Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Galleri Stenmuren [Post artwork and writing]
R o t t e n _ S y r u p ' s skrytskryt (uppdaterad 18/11) Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Rotten eller Syrup?
  r o t t e n !
  s y r u p !
View Results

Lingonberry Insomniac

PostPosted: Sun Oct 08, 2006 1:00 pm
Borde jag kalla mig Rotten, eller Syrup? Svårt det där ;D Men här blir det så aviart.
Och sånt.

Kommentera gjärna ^___^

18 november: KLUDDER! Vad har det med Gaia att göra? INGENTING. Men, det är mitt skryt all the same. Har också lagt till lite gamla avi-art och pixlar.

21 oktober: Ny aviart! E N och S. Och några nya små saker. Tre, tror jag. Alla är från min aviart-shop.
 
PostPosted: Sun Oct 08, 2006 1:01 pm

Vanlig avi-art
Som är någon sorts hybrid.

R O T T E N S Y R R U

Annat kludder
Som inte har något som helst alls med Gaia att göra.

Bebis
Lady Madame
Ögonbryn





 

Lingonberry Insomniac


Lingonberry Insomniac

PostPosted: Sun Oct 08, 2006 1:02 pm

Väldigt liten avi-art


User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Gosh. Jag insåg aldrig hur många det var O__o'
 
PostPosted: Sun Oct 08, 2006 1:03 pm
reserverad
 

Lingonberry Insomniac


Lingonberry Insomniac

PostPosted: Sun Oct 08, 2006 1:05 pm
reserverad
 
PostPosted: Tue Oct 10, 2006 8:01 am
Jag gillar din stil! 3nodding Speciellt dom där små 4laugh  

Tenglina
Captain


CrazySwedishGirl

PostPosted: Tue Oct 10, 2006 1:13 pm
OMGOD SQUEEE!! Vad kostar de små?? whee  
PostPosted: Wed Oct 11, 2006 11:55 am
@ Tenglina: tack ^_^

@ Crazy: ;D 500 g *pekar diskret på sin sig*

 

Lingonberry Insomniac


CrazySwedishGirl

PostPosted: Fri Oct 13, 2006 1:30 pm
Rotten_syrup
@ Tenglina: tack ^_^

@ Crazy: ;D 500 g *pekar diskret på sin sig*

Yay! Order lagd! blaugh  
PostPosted: Sat Nov 18, 2006 11:51 am
Orka stava sitt namn rätt! xD Nu vill jag veta vad ni tycker om det övriga kluddret, för det är så jag egentligen ritar o_o'  

Lingonberry Insomniac


Tenglina
Captain

PostPosted: Sat Nov 18, 2006 11:58 am
Jag gillar Lady Madame! Jätterolig karaktär! Men du kanske ska jobba mer på att göra linjerna lite bättre och mer intressantare? 3nodding  
PostPosted: Sat Nov 18, 2006 12:13 pm
Jo, det har du rätt i. Tuscha och sånt, va? Jag har faktiskt lite fobi för att tuscha. Det blir alltid så fult när man gör det ;o Men jag kanske borde prova att göra det på smörpapper? Tips, någon? ^_^ Funderar på att göra sån, vad heter det, jag vet inte, vektorgrafik? Nej, men det vill jag också göra. Det finns i alla fall en jättefin tutorial någonstans, det är liksom tjocka datorlinjer xD  

Lingonberry Insomniac


Rezzzi

PostPosted: Mon Nov 20, 2006 11:15 am
jag älskardin stil att rita heart det påminner om lasse åberg sweatdrop  
PostPosted: Wed Nov 22, 2006 7:09 am
Den var ny! Har fått en hel del 'Tim Burton' och någon 'Lise Myhre', men aldrig Lasse Åberg xD Men han är cool, så tack ^___^  

Lingonberry Insomniac


Cassandra G Varcolaci

Dangerous Bloodsucker

9,850 Points
  • Dressed Up 200
  • First step to fame 200
  • Generous 100
PostPosted: Fri Nov 24, 2006 12:09 pm
Dom små är söööööööta ^_^  
Reply
Galleri Stenmuren [Post artwork and writing]

Goto Page: 1 2 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum