|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 10:13 am
utvecklas inte sakerna om man köper dem i marketplace? .-. priserna är ju helt olika på samma saker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 10:17 am
.::De utvecklas hur och vart du än köper dem::. och det är för att de är olika generationer som de kostar olika. Jag har ju en första generation faustos bottle, den kostar skitmycket och jag är cool när jag har den, därför vill andra ha den i samma generation som mig, och jag kan sätta jättehögt pris.
Sen alla andra generationer, de ligger ett eller flera "utvecklingsstadier" efter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 10:27 am
Tebasile .::De utvecklas hur och vart du än köper dem::. och det är för att de är olika generationer som de kostar olika. Jag har ju en första generation faustos bottle, den kostar skitmycket och jag är cool när jag har den, därför vill andra ha den i samma generation som mig, och jag kan sätta jättehögt pris.
Sen alla andra generationer, de ligger ett eller flera "utvecklingsstadier" efter.
konstigt .o. känns som mitt Pantheracorax alldrig kläcks ur egget ><
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 11:22 am
Terishi Tebasile .::De utvecklas hur och vart du än köper dem::. och det är för att de är olika generationer som de kostar olika. Jag har ju en första generation faustos bottle, den kostar skitmycket och jag är cool när jag har den, därför vill andra ha den i samma generation som mig, och jag kan sätta jättehögt pris.
konstigt .o. känns som mitt Pantheracorax alldrig kläcks ur egget >< Hehe : P Den är skitslö i utveckligen ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 12:35 pm
LostWithin Terishi Tebasile .::De utvecklas hur och vart du än köper dem::. och det är för att de är olika generationer som de kostar olika. Jag har ju en första generation faustos bottle, den kostar skitmycket och jag är cool när jag har den, därför vill andra ha den i samma generation som mig, och jag kan sätta jättehögt pris.
konstigt .o. känns som mitt Pantheracorax alldrig kläcks ur egget >< Hehe : P Den är skitslö i utveckligen ^^ typiskt ><
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 06, 2008 7:48 am
inte lika slö som corusallus egg eller hur de nu stavas! xD 1 gång i månaden på den :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 4:50 am
Svea Viking inte lika slö som corusallus egg eller hur de nu stavas! xD 1 gång i månaden på den :3 Men den e så äg att den är värd att väntas på blaugh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|