|
|
|
|
Posted: Thu Mar 25, 2010 5:39 am
Eftersom jag inte lyckas fortsätta logga in skickar jag pengarna tillbaka... Förlåt medlemmar sweatdrop Avatartävling!! Klä upp dig och posta din avatar här, och skicka 100g till mig. Det finns plats för 10 tävlande. Röstningen kommer ske i gaias chatterbox och vinnaren utses vid ett tidslag (exakt när kommer senare. ) Varken dreamavis eller mules är tillåtna! Förhoppningsvis kommer alla platser gå åt, annars kör jag igång omröstningen ändå. Så. Dress for success! Vinster 1a plats - 15k 2a plats - 6k 3e plats - 2k
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 25, 2010 5:41 am
Medverkande... 1. ToGeekForFreak 2. Mellanika 3. Tebasile 4. Nomade 5. fixfax 6. DaDavidov The Terrible!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 25, 2010 6:07 am
...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderJag kan vara med! : D
But Theres No Rain ...stain the glass with windows, extortionate and cold stare...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 25, 2010 7:27 am
wahmbulance **IQ BEFRIAD** Huuum, så man ska printa bilden & skicka länken efter man laddat upp den på t.ex tinypic? dramallama
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 25, 2010 10:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 25, 2010 3:09 pm
DET VORE TREVLIGT ATT FÅ MEDVERKA MED ALLA~
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 3:06 am
Tebasile ...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderJag kan vara med! : D
But Theres No Rain ...stain the glass with windows, extortionate and cold stare... Du har skickat för mycket pengar! Skicka om wink
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 3:08 am
DaDavidov The Terrible! DET VORE TREVLIGT ATT FÅ MEDVERKA MED ALLA~
Det går bra, om du skickar en trade på 100g.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 3:15 am
Mellanika wahmbulance **IQ BEFRIAD**Huuum, så man ska printa bilden & skicka länken efter man laddat upp den på t.ex tinypic? dramallama Du behöver inte printa den. Antingen kan du spara din avi och lägga upp den på tex tinypic eller photobucket. Eller så klär du upp dig så sparar jag din avatar och laddar upp.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 3:16 am
Vill du ha din nuvarande avatar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 6:08 am
Kay, vill vara med, tävlar med min nuvarande avatar :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 10:12 am
Nemi 666 Du har skickat för mycket pengar! Skicka om wink ...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... I Hear ThunderDet andra var bara ett litet bidrag, skickar om nu, och acceptera, annars skickar jag mina attacktränade kattungar på dig! Xb
But Theres No Rain ...stain the glass with windows, extortionate and cold stare...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 11:31 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 12:02 pm
Nemi 666 Vill du ha din nuvarande avatar? Ja Tack razz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 29, 2010 6:33 am
Jag kan vara med! :3
Jag kör med denna avatar jag har nu. När jag såg regnbågsvägen tänkte jag direkt på Mario Kart, visste inte riktigt vad som skulle vara fordonet...blev ett badkar xD Oh well, im sending 100 goldz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|