|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 11:31 pm
:S men estet och media e typ samma sak,... eller? stressed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 1:53 am
Tenglina: Hehe, tacktack, jo, jag har ju det. xd Fast när jag sökte på mitt namn i medlemslistan, står det att jag inte är medlem..? eek
P0ke_me: Nä, det är det inte. Esteter sysslar med saker framför kameran medan vi mediaelever sköt det bakom. whee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 3:28 am
ok. men du umgås med estetare då iaf va? confused
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 3:36 am
Det är sällan, vi har inte börjat arbeta med dom ännu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 4:28 am
vadå? går du ettan eller tvåan. :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 4:34 am
Tvåan, men vi har ändå inte börjat jobba med dom ännu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 4:34 am
akta dig för dem. de e elaka- pure evil domokun
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 5:10 am
Jo, dom är lite...speciella. Men jag har inget emot dom (iaf några av dom). smile
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 5:15 am
downontheupside Jo, dom är lite...speciella. Men jag har inget emot dom (iaf några av dom). smile iofs. men alla esteter e för det mesta emo....iaf. här nere. arrow
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 5:18 am
Inte på min skola iaf, där är de mest...wannabe-punkare. stressed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 5:19 am
stressed vad e d för skillnad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 5:32 am
Tja, det är lite svårt att förklara skillnaden, men med wannabe-punkare menar jag sådana som lyssnar på t.ex. Green Day eller Good Charlotte (inget ont om de banden) och sedan utger sig för att vara punkare (trots att de inte är det). stressed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 7:29 am
downontheupside Tenglina: Hehe, tacktack, jo, jag har ju det. xd Fast när jag sökte på mitt namn i medlemslistan, står det att jag inte är medlem..? eek
P0ke_me: Nä, det är det inte. Esteter sysslar med saker framför kameran medan vi mediaelever sköt det bakom. whee När jag sökte så stod det att du var medlem 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 9:08 am
Tenglina downontheupside Tenglina: Hehe, tacktack, jo, jag har ju det. xd Fast när jag sökte på mitt namn i medlemslistan, står det att jag inte är medlem..? eek
P0ke_me: Nä, det är det inte. Esteter sysslar med saker framför kameran medan vi mediaelever sköt det bakom. whee När jag sökte så stod det att du var medlem 3nodding Vad bra. biggrin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 12:32 pm
sad sob, jag e inte medlem vad jag vet.!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|