Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Gaia... Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Screw
  Gaia
View Results

fixfax

PostPosted: Wed Jan 09, 2008 4:08 am
Läs detta. Det är helt otroligt hur Gaia behandlar folk evil Detta är bara en person som bryr sig om alla under 13 år som finns på gaia. Låt inte adressen lura er. Fastän han vill stänga ner Gaia finns det en massa som kan förbättra det allt står på sidan.

http://www.gaiaonlinesucks.com/index.html  
PostPosted: Wed Jan 09, 2008 5:51 am
taskigt av gaia att bara banna folk hur som helst utan direkta anledningar.
inte för att man har gjort nåt dumt, men om användare bara bannas till höger och vänster så börjar man ju undra vilka typer som egentligen sköter gaia

edit: erhm... är sidan nåt skämt eller? Läser intervujen med "Lanzer" och det verkar ju helt oseriöst?  

Lenorans


Jalkazar

PostPosted: Wed Jan 09, 2008 5:52 am
Ja gaia suger. Men om du ar under 13 sa har du fan inget pa gaia att vara heller, dom har satt upp regler for att halla forumet fran spam och for att undvika att barn under 13 blir uttnyttjade. Da kanske vi borde respektera det?  
PostPosted: Wed Jan 09, 2008 6:17 am
DrCarl
taskigt av gaia att bara banna folk hur som helst utan direkta anledningar.
inte för att man har gjort nåt dumt, men om användare bara bannas till höger och vänster så börjar man ju undra vilka typer som egentligen sköter gaia

edit: erhm... är sidan nåt skämt eller? Läser intervujen med "Lanzer" och det verkar ju helt oseriöst?


Ja, intervjun är ett skämt. Jag vet inte varför han har den, fast den är ganska rolig.  

fixfax


Lenorans

PostPosted: Wed Jan 09, 2008 6:20 am
fixfax
DrCarl
taskigt av gaia att bara banna folk hur som helst utan direkta anledningar.
inte för att man har gjort nåt dumt, men om användare bara bannas till höger och vänster så börjar man ju undra vilka typer som egentligen sköter gaia

edit: erhm... är sidan nåt skämt eller? Läser intervujen med "Lanzer" och det verkar ju helt oseriöst?


Ja, intervjun är ett skämt. Jag vet inte varför han har den, fast den är ganska rolig.


jo det var den :p men iallafall hur seriös är sidan?  
PostPosted: Wed Jan 09, 2008 6:22 am
DrCarl
fixfax
DrCarl
taskigt av gaia att bara banna folk hur som helst utan direkta anledningar.
inte för att man har gjort nåt dumt, men om användare bara bannas till höger och vänster så börjar man ju undra vilka typer som egentligen sköter gaia

edit: erhm... är sidan nåt skämt eller? Läser intervujen med "Lanzer" och det verkar ju helt oseriöst?


Ja, intervjun är ett skämt. Jag vet inte varför han har den, fast den är ganska rolig.


jo det var den :p men iallafall hur seriös är sidan?


Det enda jag tycker är helt seriöst är FAQen. Resten är lite halvt men jag tror på det som står.  

fixfax


LostWithin

PostPosted: Wed Jan 09, 2008 6:29 am
Att det händer och att det får lov att hända är ju givetvis för jävligt.
Men om de hade viljat göra något åt det skulle de gjort en seriös sida rolleyes
Jag tittade på vad som var kraven elr vad man ska kalla det man skriver under och jag kan helt enkelt inte tycka att det är något annat än löjligt.
"
That Derek Liu gets a physical castration (I know, odd if he's dead, heh) and that the video of his castration be hosted on YouTube for minimum of sixty (60) days."

Vad tror det att det kommer ha för effekt egentligen?
"Du är för dålig för att kasta sten." tycker jag.
 
PostPosted: Wed Jan 09, 2008 6:32 am
LostWithin
Att det händer och att det får lov att hända är ju givetvis för jävligt.
Men om de hade viljat göra något åt det skulle de gjort en seriös sida rolleyes
Jag tittade på vad som var kraven elr vad man ska kalla det man skriver under och jag kan helt enkelt inte tycka att det är något annat än löjligt.
"
That Derek Liu gets a physical castration (I know, odd if he's dead, heh) and that the video of his castration be hosted on YouTube for minimum of sixty (60) days."

Vad tror det att det kommer ha för effekt egentligen?
"Du är för dålig för att kasta sten." tycker jag.


Det är några grejer som inte är serösa precis men när jag läste FAQ om den pojken som bad om hjälp att få tillbaka sitt konto blev jag skitlessen cry  

fixfax


Lenorans

PostPosted: Wed Jan 09, 2008 6:37 am
fixfax
LostWithin
Att det händer och att det får lov att hända är ju givetvis för jävligt.
Men om de hade viljat göra något åt det skulle de gjort en seriös sida rolleyes
Jag tittade på vad som var kraven elr vad man ska kalla det man skriver under och jag kan helt enkelt inte tycka att det är något annat än löjligt.
"
That Derek Liu gets a physical castration (I know, odd if he's dead, heh) and that the video of his castration be hosted on YouTube for minimum of sixty (60) days."

Vad tror det att det kommer ha för effekt egentligen?
"Du är för dålig för att kasta sten." tycker jag.


Det är några grejer som inte är serösa precis men när jag läste FAQ om den pojken som bad om hjälp att få tillbaka sitt konto blev jag skitlessen cry


vilken pojke? hittar inget... länka tack  
PostPosted: Wed Jan 09, 2008 6:42 am
DrCarl
fixfax
LostWithin
Att det händer och att det får lov att hända är ju givetvis för jävligt.
Men om de hade viljat göra något åt det skulle de gjort en seriös sida rolleyes
Jag tittade på vad som var kraven elr vad man ska kalla det man skriver under och jag kan helt enkelt inte tycka att det är något annat än löjligt.
"
That Derek Liu gets a physical castration (I know, odd if he's dead, heh) and that the video of his castration be hosted on YouTube for minimum of sixty (60) days."

Vad tror det att det kommer ha för effekt egentligen?
"Du är för dålig för att kasta sten." tycker jag.


Det är några grejer som inte är serösa precis men när jag läste FAQ om den pojken som bad om hjälp att få tillbaka sitt konto blev jag skitlessen cry


vilken pojke? hittar inget... länka tack


http://www.gaiaonlinesucks.com/faq.html
Om du läser på "Why do you do this?"  

fixfax


Dog_Von_Fang

PostPosted: Sat Jan 12, 2008 7:42 am
När jag såg länken och läste lite så blev jag ganska skraj för tänk om det drabbar mig...alla grejer jag har köpt och pengar som jag har slitit så jag skulle ha Gaia för resten ut av livet  
PostPosted: Sat Jan 12, 2008 8:23 am
Dendär sidan är typ lika seriös som 4chan.
 

snelhest


Lenorans

PostPosted: Sat Jan 12, 2008 10:05 am
snelhest
Dendär sidan är typ lika seriös som 4chan.


ah 4chan, goda minne... jag får fortfarande /b/lack power känslan när jag tänker på min första habbo raid... synd bara att 4chan suger så hårt nu förtiden crying  
PostPosted: Sat Jan 12, 2008 11:19 am
a**å, srsly xD varför måste han 'bevisa' att gaia suger? vinner han nåt på det elle? xD gaia kommer ändå o ha en massa medlemmar, o folk som skickar pengar dit, och små barn under 13! han kan (tyvärr) inte göra nåt åt det!

+ om man inte skickade dit pengar ..o blev bannad....orka bry sej?! man förlorar ju inte riktiga pengar utan nåra ynkliga sk 'gaia gold' xD det 'är ju bara o bli medlem igen , gaia består ju inte bara av gold xD
(och erkänn folk..alla har väl använt en refresher nån gång :'D?)  

charity lol


fixfax

PostPosted: Sat Jan 12, 2008 11:26 am
Kaito-Tena
a**å, srsly xD varför måste han 'bevisa' att gaia suger? vinner han nåt på det elle? xD gaia kommer ändå o ha en massa medlemmar, o folk som skickar pengar dit, och små barn under 13! han kan (tyvärr) inte göra nåt åt det!

+ om man inte skickade dit pengar ..o blev bannad....orka bry sej?! man förlorar ju inte riktiga pengar utan nåra ynkliga sk 'gaia gold' xD det 'är ju bara o bli medlem igen , gaia består ju inte bara av gold xD
(och erkänn folk..alla har väl använt en refresher nån gång :'D?)


Han har en hel lista med saker som kan göra gaia bättre. Man förlorar en massa tid, en del har varit på gaia i 3 år sen blir dom bannade utan anledning.  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: 1 2 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum