Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Coin Operated Voice

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 12:28 am
kittyocean
Dianda Panda
Bussen die me laten staan, terwijl ik (D U I D E L Y K ) aangeef dat ik mee wil. gonk
Hij zag me ook gewoon staan. |: & keek me schaapachtig aan.

En dan nog zeuren dat ze in elkaar gehufd worden.

Ja, vind je het gek. Stelletje achterlijke honden. mad


Wat raar, ik heb dus nooit last van buschauffeurs, zeker niet in mijn stad... had het wel in Breda; daar was dat mens zo chagi! Hoe moet ik nou weten dat ze daar een systeem hadden wat aangeeft wat de volgende halte is?! Maar verder... heb ik nou nooit last van chauffeurs en ze vergeten me ook niet (wel een keer vergeten te stoppen, maar toen stopte hij midden op de weg voor me XD)

Dus al die meningen (en in de krant) herken ik niet O.o Wat raar; looks like a complete different world!


@ Piika: Hoe kan je nu gehacked worden? Heb je je wachtwoord ergens neergezet ofzo? En heb je al een hack report ingediend? En je kan toch wel aan de trades list zien wie al dat gold gejat heeft?


Nee, tuurlijk niet! o_o'' Geen idee hoe die hackers dat doen.. Ik heb gehoord [ nouja... gelezen. : P ] dat hackers daar een speciaal programma voor hebben. =S En dat heeft een vriendin voor mij gedaan. sweatdrop Geen idee hoe dat moet. @_@
En daar heb ik ook al gekeken... en daar zie ik niks ! gonk gonk  
PostPosted: Sat Nov 21, 2009 1:52 am
Piika Piika
kittyocean
Dianda Panda
Bussen die me laten staan, terwijl ik (D U I D E L Y K ) aangeef dat ik mee wil. gonk
Hij zag me ook gewoon staan. |: & keek me schaapachtig aan.

En dan nog zeuren dat ze in elkaar gehufd worden.

Ja, vind je het gek. Stelletje achterlijke honden. mad


Wat raar, ik heb dus nooit last van buschauffeurs, zeker niet in mijn stad... had het wel in Breda; daar was dat mens zo chagi! Hoe moet ik nou weten dat ze daar een systeem hadden wat aangeeft wat de volgende halte is?! Maar verder... heb ik nou nooit last van chauffeurs en ze vergeten me ook niet (wel een keer vergeten te stoppen, maar toen stopte hij midden op de weg voor me XD)

Dus al die meningen (en in de krant) herken ik niet O.o Wat raar; looks like a complete different world!


@ Piika: Hoe kan je nu gehacked worden? Heb je je wachtwoord ergens neergezet ofzo? En heb je al een hack report ingediend? En je kan toch wel aan de trades list zien wie al dat gold gejat heeft?


Nee, tuurlijk niet! o_o'' Geen idee hoe die hackers dat doen.. Ik heb gehoord [ nouja... gelezen. : P ] dat hackers daar een speciaal programma voor hebben. =S En dat heeft een vriendin voor mij gedaan. sweatdrop Geen idee hoe dat moet. @_@
En daar heb ik ook al gekeken... en daar zie ik niks ! gonk gonk


Toen ik ooit gehackt was in m'n noobie tijdperk had ik ook wat golds verloren, maar ik had toen best snel gehandeld en ik behield nog redelijk wat spullen. Ik heb gewoon zo snel als ik kon m'n wachtwoord veranderd zodat die hackers niet meer op m'n account konden.  

Lorraaa


pompoennetje

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 4:27 am
kittyocean
Dianda Panda
Bussen die me laten staan, terwijl ik (D U I D E L Y K ) aangeef dat ik mee wil. gonk
Hij zag me ook gewoon staan. |: & keek me schaapachtig aan.

En dan nog zeuren dat ze in elkaar gehufd worden.

Ja, vind je het gek. Stelletje achterlijke honden. mad


Wat raar, ik heb dus nooit last van buschauffeurs, zeker niet in mijn stad... had het wel in Breda; daar was dat mens zo chagi! Hoe moet ik nou weten dat ze daar een systeem hadden wat aangeeft wat de volgende halte is?! Maar verder... heb ik nou nooit last van chauffeurs en ze vergeten me ook niet (wel een keer vergeten te stoppen, maar toen stopte hij midden op de weg voor me XD)

Dus al die meningen (en in de krant) herken ik niet O.o Wat raar; looks like a complete different world!


@ Piika: Hoe kan je nu gehacked worden? Heb je je wachtwoord ergens neergezet ofzo? En heb je al een hack report ingediend? En je kan toch wel aan de trades list zien wie al dat gold gejat heeft?



Ik erger me aan bedrijven die de rechten van een stripserie opkopen... en het dan NIET uitgeven! Ik wil weten hoe We Shadows verder gaat!!


Nou, die buschaurfeurs hier kunnnen er wat van. talk2hand  
PostPosted: Sun Nov 22, 2009 10:02 am
Ik erger me aan apparatuur dat na 20 jaar dienst zegt: Vergeet het maar, ik doe het lekker niet meer, ook al deed ik het gisteren nog wel!  

kittyocean
Captain


Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sun Nov 22, 2009 12:53 pm
Hackers maken Java/php/css scripts waarmee ze gemakkelijk hacken... bijv scripts kijken welke items er op je avatar zitten, en die code zoeken ze op en halen ze uit je lijst met items en zetten het ergens ander neer,
of gewoon scripts die registreren wat iemand typt  
PostPosted: Sun Nov 22, 2009 1:04 pm
Dashinator
Hackers maken Java/php/css scripts waarmee ze gemakkelijk hacken... bijv scripts kijken welke items er op je avatar zitten, en die code zoeken ze op en halen ze uit je lijst met items en zetten het ergens ander neer,
of gewoon scripts die registreren wat iemand typt


mag ik vragen waar deze ... sorry dat ik het zeg niet wijze kennis vandaan hebt ?  

QYDrop


Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sun Nov 22, 2009 1:20 pm
informatica... echt professionele hackers doen het ook op die manier... en ik leer JAVA, PHP en CSS tijdens informatica, dus ik moet ook weten waar het voor gebruikt wordt...

en nee... ik hack zelf niet... anders zou ik niet zo'n avi hebben... en zou ik die 2 overige items ook hebben...  
PostPosted: Sun Nov 22, 2009 1:47 pm
whee Hij doet ook nog echt mijn avi !
heart  

Coin Operated Voice


Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sun Nov 22, 2009 1:57 pm
tot nu toe heb ik alles gratis gekregen =3 dus waarom niet?  
PostPosted: Mon Nov 23, 2009 11:27 am
Ik erger me aan mensen die boos opbellen.... dat hun probleem opgelost is XD  

kittyocean
Captain


xz791

PostPosted: Mon Nov 23, 2009 3:24 pm
Waarom zou iemand nou boos zijn omdat diens probleem is opgelost?

Ik erger me aan eigenwijze computers en programma's die na een controlebeurt niet meer wil werken terwijl hij nog wel zou horen te werken.
Zelfde geld voor me irritante ***** leraar nederlands die denkt dat zijn leerlingen nog maar 5 zijn terwijl de hele klas al minimaal 17+ is!  
PostPosted: Tue Nov 24, 2009 12:06 am
ik erger me aan het bedrijf dat mijn computer repareert... 4 weken geleden heb ik hem terug gebracht voor reparatie en het zou 2 weken duren, gisteren belde ik dus, hoe het met mijn computer was, antwoord die gek: "ja, 2 weken geleden hebben we hem terug gestuurd.... naar het bedrijf..." ZEG DAT DAN 2 WEKEN GELEDEN, GEK!  

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

pompoennetje

PostPosted: Tue Nov 24, 2009 12:13 am
Ik erger me aan mezelf. mad  
PostPosted: Tue Nov 24, 2009 2:45 am
xz791
Waarom zou iemand nou boos zijn omdat diens probleem is opgelost?

Ik erger me aan eigenwijze computers en programma's die na een controlebeurt niet meer wil werken terwijl hij nog wel zou horen te werken.
Zelfde geld voor me irritante ***** leraar nederlands die denkt dat zijn leerlingen nog maar 5 zijn terwijl de hele klas al minimaal 17+ is!


Tja, ik snapte het ook al niet XD

Ik erger me aan apparatuur dat niet doet wat ie moet doen  

kittyocean
Captain


Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Wed Nov 25, 2009 3:06 am
Ik erger me momenteel aan mensen die iets vragen voor je te doen/te maken/te paken, en als je dat doet dat ze dan zeggen dat het niet meer hoeft, omdat een vriend/vriendin het al gedaan heeft... vraag het dan gelijk aan die persoon stare maar okay... daar kan ik nog net me leven... maar dat ze je dan daarna gewoon laten staan, geen dankje, helemaal niets stare  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum