|
|
|
|
Posted: Thu May 14, 2009 9:05 am
Okej, så här är det.. Eftersom Tenglina var så väldigt snäll med att annordna några tävlingar så tänkte jag göra någonting själv också, dock inte riktigt i samma prisklass då ^^''
Men jag vet inte riktigt hurdant det ska bli, så jag tänker låta er få 'rösta' fram det.. Det finns två alternativ att välja på:
1. Jag gör en eller möjligen två större tävlingar och ger på så sätt ut en aning större priser. Detta gör att bara några få kan vinna på slutet, dessutom blir svårighetsgraden en aning större..
2. Jag gör flera små tävlingar och ger på så sätt ut mindre priser, men ger fler chansen att faktiskt vinna något.
Vilken av dom låter bäst, tror ni?
Jag hoppas att du inte har något emot det här, Tenglina.. Då jag lite smått (mycket) lånade din ide.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 14, 2009 9:12 am
jag tycker få tävlingar med större priser. det är liksom roligare
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 14, 2009 9:13 am
Borde tilläga att det även blir svårare tävlingar där xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 14, 2009 9:14 am
då blir det ännu bättre om man måste tänka lite.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 14, 2009 9:18 am
Det får man ju göra med dom mindre tävlingarna också, sååå lätt blir det inte xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 14, 2009 9:21 am
jo men som korsordet. det var ganska svårt men kul när man löste det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 14, 2009 9:30 am
Nja, det vette tusan.. Något korsord blir det förmodligen inte xD
Men jag ska försöka att komma på något klurigt.. Jag ska även se till att man får använda både hjärnan och kreativiteten...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 14, 2009 9:32 am
a**å jag menade inte att du skulle göra ett korsord. jag menade att korsordet var klurigt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 14, 2009 10:16 am
Jag vet, men ändå xD *Random Time* Klicka! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 14, 2009 10:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 14, 2009 10:41 am
Yay! biggrin Ett klick till och jag kan få se nästa stadium på den, ska bli intressant att få se om det är en katt eller räv xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 15, 2009 6:54 am
hm jag tror jag röstar men första men den andra var också bra, bara det inte blir för svårt för korsordet tyckte jag var jävl!gt svårt så gärna nåt som är lite allmänt men klurigt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 15, 2009 6:59 am
Om det blir den första så kommer det bli förbannat svårt, bara för att reta gallfeber på er xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 15, 2009 7:03 am