|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 5:02 am
Hej jag är på en skön nikokick
röker nån här på dalahästen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 7:00 am
nope :3 hade sååå lust att börja en gång..men nej :]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 7:18 am
nope, har inte ens testat :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 7:49 am
me röker 5 ciggaretter på en vecka. eller ibland ett paket
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 8:28 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 8:48 am
Kostar ju bara pengar att röka :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 8:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 9:52 am
[ M.I.A ] me röker 5 ciggaretter på en vecka. eller ibland ett paket jag röker ganska exakt ett packer per vecka... synd att packet en inte är större blaugh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 9:58 am
DrCarl [ M.I.A ] me röker 5 ciggaretter på en vecka. eller ibland ett paket jag röker ganska exakt ett packer per vecka... synd att packet en inte är större blaugh xp, Det är härligt att röka. men .. DANGEROUS!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 10:10 am
Nej jag röker inte, och tänker aldrig börja.. o3o
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 10:42 am
har testat att röka en gång ^_^ men som väntat, var skit ><
därimot kan de hända att jag röker vattenpipa med ett par kompisar.. men det är inte riktigt samma sak razz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 11:16 am
Jag röker... och alldeles för mycke dessutom. Jag har funderat på att sluta men jag är inte tillräckligt motiverad. Men det är nog dax, jag har rökt i 10 år nu!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 12:31 pm
Miss Sweden of 83 Jag röker... och alldeles för mycke dessutom. Jag har funderat på att sluta men jag är inte tillräckligt motiverad. Men det är nog dax, jag har rökt i 10 år nu! jag har bara rökt i tre månader xp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 3:04 pm
[ M.I.A ] Miss Sweden of 83 Jag röker... och alldeles för mycke dessutom. Jag har funderat på att sluta men jag är inte tillräckligt motiverad. Men det är nog dax, jag har rökt i 10 år nu! jag har bara rökt i tre månader xp lol har rökt i snart 2, det är så underbart. har tänkt på att sluta men det är så underbart härligt... alla bekymer försvinner och allt blir bra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 3:05 pm
Miko TokiTokiy har testat att röka en gång ^_^ men som väntat, var skit >< därimot kan de hända att jag röker vattenpipa med ett par kompisar.. men det är inte riktigt samma sak razz lol första gången är värst ingen höjdare, men låt det smälta som när man dricker kaffe eller nåt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|