Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Naruto shippuden ^w^ <//3 Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Naruto<3
  ÄR SÖT <//3
View Results

cherrysmudge

PostPosted: Sat Oct 06, 2007 1:23 pm
öhm ..
altså
förr var det att de kom en episod per vecka!
men nu är det två veckor tills det kommer en episod ._.
vet nån varför ?
 
PostPosted: Sat Oct 06, 2007 1:40 pm
för att dom vill dryga ut det ännu mer och sen kommer varje avsnitt börja med en 10 minuter tillbaka blick och sen kommer dom snacka hela avsnittet och slås i slutet, sen får du vänta i två veckor till, ja ungefär som naruto blev efter examen i den gamla härliga naruto.  

Lenorans


cherrysmudge

PostPosted: Sat Oct 06, 2007 2:20 pm
DrCarl
för att dom vill dryga ut det ännu mer och sen kommer varje avsnitt börja med en 10 minuter tillbaka blick och sen kommer dom snacka hela avsnittet och slås i slutet, sen får du vänta i två veckor till, ja ungefär som naruto blev efter examen i den gamla härliga naruto.

åhå !
tack
då vet jag det whee
 
PostPosted: Sat Oct 06, 2007 2:22 pm
[ M.I.A ]
DrCarl
för att dom vill dryga ut det ännu mer och sen kommer varje avsnitt börja med en 10 minuter tillbaka blick och sen kommer dom snacka hela avsnittet och slås i slutet, sen får du vänta i två veckor till, ja ungefär som naruto blev efter examen i den gamla härliga naruto.

åhå !
tack
då vet jag det whee


åh gud vad jag saknar gamla klassiska naruto emo  

Lenorans


Svea Viking
Crew

PostPosted: Sat Oct 06, 2007 2:27 pm
DrCarl
[ M.I.A ]
DrCarl
för att dom vill dryga ut det ännu mer och sen kommer varje avsnitt börja med en 10 minuter tillbaka blick och sen kommer dom snacka hela avsnittet och slås i slutet, sen får du vänta i två veckor till, ja ungefär som naruto blev efter examen i den gamla härliga naruto.

åhå !
tack
då vet jag det whee


åh gud vad jag saknar gamla klassiska naruto emo

*drömmer sig tillbaka till tiden innan alla fillers* emo  
PostPosted: Sat Oct 06, 2007 3:12 pm
Svea Viking
DrCarl
[ M.I.A ]
DrCarl
för att dom vill dryga ut det ännu mer och sen kommer varje avsnitt börja med en 10 minuter tillbaka blick och sen kommer dom snacka hela avsnittet och slås i slutet, sen får du vänta i två veckor till, ja ungefär som naruto blev efter examen i den gamla härliga naruto.

åhå !
tack
då vet jag det whee


åh gud vad jag saknar gamla klassiska naruto emo

*drömmer sig tillbaka till tiden innan alla fillers* emo


sweet sweet baggy days... goda tider det  

Lenorans


saiyoucho

PostPosted: Sun Oct 07, 2007 7:53 am
[ M.I.A ]
öhm ..
altså
förr var det att de kom en episod per vecka!
men nu är det två veckor tills det kommer en episod ._.
vet nån varför ?

För att nästa episod är en dubbel episod och det hade du vetat om du kollat vad dom sa i slutet på förra. xP  
PostPosted: Sun Oct 07, 2007 10:04 am
avsnitt 31 släpps 18/10 och 32 den 25/10 i japan ^^
tycker faktiskt att naruto e rätt bra nu igen.. hatade alla fillersen men nu när dom kommit tillbaka till main storyn så e d bra! xd händer snart massa kuliga saker *läser mangan*
 

irori

Eternal Bookworm


saiyoucho

PostPosted: Sun Oct 07, 2007 10:39 am
irori
avsnitt 31 släpps 18/10 och 32 den 25/10 i japan ^^
tycker faktiskt att naruto e rätt bra nu igen.. hatade alla fillersen men nu när dom kommit tillbaka till main storyn så e d bra! xd händer snart massa kuliga saker *läser mangan*

Palla fillersen förut. Ja slutade kolla på det helt tills dom började med den riktiga storyn igen.

När dom började dra in brevbärar ninja klanen och matlagningsninjorna gick dom ju fan över gränsen för hur dåliga fillers man kan göra. xP  
PostPosted: Sun Oct 07, 2007 11:21 am
saiyoucho
irori
avsnitt 31 släpps 18/10 och 32 den 25/10 i japan ^^
tycker faktiskt att naruto e rätt bra nu igen.. hatade alla fillersen men nu när dom kommit tillbaka till main storyn så e d bra! xd händer snart massa kuliga saker *läser mangan*

Palla fillersen förut. Ja slutade kolla på det helt tills dom började med den riktiga storyn igen.

När dom började dra in brevbärar ninja klanen och matlagningsninjorna gick dom ju fan över gränsen för hur dåliga fillers man kan göra. xP


jag såg dom bara för att ha sett dom... men ska aldrig se dem igen!
jo... ursch va hemska dom va *mardrömmar*
 

irori

Eternal Bookworm


Cuccoteaser

PostPosted: Sun Oct 07, 2007 11:40 am
Jag genomled också ALLA fillers. crying

Är på typ Shippuuden 23 eller så nu, tror jag. Kan vara 24. Tog en paus för att de inte fanns på youtube, så jag ligger lite efter. :3

Nu kollar jag på Bleached.net.tc, vilka sidor letar ni avsnitt på...?  
PostPosted: Sun Oct 07, 2007 12:11 pm
laddar ner från dattebayo.com dom har subbade avsnitt en dag efter de kommer på japanska :3  

Svea Viking
Crew


irori

Eternal Bookworm

PostPosted: Sun Oct 07, 2007 12:14 pm
Svea Viking
laddar ner från dattebayo.com dom har subbade avsnitt en dag efter de kommer på japanska :3


jag me 3nodding  
PostPosted: Sun Oct 07, 2007 12:16 pm
irori
Svea Viking
laddar ner från dattebayo.com dom har subbade avsnitt en dag efter de kommer på japanska :3


jag me 3nodding

jag älskar dom!!
dom har bleach också!! <333
 

Svea Viking
Crew


irori

Eternal Bookworm

PostPosted: Sun Oct 07, 2007 12:21 pm
Svea Viking
irori
Svea Viking
laddar ner från dattebayo.com dom har subbade avsnitt en dag efter de kommer på japanska :3


jag me 3nodding

jag älskar dom!!
dom har bleach också!! <333


mm heart dattebayo är bästast <3 whee  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: 1 2 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum