|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 1:30 pm
Har ni märkt att när gaia uppdaterar med nya saker, evolving items och så är det alltid en avatar som håller i en varmkorv? Varför då? edit 13/2: ä-men!kolla!kolla! Ännu mera varmkorv! What's happening? O_O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 2:21 pm
De som utvecklar alla items kanske har en hemlig och mörk fetish som har med varmkorv att göra?
It would make a lot of sense in my head. lol
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 08, 2009 10:32 pm
DaDavidov The Terrible! De som utvecklar alla items kanske har en hemlig och mörk fetish som har med varmkorv att göra? It would make a lot of sense in my head. lol 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 6:53 am
Svea Viking DaDavidov The Terrible! De som utvecklar alla items kanske har en hemlig och mörk fetish som har med varmkorv att göra? It would make a lot of sense in my head. lol 3nodding Jag håller med på de.... 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 8:36 am
Man kan steka korv också O:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 8:42 am
DaDavidov The Terrible! De som utvecklar alla items kanske har en hemlig och mörk fetish som har med varmkorv att göra? It would make a lot of sense in my head. lol aha!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 8:43 am
fixfax Man kan steka korv också O:Det fanns bara 10 svarsalternativ i pollen xp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 9:35 am
WTF its Yoshy Svea Viking DaDavidov The Terrible! De som utvecklar alla items kanske har en hemlig och mörk fetish som har med varmkorv att göra? It would make a lot of sense in my head. lol 3nodding Jag håller med på de.... 3nodding 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 09, 2009 12:55 pm
Det heter faktiskt bröd med korv mad Den ultimata är vegetarisk. För djurens, miljöns och din kropps skull.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 2:39 am
Mikusagi Det heter faktiskt bröd med korv mad Den ultimata är vegetarisk. För djurens, miljöns och din kropps skull. Nä! Jag håller mig till traditionerna cool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 11:10 am
om... om man tar korven och maler ner den till en färs som man sen gör en platt rund plätt av och sen grillar den för att sen stoppa den i ett runt bröd som är delat i två separata halvor då.. då snackar vi! cool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 10, 2009 11:22 am
...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... .::Det har jag inte ens tänkt på::. men nu när du säger det O____O och min ultimata varmkorv fanns inte med, så jag tog den näst ultimata.
...stain the glass with windows, extortionate and cold stare...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|