|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 15, 2008 12:16 pm
Sonozaki-Chan blev bannad crying
Så, här är jag igen, på Devita.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 15, 2008 1:03 pm
Vilket skit! Av vilken anledning?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 15, 2008 1:39 pm
Aw! Gaia bannar folk hela tiden nu ju!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 15, 2008 9:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2008 4:05 am
Vad irriterande alltså, borde jag ta bort det kontot från min vännerlista? o.O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2008 4:06 am
varför blev du bannad? :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2008 8:14 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2008 8:17 am
Taihen da Aw! Gaia bannar folk hela tiden nu ju! Gaia tjänar på det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2008 8:36 am
fixfax Taihen da Aw! Gaia bannar folk hela tiden nu ju! Gaia tjänar på detTjänar hur då?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2008 8:43 am
Tenglina fixfax Taihen da Aw! Gaia bannar folk hela tiden nu ju! Gaia tjänar på detTjänar hur då? Utbud, efterfrågan Någon person har ett ninja headband som ligger på 1,000,000 G Bannar honom. Headband höjs till 1,500,000 G eftersom det inte finns lika många. Folk vill verkligen ha men vem klarar att skaffa så mycket utan att köpa något från cash shop eller MC?
Fattar du?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2008 8:49 am
Dream Dimension Vad irriterande alltså, borde jag ta bort det kontot från min vännerlista? o.O Jo, men du får ta och adda Devita istället! :3 Till alla andra: Vet inte varför jag blev bannad, det bara stod att det hade blivit bannat när jag försökte logga in, riktigt illa :/ Nu är jag SÅ fattig och jag kommer aldrig kunna få upp min ekonomi igen. D: I HATE GAIA! crying
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2008 12:32 pm
Devita Dream Dimension Vad irriterande alltså, borde jag ta bort det kontot från min vännerlista? o.O Jo, men du får ta och adda Devita istället! :3 Till alla andra: Vet inte varför jag blev bannad, det bara stod att det hade blivit bannat när jag försökte logga in, riktigt illa :/ Nu är jag SÅ fattig och jag kommer aldrig kunna få upp min ekonomi igen. D: I HATE GAIA! crying stackare sad I feel for you, hoppas att det löser sej med ekonomin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 16, 2008 12:41 pm
va synd! hatar gaia när dom gör sånt D:< dom ska banna såna som lägger upp nakenbilder på sin profil eller pullar i rally (ursäkta xD)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 17, 2008 2:18 am
DrCarl Devita Dream Dimension Vad irriterande alltså, borde jag ta bort det kontot från min vännerlista? o.O Jo, men du får ta och adda Devita istället! :3 Till alla andra: Vet inte varför jag blev bannad, det bara stod att det hade blivit bannat när jag försökte logga in, riktigt illa :/ Nu är jag SÅ fattig och jag kommer aldrig kunna få upp min ekonomi igen. D: I HATE GAIA! crying stackare sad I feel for you, hoppas att det löser sej med ekonomin Tack. ^_^ Tenglina var snäll och donerade lite. :3 <3 ahh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|