|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 10:25 am
Är det någon som är här eller? biggrin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 11:38 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 2:25 pm
jag kom nyss hem^^ var där Fredag-Lördag domokun så nu ska jag sitta och stirra på mina Gloomys och käka Pockys ett bra tag whee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 1:01 pm
kom hem halv 9 idag (söndag) mina fötter är helt förstörda!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 7:09 am
skulle vart där om jag haft mer cash...:S kommer nog nästa gång
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 10:47 am
O än en gång var det ingen som hälsade på mig. D8
Jag var ju Sephiroth på lördan ju var det ingen som såg mig eller hörde mig på karaoken på söndan? Jag sjöng shining collection. xP
Trodde man skulle få träffa massa personer från Gaia där. =/
Fick iaf tag på en. xP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 10:50 am
Hehe.. själv är jag för dålig för att prata med folk IRL, så även om jag känt igen nån av er hade jag aldrig börjat prata.... ......... sweatdrop
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 12:06 pm
JAG VAR där!!! mrgreen Bild(Det är en ända jag har XD):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 4:18 pm
Sonozaki-Chan JAG VAR där!!! mrgreen Bild(Det är en ända jag har XD): Hey jag såg dig där. xP Nån som hörde mig på karaoke tävlingen på söndagen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 10:25 am
saiyoucho Sonozaki-Chan JAG VAR där!!! mrgreen Bild(Det är en ända jag har XD): Hey jag såg dig där. xP Nån som hörde mig på karaoke tävlingen på söndagen? Gjorde du? :3 Tror jag såg dig med, men jag vågade inte fråga >.>
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 11:14 am
Sonozaki-Chan JAG VAR där!!! mrgreen Bild(Det är en ända jag har XD): Såg också dig där :'D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 4:26 pm
Sonozaki-Chan saiyoucho Sonozaki-Chan JAG VAR där!!! mrgreen Bild(Det är en ända jag har XD): Hey jag såg dig där. xP Nån som hörde mig på karaoke tävlingen på söndagen? Gjorde du? :3 Tror jag såg dig med, men jag vågade inte fråga >.> Ok på nästa konvent folk kommer till måste vi typ sätta upp nån mötesplats eller nått. xP Oh btw min kompis filmade när ja va med i karaoketävlingen så ja ska lägga ut det på youtube när ja vart till stockholm och hämtat filmen av honom.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 03, 2007 4:45 am
saiyoucho O än en gång var det ingen som hälsade på mig. D8 Jag var ju Sephiroth på lördan ju var det ingen som såg mig eller hörde mig på karaoken på söndan? Jag sjöng shining collection. xP Trodde man skulle få träffa massa personer från Gaia där. =/ Fick iaf tag på en. xP jag tog kort på er ^^;; men ja grä så feg så jag vågade inte säga hej sweatdrop Men jag tror absolut du såg mig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 03, 2007 11:36 am
May Li saiyoucho O än en gång var det ingen som hälsade på mig. D8 Jag var ju Sephiroth på lördan ju var det ingen som såg mig eller hörde mig på karaoken på söndan? Jag sjöng shining collection. xP Trodde man skulle få träffa massa personer från Gaia där. =/ Fick iaf tag på en. xP jag tog kort på er ^^;; men ja grä så feg så jag vågade inte säga hej sweatdrop Men jag tror absolut du såg migHaha XD Var det du?! Då såg jag dig asmånga gånger XP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 03, 2007 11:55 am
Umja May Li saiyoucho O än en gång var det ingen som hälsade på mig. D8 Jag var ju Sephiroth på lördan ju var det ingen som såg mig eller hörde mig på karaoken på söndan? Jag sjöng shining collection. xP Trodde man skulle få träffa massa personer från Gaia där. =/ Fick iaf tag på en. xP jag tog kort på er ^^;; men ja grä så feg så jag vågade inte säga hej sweatdrop Men jag tror absolut du såg migHaha XD Var det du?! Då såg jag dig asmånga gånger XP Haha ja faktiskt det var jag ^^ men hur såg du ut på uppcon? surprised Kanske såg dig as många gånger också!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|