoor xd


Volgens mij help je al enorm!!  
PostPosted: Thu Apr 07, 2005 2:17 am
kittyocean
[ . Faith . ]
kittyocean
Ah, ik zie dat er nog hier 1 is met een ogen fetisch ^_^ Ik teken ook heel vaak ogen (waarom eigenlijk? XD)

Ik zou zeggen: Start die Art Topic, en we zien wel hoe het loopt! Momenteel ben ik op het gebied van schrijven vrij inspiratieloos. Op het gebied van tekenen is het momenteel zo: wat ik ook teken, iedereen vind het prachtig. En dat, dames en heren, is iets wat ik NIET meer wil horen! Ik kan vast nog wel verbeteren, maar het enige wat ik hoor is: OOO wat MOOOOI!. Waar is die goeie ouwe tijd van: 'mooi hoor, al staan de ogen wat schuin'.

En ik ben blij dat er meer leven in de Guild komt! In je eentje een Guild hebben is saaaaaaaaai XD


Ik wil je best helpen hoor xd


Volgens mij help je al enorm!!


Ok Ok, ik doe wel wat rustiger aan whee  

Anal Pumpkin


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Apr 07, 2005 8:02 am
[ . Faith . ]
kittyocean
[ . Faith . ]
kittyocean
Ah, ik zie dat er nog hier 1 is met een ogen fetisch ^_^ Ik teken ook heel vaak ogen (waarom eigenlijk? XD)

Ik zou zeggen: Start die Art Topic, en we zien wel hoe het loopt! Momenteel ben ik op het gebied van schrijven vrij inspiratieloos. Op het gebied van tekenen is het momenteel zo: wat ik ook teken, iedereen vind het prachtig. En dat, dames en heren, is iets wat ik NIET meer wil horen! Ik kan vast nog wel verbeteren, maar het enige wat ik hoor is: OOO wat MOOOOI!. Waar is die goeie ouwe tijd van: 'mooi hoor, al staan de ogen wat schuin'.

En ik ben blij dat er meer leven in de Guild komt! In je eentje een Guild hebben is saaaaaaaaai XD


Ik wil je best helpen hoor xd


Volgens mij help je al enorm!!


Ok Ok, ik doe wel wat rustiger aan whee


Nee! Ga door! Ga door!!  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum