|
|
|
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 5:00 am
Jag fick i uppgift på matten att hitta på en fråga och göra nåt diagram. Jag skulle fråga några personer och det är enkelt att göra på internet Svara på pollen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 5:40 am
Nej det var inte rätt låt som vann, Christer Sjögren skulle ha vunnit! Vem kan inte älska han? Jag önskar att han vore min pappa...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 6:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 6:28 am
snelhest Here you go :] kanske en mer seriös fråga..snelhest? xD -ps din avi ser ut som ett träd :'l
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 6:32 am
hata mej om ni vill, men jag tycker att rätt låt vann xD
och nej svea viking..hon borde ha haft mindre slampiga kläder på sej :'l
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 6:48 am
snelhest Here you go :] Ty wink
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 6:51 am
Kaito-Tena hata mej om ni vill, men jag tycker att rätt låt vann xD och nej svea viking..hon borde ha haft mindre slampiga kläder på sej :'l var det inte därför hon vann just för att hon hade slampiga kläder på sej? O:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 1:33 pm
Kaito-Tena hata mej om ni vill, men jag tycker att rätt låt vann xD och nej svea viking..hon borde ha haft mindre slampiga kläder på sej :'l låter som du påstår att jag tycker hon borde haft de!? D; jag tycker hon hade tillräkligt slampiga kläder (mådde illa av att kolla på)
Amy D FTW! cool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 2:56 pm
Svea Viking Kaito-Tena hata mej om ni vill, men jag tycker att rätt låt vann xD och nej svea viking..hon borde ha haft mindre slampiga kläder på sej :'l låter som du påstår att jag tycker hon borde haft de!? D; jag tycker hon hade tillräkligt slampiga kläder (mådde illa av att kolla på)
Amy D FTW! cool den där gluggen mellan tänderna vill man inget annat än gnugga wink
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 10:27 pm
Svea Viking Kaito-Tena hata mej om ni vill, men jag tycker att rätt låt vann xD och nej svea viking..hon borde ha haft mindre slampiga kläder på sej :'l låter som du påstår att jag tycker hon borde haft de!? D; jag tycker hon hade tillräkligt slampiga kläder (mådde illa av att kolla på)
Amy D FTW! cool jajamen >x'D ..okeej förlåt då xD japp det hade hno faktist -_- man kunde se hennes röv o så hade hon nätstrupror där man kunde se var dom tog slut! hon kunde väl ha tat strumpbyxor eller nåt :'l
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 2:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 10:14 am
Hela lokalen skulle ha sprängts med folket i den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 11:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 08, 2008 5:10 am
Kaito-Tena Svea Viking Kaito-Tena hata mej om ni vill, men jag tycker att rätt låt vann xD och nej svea viking..hon borde ha haft mindre slampiga kläder på sej :'l låter som du påstår att jag tycker hon borde haft de!? D; jag tycker hon hade tillräkligt slampiga kläder (mådde illa av att kolla på)
Amy D FTW! cool jajamen >x'D ..okeej förlåt då xD japp det hade hno faktist -_- man kunde se hennes röv o så hade hon nätstrupror där man kunde se var dom tog slut! hon kunde väl ha tat strumpbyxor eller nåt :'l Nätstrumpor?! 8D *kollar om i youtube*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|