Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Nov 08, 2009 5:08 am
Ik erger me aan mensen die in een nieuwe groep komen en dan denken dat ze gelijk een vaste positie hebben gekregen. Dus dat ze uitspraken doen waarvan ik denk: "Je bent er net, n00b, dim effe!" (Meestal zijn dat dan van die uitspraken waarmee ze mensen (wellicht onbewust) beledigen.)  
PostPosted: Mon Nov 09, 2009 8:46 am
kittyocean
Ik erger me aan mensen die in een nieuwe groep komen en dan denken dat ze gelijk een vaste positie hebben gekregen. Dus dat ze uitspraken doen waarvan ik denk: "Je bent er net, n00b, dim effe!" (Meestal zijn dat dan van die uitspraken waarmee ze mensen (wellicht onbewust) beledigen.)


Ik sluit me helemaal aan bij deze ergernis ;]  

Lorraaa


kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Nov 09, 2009 8:53 am
Lorraaa
kittyocean
Ik erger me aan mensen die in een nieuwe groep komen en dan denken dat ze gelijk een vaste positie hebben gekregen. Dus dat ze uitspraken doen waarvan ik denk: "Je bent er net, n00b, dim effe!" (Meestal zijn dat dan van die uitspraken waarmee ze mensen (wellicht onbewust) beledigen.)


Ik sluit me helemaal aan bij deze ergernis ;]


Ik ken het zowel online als offline... Er was er ook zo'n eentje in de Zwemclub en al ben ik niet Tha Lead van de jeugd daar, heb ik toch wel een redelijk hoge positie... en dat mens vond het nodig om een andere Hoge Positie het leven zuur te maken... je k**t je dus wel voorstellen dat alle Hoge Posities zich van haar af wendde en ze door NIEMAND geaccepteerd werd!

Maar goed, ik kwam ook niet altijd hoog in de Sociogram voor... Nu vaker, zeker in online sociogrammen XD  
PostPosted: Tue Nov 10, 2009 11:06 am
eh....
.... -denkt-
waar ik een gigantische hekel aan heb is als iemand alles doet om populair te worden en aandacht te krijgen en dat doet door anderen te kleineren/treiteren/pesten/terroriseren. dan... heb je ruzie met mij.... ook al ben ik daar niet sterk in...

dus als je mij tegen komt hoop ik erg dat die niet zulke dingen doet, die sociogram maakt mij verder niets uit. als je maar eerlijk tegenover jezelf en anderen. en een beetje waardigheid kan ook geen kwaad.

urg... dit komt vast over als gezeik.... -zucht-
toch hoop ik dat het duidelijk over komt.  

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 11, 2009 2:15 pm
Degene uit mijn post probeerde dat dus, populair te worden door mensen te treiteren.... en dat lukte haar dus echt niet XD Volgens mij is ze nu voor de zwemclub af; 1 had gezegd dat ze het niet waardeerde dat ze haar grote zus en goede vriendin zo zat te bashen... ik zweeg haar steeds maar dood, dus ik had niet eens door dat ze al maanden weg is XD

Heerlijk rustig!  
PostPosted: Wed Nov 11, 2009 2:17 pm
that weird feeling inside of me stare  

The Forbidden Angel


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Nov 12, 2009 12:48 am
Die telefoon die op achterlijke tijden afgaat ¬¬ maar vandaag was het voor het eerst dat het echt om iets ernstigs ging... nou ja, wel al weer opgelost, kinda, maar meestal is het die tuthola die voor mijn moeder belt om belachelijke dingen  
PostPosted: Thu Nov 12, 2009 2:41 am
Zoals wat voor achterlijke dingen dan Kitty?

Dat de leraar ziek is en we daardoor gewoon aan ons lot overgelaten worden tot de leraar weer beter is.  

xz791


The Faded Page

Dapper Flatterer

PostPosted: Thu Nov 12, 2009 6:59 am
I won't change to fit your man...

What about het feit dat elke dag verkrachters, moordenaars en al dat uitschot op vrij voeten gesteld worden?
Kijk The Boondock Saints maar eens. Die achterliggende gedachte klopt gewoon.

Take me as I am.
 
PostPosted: Thu Nov 12, 2009 12:20 pm
mensen die van alles achter de rug doen kan me irriteren...  

Sorenos


The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Nov 12, 2009 2:24 pm
Kutkutstoplichten en kutflitsers. Die stoplichten gaan altijd op oranje als ik eraan kom, en vervolgens op rood. Mocht alles tegenzitten dan heb ik in 2 weken tijd een boete van 300,- opgelopen neutral Schijtzooi.  
PostPosted: Fri Nov 13, 2009 7:39 am
xz791
Zoals wat voor achterlijke dingen dan Kitty?


"Hiiiii, ik zie je moeder morgen, maar ik ben wat blaadjes kwijt en ik heb iets van haar kun je dat aan haar doorgeven en ja, met mij gaat alles okay, je kent dat wel, de zon komt op...."



Ik erger me vreselijk aan hypocrite mensen  

kittyocean
Captain


Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Sun Nov 15, 2009 1:16 pm
hypocriet.... wat was dat ookal weer??.... mijn woordenschat is soms niet echt groot....  
PostPosted: Mon Nov 16, 2009 8:11 am
"Ik ben tegen geweld; wie geweld gebruikt is een loser!"
en niet veel later
"Wie aan mijn vrienden komt, ram ik in elkaar!!"

Dus het 1 zeggen en niet veel later iets tegenstrijdigs zeggen  

kittyocean
Captain


Sorenos

PostPosted: Mon Nov 16, 2009 8:14 am
ee nklasgenoot die beweert dat ik van school ga stressed sweatdrop  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 9 10 11 12 13 14 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum