|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 10:04 am
Ja jag fick en Blue Magical Giftbox här på dalahästen, hara bara fått bruna här förut men men! Så vad ska jag göra? öppna eller sälja den?
Vill bara påminna att jag bara har haft otur med giftbox förut... sweatdrop jag fick en sak som jag kunde sälja för 500 g... viket var det bästa jag fått... så ge mej alternativ! halp!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 10:16 am
De är värda alltförmycket, det kanske ligger en spartan cloak i o_o
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 10:17 am
fixfax De är värda alltförmycket, det kanske ligger en spartan cloak i o_o hm... det kan det smile då slippre jag ju vänta två år innan jag kan köpa en i market place... jag öppnar men jag lovar jag kommer att bli jätte arg om det inte ligger en där i xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 10:26 am
Jag fick en blå i towns nyss mrgreen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 10:28 am
fixfax Jag fick en blå i towns nyss mrgreen gratulerar! hoppas att du får nåt riktigt bra, själv så vet jag fortfarande om jag inte ska öppna, spartan cloak kommer bara i bruna och rosa....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 10:32 am
DrCarl fixfax Jag fick en blå i towns nyss mrgreen gratulerar! hoppas att du får nåt riktigt bra, själv så vet jag fortfarande om jag inte ska öppna, spartan cloak kommer bara i bruna och rosa.... JAg öppnade 2 bruna som jag fick för ett tag sen, fick mummy mask och priosner pants sad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 10:33 am
fixfax DrCarl fixfax Jag fick en blå i towns nyss mrgreen gratulerar! hoppas att du får nåt riktigt bra, själv så vet jag fortfarande om jag inte ska öppna, spartan cloak kommer bara i bruna och rosa.... JAg öppnade 2 bruna som jag fick för ett tag sen, fick mummy mask och priosner pants sad fick nån totalt världelös head gear och skull helm som man praktiskt taget gav bort på marketplace. så hur kommer du göra med din blåa? jag öppnar om du öppnar 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 10:36 am
DrCarl fixfax DrCarl fixfax Jag fick en blå i towns nyss mrgreen gratulerar! hoppas att du får nåt riktigt bra, själv så vet jag fortfarande om jag inte ska öppna, spartan cloak kommer bara i bruna och rosa.... JAg öppnade 2 bruna som jag fick för ett tag sen, fick mummy mask och priosner pants sad fick nån totalt världelös head gear och skull helm som man praktiskt taget gav bort på marketplace. så hur kommer du göra med din blåa? jag öppnar om du öppnar 3nodding Det skulle sitta gott med 10k :/ men det skullle va najs med en spartan shield wink
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 10:38 am
fixfax DrCarl fixfax DrCarl fixfax Jag fick en blå i towns nyss mrgreen gratulerar! hoppas att du får nåt riktigt bra, själv så vet jag fortfarande om jag inte ska öppna, spartan cloak kommer bara i bruna och rosa.... JAg öppnade 2 bruna som jag fick för ett tag sen, fick mummy mask och priosner pants sad fick nån totalt världelös head gear och skull helm som man praktiskt taget gav bort på marketplace. så hur kommer du göra med din blåa? jag öppnar om du öppnar 3nodding Det skulle sitta gott med 10k :/ men det skullle va najs med en spartan shield wink tro mej det är najs med en spartan sheild wink men 10k känns tyvärr lite mer realistiskt.... fast det finns ju många andra saker man kan själv adyrt... fsat det ät lättare att få fula och världelösa fast tänk om man verkligen får nåt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 10:45 am
DrCarl fixfax DrCarl fixfax DrCarl fixfax Jag fick en blå i towns nyss mrgreen gratulerar! hoppas att du får nåt riktigt bra, själv så vet jag fortfarande om jag inte ska öppna, spartan cloak kommer bara i bruna och rosa.... JAg öppnade 2 bruna som jag fick för ett tag sen, fick mummy mask och priosner pants sad fick nån totalt världelös head gear och skull helm som man praktiskt taget gav bort på marketplace. så hur kommer du göra med din blåa? jag öppnar om du öppnar 3nodding Det skulle sitta gott med 10k :/ men det skullle va najs med en spartan shield wink tro mej det är najs med en spartan sheild wink men 10k känns tyvärr lite mer realistiskt.... fast det finns ju många andra saker man kan själv adyrt... fsat det ät lättare att få fula och världelösa fast tänk om man verkligen får nåt? Jag ska nog öppna den, gör hur du vill
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 10:48 am
fixfax DrCarl fixfax DrCarl fixfax JAg öppnade 2 bruna som jag fick för ett tag sen, fick mummy mask och priosner pants sad fick nån totalt världelös head gear och skull helm som man praktiskt taget gav bort på marketplace. så hur kommer du göra med din blåa? jag öppnar om du öppnar 3nodding Det skulle sitta gott med 10k :/ men det skullle va najs med en spartan shield wink tro mej det är najs med en spartan sheild wink men 10k känns tyvärr lite mer realistiskt.... fast det finns ju många andra saker man kan själv adyrt... fsat det ät lättare att få fula och världelösa fast tänk om man verkligen får nåt? Jag ska nog öppna den, gör hur du villdå öppnar jag den med biggrin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 10:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 10:51 am
Samma här, stod Error granting bouncy antenna:O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 10:54 am
fixfax Samma här, stod Error granting bouncy antenna:O error granting booping headgear eller nåt, nåväl tur att jag inte fick den äh jag får väl sälja den i stället
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 11, 2008 10:55 am
DrCarl fixfax Samma här, stod Error granting bouncy antenna:O error granting booping headgear eller nåt, nåväl tur att jag inte fick den äh jag får väl sälja den i stället ^^
Jag läste lite i QA, det var nåt fel på hela sidan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|