Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 121 122 123 124 125 126 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu Oct 23, 2014 12:40 pm
^ze verwachten dat de kinderen het gaan doen >.> wat ze dan vergeten is dat het kind zo zijn school of werk moet opzeggen om full time te kunnen helpen
Buiten dat raken de mensen die huishoudelijke hulp doen hun baan kwijt

Nadeel van VVD als grootste partij in de 2e kamer hebben. Die denken alleen aan de rijken en zichzelf

What pisses me off  
PostPosted: Thu Oct 23, 2014 12:53 pm
^ Inderdaad. Als ik naar mijn persoonlijke situatie kijk: ik zit nu eindelijk op m'n plek, doe het hartstikke goed op de universiteit en dat wil ik zo houden. Vanwege de hoge kosten van op kamers gaan woon ik nog thuis, maar daardoor heb ik wel 4u reistijd per dag uni. Mijn vrije tijd is dus enorm beperkt en ik kan wel wat meehelpen, daar ben ik echt niet te beroerd voor, maar ik moet af en toe ook echt wel kunnen relaxen wil ik niet overspannen raken. Deels doe ik dat mezelf ook echt aan, want ik wil hier echt voor gaan en er het maximum uit halen, maar deels is dat ook omdat een universitaire studie nu eenmaal meer vraagt.

En zo zullen er meer mensen zijn die gewoon niets, of weinig kunnen doen vanwege hun situatie.
 

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Oct 24, 2014 7:22 am
Mijn ouders hebben mij verboden bij hun in de buurt te gaan wonen. "Als er dan iets met ons is, komt de gehele zorg op jullie schouders en hebben jullie geen eigen leven meer. Kom alleen wel zo nu en dan op beziek."

Eigenlijk best erg dat mensen dus daar naar gaan grijpen, om te zorgen dat de ouders de zorg krijgen waar ze hun hele leven voor krom hebben gelegen.  
PostPosted: Fri Oct 24, 2014 12:00 pm
ik vind het belachelijk, het is dat mijn vader helaas is overleden maar ik zou niet elke dag 2 uur op en neer kunnen reizen om hem te helpen, buiten dat dat ik op het moment full time stage loop. Verder zou mijn broertje ook niet kunnen helpen gezien hij op een zorginstelling woont.

Mijn vader had het zonder de zorg die hij kreeg echt niet op dat flatje kunnen blijven wonen dan had hij een verzorgings tehuis in gemoeten, wat hij al niet wilde. Maar daar wil de regering ook van af.

Blijkbaar snappen ze niet dat de nederlandse bevolking aan het vergrijzen is en dat die verzorging/ verzorgingstehuizen nodig zijn  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Oct 25, 2014 1:02 pm
Maar wie gaan we in die verzorgingshuizen aan het werk zetten? Ze beseffen de vergrijzing wel degelijk, maar er zijn niet genoeg mensen die er in willen werken plus er moet bezuinigd worden. Dat is meer het issue dan de kennis dat men ouder wordt  
PostPosted: Sun Oct 26, 2014 4:46 am
Tja -.-"
het is lastig maar het heeft geen nut om verzorgingstehuisen te sluiten  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Oct 26, 2014 7:12 am
wat gaat er vandaag nog meer uit mijn handen vallen?  
PostPosted: Mon Oct 27, 2014 12:58 pm
Meeeh zo duf  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Oct 27, 2014 1:31 pm
Stomme arm. Blijft lastig doen  
PostPosted: Wed Nov 05, 2014 1:11 pm
Een man die met zijn armen over elkaar stond tijdens het concert maar dan ook zijn elleboog in je rug duwd >.< en dan vind ie het gek dat ik terug duw  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Nov 06, 2014 2:07 am
help eens mee >_<  
PostPosted: Thu Nov 13, 2014 3:54 am
the pain crying its that time of the month again  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Nov 14, 2014 3:18 am
Te weinig tijd hebben op een dag  
PostPosted: Sun Nov 16, 2014 2:30 am
waarom gaat het schrijven zo langzaam >.<  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Nov 17, 2014 1:10 am
too much to do today  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 121 122 123 124 125 126 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum