|
|
|
|
Posted: Wed May 05, 2010 4:40 am
a**å jag känner mig ganska dum som frågar...men kan någon bjuda in mig till spotify? sweatdrop
edit: fixat 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 05, 2010 4:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 05, 2010 11:22 pm
Om du ger mig din email så kan jag bjuda in dig 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 06, 2010 6:21 am
Jag fuskade mig in på nåt sätt, och är det inte bara premium användare som har invites?
Jag skulle kunna skicka en Voddler invite, men jag har bara 3 st och Voddler är inte så värst bra...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 06, 2010 10:59 am
Umitex3 Om du ger mig din email så kan jag bjuda in dig 3nodding Tack för inviten ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 08, 2010 6:17 am
fixfax Jag fuskade mig in på nåt sätt, och är det inte bara premium användare som har invites? Jag skulle kunna skicka en Voddler invite, men jag har bara 3 st och Voddler är inte så värst bra... Gott! Kan man få en donerad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 09, 2010 11:30 am
fixfax Jag fuskade mig in på nåt sätt, och är det inte bara premium användare som har invites? Jag skulle kunna skicka en Voddler invite, men jag har bara 3 st och Voddler är inte så värst bra... Jag fuskade också in mig. :]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 10, 2010 11:15 am
snelhest fixfax Jag fuskade mig in på nåt sätt, och är det inte bara premium användare som har invites? Jag skulle kunna skicka en Voddler invite, men jag har bara 3 st och Voddler är inte så värst bra... Gott! Kan man få en donerad? Ja, om du vill ha en kass filmtjänst som kör i bakgrunden och tar upp CPU även om du stänger av den... Jag kan inte ens titta på Voddler för jag får nåt error meddelande och om jag skulle få igång det skulle det förmodligen lagga en hel del. Skicka din mejl så skickar jag inviten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 10, 2010 1:43 pm
fixfax snelhest fixfax Jag fuskade mig in på nåt sätt, och är det inte bara premium användare som har invites? Jag skulle kunna skicka en Voddler invite, men jag har bara 3 st och Voddler är inte så värst bra... Gott! Kan man få en donerad? Ja, om du vill ha en kass filmtjänst som kör i bakgrunden och tar upp CPU även om du stänger av den... Jag kan inte ens titta på Voddler för jag får nåt error meddelande och om jag skulle få igång det skulle det förmodligen lagga en hel del. Skicka din mejl så skickar jag inviten Jag har också voddler. Och jag får också error code när jag trycker på play movie. Förmodlingen är det nog min router som blockerar portarna. :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 11, 2010 1:05 am
Nero Oak fixfax snelhest fixfax Jag fuskade mig in på nåt sätt, och är det inte bara premium användare som har invites? Jag skulle kunna skicka en Voddler invite, men jag har bara 3 st och Voddler är inte så värst bra... Gott! Kan man få en donerad? Ja, om du vill ha en kass filmtjänst som kör i bakgrunden och tar upp CPU även om du stänger av den... Jag kan inte ens titta på Voddler för jag får nåt error meddelande och om jag skulle få igång det skulle det förmodligen lagga en hel del. Skicka din mejl så skickar jag inviten Jag har också voddler. Och jag får också error code när jag trycker på play movie. Förmodlingen är det nog min router som blockerar portarna. :SNja, routern tror jag inte det är. Jag har router och den gamla klienten funkade fint, den som bröt mot GPL, även om jag inte hade några portar öppna. Jag kan kolla på reklamen fint, men inte filmen. Jag läste att man skulle installera den äldre versionen av Adobe Air 1.5 nånting, men har ingen aning om det fungerar eftersom jag inte provat, vissa har problem ändå. Ta och kolla på supportforumet om du inte redan gjort det. Jag avinstallerade skiten för ett tag sen, det är mycket enklare att kolla på stream filmsidor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 11, 2010 9:00 am
fixfax snelhest fixfax Jag fuskade mig in på nåt sätt, och är det inte bara premium användare som har invites? Jag skulle kunna skicka en Voddler invite, men jag har bara 3 st och Voddler är inte så värst bra... Gott! Kan man få en donerad? Ja, om du vill ha en kass filmtjänst som kör i bakgrunden och tar upp CPU även om du stänger av den... Jag kan inte ens titta på Voddler för jag får nåt error meddelande och om jag skulle få igång det skulle det förmodligen lagga en hel del. Skicka din mejl så skickar jag inviten Awesome. Tackar och bockar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2010 3:21 am
Nu verkar det som att Spotify är gratis. :] Ni som inte har Spotify borde passa på när det är gratis : P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 13, 2010 2:35 pm
Det har alltid varit gratis, men då får man orka med reklamen. Premium = ingen reklam (såklart)
Och Voddler, heh.. min storebror jobbar på företaget som skapade det så han är bland dom som codat den =)
Tack och lov for det, jag skulle inte orkat att stå i kö för att få konto, det var 100k andra före mig när jag gick in där.. Min brorsa gav mig ett konto direkt xD
Men sen så är det inte alla som kan använda den tjänsten, för att deras datorer inte är bra nog- det laggade tex för min kompis. Men hon kan kolla hos mig, så det funkar också..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 10, 2010 7:49 am