|
|
|
|
Posted: Fri Jun 06, 2008 2:50 pm
Yeaaay, imorgon åker jag till supercoola Thailand ^________^ <3 <3 Vart ska ni i sommar? ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 06, 2008 3:37 pm
Tokyo i 7 veckor. Sen China 1.5 vecka ;p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 12:11 am
omg Thailand <3 ;__; -- vet inte riktigt än, kanske till Kina eller Ryssland : ))))) <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 12:57 am
[ M.I.A ] Tokyo i 7 veckor. Sen China 1.5 vecka ;p Åhhh, sajk, jag vill också till Tokyo *_______* *sjukt avundsjuk* Ha det så roligt åt mig! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 12:58 am
Kaito-Tena omg Thailand <3 ;__; -- vet inte riktigt än, kanske till Kina eller Ryssland : ))))) <3 Många som ska till Kina? o.o Hoppas iaf att du får åka till något av de två länderna! : D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 1:23 am
hehe okej, ha de så roligt! biggrin
jag ska vara hemma i sommar, men i höst ska jag nog åka till Singapore ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 1:27 am
Det är ju redan stekhett i sverige varför åka utomlnds då?? Jag ska vara hemma iaf
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 1:48 am
Thailand är väldigt roligt! vill dit igen, annars vill jag nog mest till japan/kina/singapore? hehe
Men den här sommaren tror ja nog att ja sitter hemma på, får se hur de blir till hösten 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 2:48 am
Jadu, Man vill ju typ .. SHOPPA LOSS! inte finns det lika fina saker här i sverige som i japan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 3:11 am
fixfax Det är ju redan stekhett i sverige varför åka utomlnds då?? Jag ska vara hemma iaf ..så du e en sån som åker utomlands bara för att sola? XD eh..inte jag iaf..Jag gillar att besöka andra länder och andra kulturer :B
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 5:19 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 6:15 am
Hemma i sommar, kanske drar till Gotland, men annars så.. xD
Ska te Florida i sommar dock xp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 8:26 am
wow Thailand!
---
I sommar så beger jag mej till London, Nice och Gotland! Hehe, sen i höst blir det nog London igen med Dog_Von_Fang och i vinter så blir det New York! mrgreen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 9:17 am
Kaito-Tena fixfax Det är ju redan stekhett i sverige varför åka utomlnds då?? Jag ska vara hemma iaf ..så du e en sån som åker utomlands bara för att sola? XD eh..inte jag iaf..Jag gillar att besöka andra länder och andra kulturer :B Nä, för jag har inte råd att åka utomlands. Visst kulturen, men Thailand verkar mest vara ett ställe att sola på rolleyes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2008 3:13 pm
Najs! : D
Jag åker... Ingenstans i sommar... ^^' Däremot så åker jag till Puerto Rico i November. : )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|