Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Heb je ooit..? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 ... 13 14 15 16 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Apr 07, 2017 1:46 am
vaak genoeg XP I am a crybaby XP Laatste keer was omdat mijn beste vriendin cosplayde als mijn boeken-hoofdpersoon, zonder mij dit te vertelllen. Surpriiiise!

Heb je ooit je zo veel zorgen gemaakt, dat je er ziek van werd?  
PostPosted: Mon Apr 10, 2017 11:39 pm
Ja ben ik wel goed in smile Ik kan allerlei kwaaltjes veroorzaken met mijn hoofd. Met name hoofdpijn en misselijkheid door me te veel zorgen ergens over te maken.

Heb je ooit auto gereden in het buitenland?  

The Forbidden Angel


kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Apr 17, 2017 2:52 am
Nopes, ik heb geen rijbewijs XP

Heb jij ooit auto gereden in het buitenland XP?  
PostPosted: Tue Apr 18, 2017 12:28 am
Haha ja vorig jaar in Corfu, kan je beter niet doen zonder rijbewijs xd Allemaal smalle bergweggetjes en scherpe bochten/kliffen. Hele ervaring.

Heb je ooit een joint gerookt? Wat vond je ervan?  

The Forbidden Angel


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Apr 19, 2017 12:20 am
Nopes. Zelfs niet eens een sigaret gerookt of alcohol gedronken. Ik word al misselijk van de geuren...

Heb je ooit paaseieren gezocht toen je ouder dan 18 jaar was?  
PostPosted: Wed Apr 19, 2017 1:12 pm
Wauw, virgin kit! Zelfs niet een slokje geproefd?

Ja ik heb nog wel paaseitjes gezocht.. het zal wel al zo'n 5-10 jaar geleden zijn maar wel boven mijn 18e!

Heb je ooit je haar in een aparte kleur geverfd? Welke kleur en wanneer?  

The Forbidden Angel


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Apr 20, 2017 11:14 pm
ja, een drupje soms, maar daar werd ik al niet goed van. En sigarettenlucht ook al niet. Dus tja, lekker makkelijk en goedkoop XP

Ja, oranje, voor een examenstunt. je zag er alleen niets van

Heb je ooit vergeten het vuilnis weg te brengen, waardoor je er nog een week (of 2) mee zat?  
PostPosted: Mon Apr 24, 2017 11:48 pm
Wij hebben bij (bijna) al onze woningen ondergrondse containers gehad... dus je kon het altijd weggooien, alleen in hoofddorp centrum was de container altijd stuk of overvol dus heb toen wel met stinkende vuilniszakken gezeten. Uiteindelijk er altijd gewoon naast gezet, kregen we op een dag een boete... na bezwaar gemaakt te hebben werd de boete gelukkig kwijt gescholden biggrin

Heb je ooit een watersport gedaan? welke?  

The Forbidden Angel


kittyocean
Captain

PostPosted: Tue May 02, 2017 1:08 am
ik ben zweminstructrice XD met name op gebied Snorkelen. Dus ik denk dat ik wel ja kan antwoorden XD

Heb je ooit in een autorit opgestart en moest je halverwege terug omdat je echt iets heel belangrijks vergeten was?  
PostPosted: Tue May 02, 2017 2:23 am
Poe ja, overkomt me vaak dat ik de sleutels van me werk vergeet... alleen ga ik dan niet terug, maar gebruik gewoon de reserve sleutels die er hangen rolleyes Vergeet ook regelmatig boodschappentassen, maar die koop ik dan maar terplekke (resultaat 10 grote boodschappentassen in de berging en nu ook 2 standaard in de achterbak).

Heb je je ooit ziek gemeld terwijl je niet ziek was?  

The Forbidden Angel


kittyocean
Captain

PostPosted: Fri May 05, 2017 12:46 am
niet zover ik me kan herinneren. Altijd wel met een reden ziekgemeld... I'm a goodie-two-shoes

Heb je ooit thuisgewerkt en hoe beviel dat?  
PostPosted: Fri May 05, 2017 9:45 am
Ja, opzich fijn alleen moeilijk in te plannen. Binnen mijn werk kan dat eigenlijk alleen als ik administratie, herindicaties of mail ga doen. Voor cliƫnt contacten moet ik toch in Hoofddorp zijn en om de bezoeken vanuit huis te doen kost qua reistijd alleen maar meer tijd.

Heb je ooit tweedehands kleding gekocht?  

The Forbidden Angel


kittyocean
Captain

PostPosted: Sun May 07, 2017 12:35 am
niet gekocht, wel gekregen. Ik heb er geen moeite mee

Heb je ooit iets bijzonders proberen te maken? En lukte het?  
PostPosted: Sun May 07, 2017 12:30 pm
Ik vond mijn eerste gehaakte knuffel vrij bijzonder xd Verder ben ik eigenlijk niet zo creatief om echt zelf iets te bedenken..

Heb je ooit je grenzen verlegd?  

The Forbidden Angel


The Forbidden Angel

PostPosted: Sun May 07, 2017 12:32 pm
Ik vond mijn eerste gehaakte knuffel vrij bijzonder xd Verder ben ik eigenlijk niet zo creatief om echt zelf iets te bedenken..

Heb je ooit je grenzen verlegd?  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 ... 13 14 15 16 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum