Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Träningsverk >.< Smärta!!! Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

pool
  nej poll ska det va!!
View Results

Rezzzi

PostPosted: Fri Feb 22, 2008 11:31 am
Fan jag har svergies värsta träningsverk.
Jag har så ont i magen så att jag inte kan gå rakt, knappt att det går att gå böjd heller.Jag kan inte ligga ner och om jag ska sitta måste jag sitta spikrakt.
Jag älskar bokstavligen ju jutsu <3<3<3<3<3<3
 
PostPosted: Fri Feb 22, 2008 12:20 pm
haha..jag gillar träningsverk<3 xD (jag vet att jag är konstig)
speciellt just nu när jag har så lite 'liv-ork' så är det kul o träna..o sen ha träningsvärk..och när man har det så ska man röra på sig o inte sitta still! x'D  

charity lol


LostWithin

PostPosted: Fri Feb 22, 2008 12:31 pm
Jag tycker som Kaito, att det är kul med träningsverk^^ (och blåmärken xP)
Det ända som kan va jobbigt och oxå är i ditt fall är när det är någonting som man måste men inte kan bara för att inte kroppen tillåter det.  
PostPosted: Fri Feb 22, 2008 12:34 pm
LostWithin
Jag tycker som Kaito, att det är kul med träningsverk^^ (och blåmärken xP)
Det ända som kan va jobbigt och oxå är i ditt fall är när det är någonting som man måste men inte kan bara för att inte kroppen tillåter det.

aa..det är kul med blåmärken @<@ som tex efter min och min lillebrors livsfight så har man en massa blåmärken (o så får man skäll för att man har 'käkat upp allt blåbär hemma' >X'D)  

charity lol


Nbasterd

PostPosted: Fri Feb 22, 2008 3:02 pm
Kaito-Tena
LostWithin
Jag tycker som Kaito, att det är kul med träningsverk^^ (och blåmärken xP)
Det ända som kan va jobbigt och oxå är i ditt fall är när det är någonting som man måste men inte kan bara för att inte kroppen tillåter det.

aa..det är kul med blåmärken @<@ som tex efter min och min lillebrors livsfight så har man en massa blåmärken (o så får man skäll för att man har 'käkat upp allt blåbär hemma' >X'D)

Tycker också om träningsvärk..känner mig duktig då xD för att jag rört på mig ~
Men hatar det när jag har träningsvärk i benen/vaderna ._. ser så roligt ut när jag typ kryper upp för trappan varje gång jag ska upp på övervåningen ~

Jag brukar alltid peta på folks blåmärken när de visar mig dem :3 kan inte låta bli xD
 
PostPosted: Fri Feb 22, 2008 3:13 pm
princess_nour
Kaito-Tena
LostWithin
Jag tycker som Kaito, att det är kul med träningsverk^^ (och blåmärken xP)
Det ända som kan va jobbigt och oxå är i ditt fall är när det är någonting som man måste men inte kan bara för att inte kroppen tillåter det.

aa..det är kul med blåmärken @<@ som tex efter min och min lillebrors livsfight så har man en massa blåmärken (o så får man skäll för att man har 'käkat upp allt blåbär hemma' >X'D)

Tycker också om träningsvärk..känner mig duktig då xD för att jag rört på mig ~
Men hatar det när jag har träningsvärk i benen/vaderna ._. ser så roligt ut när jag typ kryper upp för trappan varje gång jag ska upp på övervåningen ~

Jag brukar alltid peta på folks blåmärken när de visar mig dem :3 kan inte låta bli xD

Jag brukar peta på mina egna blåmärken xD Får dem så sällan så jag tycker det är kul.  

LostWithin


Svea Viking
Crew

PostPosted: Fri Feb 22, 2008 4:23 pm
host*fjolla*host* ninja
ja sa inget! surprised

så mycke träningsverk får man inte på jutsun ;D
 
PostPosted: Sat Feb 23, 2008 12:04 am
Svea Viking
host*fjolla*host* ninja
ja sa inget! surprised

så mycke träningsverk får man inte på jutsun ;D


Jo den första terminen du körde fick du också massa träningsverk domokun xd  

Taihen da


Taihen da

PostPosted: Sat Feb 23, 2008 12:07 am
Träningsverk är en blödning i muklerna, såå man borde inte vara stolt över det XD
Meen jo de är skönt att ha träningsverk ibland (inte när man ska fortsätta träna dagen därpå x.x)
3nodding
 
PostPosted: Sat Feb 23, 2008 12:12 am
Äh, träningsverk är bara besvärligt! >:B
Jag satt och cycklade i 40 minuter på Idrotten igår, och nu har jag jätte ont i min bak!
):
Jag förstår mig inte på er människor som faktist tycker det är kul.. o3o; Jag får blåmärken lite då och då, men jag har ingen aning om hur. Troligtvis för att jag är liten och känslig, och för att jag sitter ner alldeles för mycket. >:B Har ofta blåmärken runt knäna... ähh.
Ibland kan de vara så att något kommer fram och petar på mig, och lämnar ett stort fett blåmärke. ._.  

Drobvirks


Svea Viking
Crew

PostPosted: Sat Feb 23, 2008 1:35 am
Drobvirks
Äh, träningsverk är bara besvärligt! >:B
Jag satt och cycklade i 40 minuter på Idrotten igår, och nu har jag jätte ont i min bak!
):
Jag förstår mig inte på er människor som faktist tycker det är kul.. o3o; Jag får blåmärken lite då och då, men jag har ingen aning om hur. Troligtvis för att jag är liten och känslig, och för att jag sitter ner alldeles för mycket. >:B Har ofta blåmärken runt knäna... ähh.
Ibland kan de vara så att något kommer fram och petar på mig, och lämnar ett stort fett blåmärke. ._.

du har de tufft du! D:


Bror: inte så mycket att jag nästan inte kunnat sitta! D:
 
PostPosted: Sat Feb 23, 2008 1:37 am
Svea Viking
Drobvirks
Äh, träningsverk är bara besvärligt! >:B
Jag satt och cycklade i 40 minuter på Idrotten igår, och nu har jag jätte ont i min bak!
):
Jag förstår mig inte på er människor som faktist tycker det är kul.. o3o; Jag får blåmärken lite då och då, men jag har ingen aning om hur. Troligtvis för att jag är liten och känslig, och för att jag sitter ner alldeles för mycket. >:B Har ofta blåmärken runt knäna... ähh.
Ibland kan de vara så att något kommer fram och petar på mig, och lämnar ett stort fett blåmärke. ._.

du har de tufft du! D:


Bror: inte så mycket att jag nästan inte kunnat sitta! D:


Nja kommer inte ihåg  

Taihen da


charity lol

PostPosted: Sat Feb 23, 2008 5:55 am
Svea Viking
host*fjolla*host* ninja
ja sa inget! surprised

så mycke träningsverk får man inte på jutsun ;D

Ekh?! Fjolla?! xD så om nån kille har ont så ä man fjolla?! >XD Så säger dom som är precis likadana fast kanske ännu svagare! >X'D  
PostPosted: Sat Feb 23, 2008 7:29 am
Kaito-Tena
Svea Viking
host*fjolla*host* ninja
ja sa inget! surprised

så mycke träningsverk får man inte på jutsun ;D

Ekh?! Fjolla?! xD så om nån kille har ont så ä man fjolla?! >XD Så säger dom som är precis likadana fast kanske ännu svagare! >X'D

de kan jag säga direkt att du har fel om cool
jag klagar inte på min träningsverk för jag gillar de ;D
 

Svea Viking
Crew


Rezzzi

PostPosted: Sat Feb 23, 2008 8:20 am
Jag gillar blåmärken som många andra det är skönt och peta på dom  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: 1 2 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum