|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 20, 2010 1:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 21, 2010 4:09 am
Riktig svårt, jag klarade det inte ens gonk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 22, 2010 11:36 am
snelhest Best/Hardest game EVUR!http://www.lanceandeskimo.com/flash/quest.html HAHAHAHA... JAG FÖRLORADE SPELET sad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 13, 2010 5:09 am
Fatta inte vad som var svårt neutral
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 13, 2010 5:35 am
Nomade Fatta inte vad som var svårt neutral Inte? surprised
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 14, 2010 2:49 am
Mellanika Nomade Fatta inte vad som var svårt neutral Inte? surprised nä, jag bara gick till kronan och så vann jag... det kanske är lite ironi i första posten?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 17, 2010 11:12 am
Nomade Mellanika Nomade Fatta inte vad som var svårt neutral Inte? surprised nä, jag bara gick till kronan och så vann jag... det kanske är lite ironi i första posten? Nää, kommer inte förbi första banan ens ninja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 19, 2010 1:46 pm
antingen måste jag vara nå super geni eller så är det nå fel när jag spelar för varje gång jag går till kronan så säger spelat att jag vann och börjar spela nån dålig låt och credits kommer fram, seriöst, det måste vara nå fel på det kanske.... för att visa så kommer en bild
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 25, 2010 8:17 am
Nomade antingen måste jag vara nå super geni Tror det...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 27, 2010 11:47 am
Nomade antingen måste jag vara nå super geni eller så är det nå fel när jag spelar för varje gång jag går till kronan så säger spelat att jag vann och börjar spela nån dålig låt och credits kommer fram, seriöst, det måste vara nå fel på det kanske.... för att visa så kommer en bild Men nejje! Varför förstörde du det mest spännande, ville se vad som händer efter man vunnit!! crying
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 9:20 am
oj då, du får låtsas att du inte såg det jag skrev biggrin men hur är det för er då, vad är det som är svårt? ? fattar inte för det var ju så lätt för mig jag jätte svårt för er?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 11:25 am
Nomade oj då, du får låtsas att du inte såg det jag skrev biggrin men hur är det för er då, vad är det som är svårt? ? fattar inte för det var ju så lätt för mig jag jätte svårt för er? Nä, var inte riktigt allvarlig med dedär. Det är nog svårare att inte klara det än att faktiskt klara det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|