Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

pompoennetje

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 1:58 am
Dat mensen in the middle of an RP zomaar weggaan, zonder iets te zeggen. En jij maar op refresh blijft drukken, en op hun reply blijft wachten.

mad

Enn, Mijn vriend kan mij zo irritant na doen! rolleyes  
PostPosted: Tue Nov 03, 2009 7:29 am
(soms valt het internet van mensen uit... kan gebeuren... en soms moeten mensen gewoon weg...)

het super gebugged punten systeem van het event  

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

pompoennetje

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 10:01 am
Het feit dat mijn vriend nog steeds niet zo'n klote koelkast heeft met vriezer.  
PostPosted: Tue Nov 03, 2009 10:42 am
Dat wanneer je met iets zit en je vertelt het iemand, die ander vervolgens over zijn/haar eigen problemen gaat vertellen in plaats van te reageren op jouw verhaal... Daar kan ik me zo dood aan ergeren crying  

GUITARx


Lorraaa

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 1:05 pm
-dat Finland zo ver weg van hier is



@guitar: mensen denken zo vaak alleen maar aan zichzelf ;(
 
PostPosted: Tue Nov 03, 2009 1:25 pm
of ze proberen het voor jou minder te maken... ik ken iemand die dat echt de hele tijd doet... ze heeft echt alles meegemaakt lijkt het soms wel...

dat m'n computer vroeg uit moet (hij had al lang uit moeten zijn....)  

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Nov 03, 2009 2:23 pm
Negativiteit pisses me off. Misschien is dat de reden dat ik vaak dingen bagatelliseer?  
PostPosted: Wed Nov 04, 2009 7:26 am
Mensen die verwachten dat ik altijd voor hun klaarsta, maar dat ze zelf bijna niets van zich laten horen, zelden reageren op mails en ondertussen het raar vinden als jij moet werken...  

kittyocean
Captain


GUITARx

PostPosted: Wed Nov 04, 2009 12:46 pm
@ Calahara & Kittyocean

Ik snap wat jullie bedoelen... Het is zo stom als mensen niet doorhebben wat ze aanrichten bij iemand anders stare  
PostPosted: Thu Nov 05, 2009 1:02 am
Je zou verwachten dat iemand wel doorheeft dat vriendschap 2 richtingsverkeer is... Hoe slimmer de persoon, hoe minder ze dat door lijken te hebben. Ik wil haar niet storen met haar studie enzo... maar een mailtje, is dat teveel gevraagd?  

kittyocean
Captain


GUITARx

PostPosted: Thu Nov 05, 2009 7:28 am
Ja precies... Mailtjes kun je gewoon beantwoorden als je wel tijd hebt smile Beetje flauw dat ze vindt dat je nooit wat van je laat horen  
PostPosted: Thu Nov 05, 2009 11:40 am
Zeissothafar says: En wat zeggen ze dan?? Ja je hebt al 2 weken niet gemaild. En dat terwijl vriendschap inderdaad twee richtingsverkeer is..... Jij k**t zelf ook wat van je laten horen, zeg ik dan neutral

Maar goed, die reclames van inshared zijn vervelend... Die nieuwe is net zo lang als de vorige, maar nu nog saaier. Je k**t beter naar een lezing gaan.
 

Zeissothafar

Hunter


pompoennetje

PostPosted: Thu Nov 05, 2009 1:02 pm
Dat mijn vriendin haar modelletjes voor haar studie belangrijker vind dan haar eigen vriendinnen, die er altijd voor haar waren/zijn.  
PostPosted: Fri Nov 06, 2009 1:17 pm
~Dat van die snobs in hun auto geen voorrang geven, waar het wel zou moeten, als ik daar met m'n fiets in de stortregen -met uitlopende mascara- wacht tot er iemand stopt zodat ik kan oversteken.  

Lorraaa


kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Nov 06, 2009 1:31 pm
Wespen. Waarom kruipen ze toch steeds in mijn kamer??! (En waarom ben ik er op gaan zitten?!)  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 8 9 10 11 12 13 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum