Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 12 13 14 15 16 17 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

pompoennetje

PostPosted: Wed Nov 25, 2009 3:12 am
Ik erger me aan school. Ik heb het idee dat ik het allemaal wat zonde van mijn geld is.

Moet voor 2 uren op school komen, en wat voor les we krijgen, dat kan zelfs mijn oma nog beter.  
PostPosted: Wed Nov 25, 2009 6:40 am
Ik erger me aan klasgenoten die alles verzieken voor mensen die serieus iets proberen te doen.  

the demon illidan


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 25, 2009 6:59 am
*intercom bel gaat*

[bedrijfsnaam], Goedemorgen!

(stem aan de andere zijde smile Hallo!

.......... Ehm, ja?

(stem aan de andere zijde smile Oh ja, ik kom werken! Ben mijn pasje vergeten, hihi!!





... okay... waarom zegt niemand zijn naam?! En wat voor een domme trien is dit nu weer?!  
PostPosted: Wed Nov 25, 2009 9:10 am
kittyocean
*intercom bel gaat*

[bedrijfsnaam], Goedemorgen!

(stem aan de andere zijde smile Hallo!

.......... Ehm, ja?

(stem aan de andere zijde smile Oh ja, ik kom werken! Ben mijn pasje vergeten, hihi!!





... okay... waarom zegt niemand zijn naam?! En wat voor een domme trien is dit nu weer?!


EIgenlijk is het een huurmoordenaar die denkt dat je stom genoeg bent om open te doen.  

Mogunetto

Barking Lunatic


Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Wed Nov 25, 2009 10:36 am
mensen die te gierig zijn om een beetje tijd/aandacht/een paar euro te besteden aan iets leuks... bijv sinterklaas surprises... of bowlen met LO...  
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 1:16 am
Shaelena
kittyocean
*intercom bel gaat*

[bedrijfsnaam], Goedemorgen!

(stem aan de andere zijde smile Hallo!

.......... Ehm, ja?

(stem aan de andere zijde smile Oh ja, ik kom werken! Ben mijn pasje vergeten, hihi!!





... okay... waarom zegt niemand zijn naam?! En wat voor een domme trien is dit nu weer?!


EIgenlijk is het een huurmoordenaar die denkt dat je stom genoeg bent om open te doen.


Van mijn werk hoef ik niet eens te vragen wie het is, moet ik gewoon open doen. Heerlijke insteek ¬¬  

kittyocean
Captain


xz791

PostPosted: Sat Nov 28, 2009 7:14 am
Als je open moet doen van je werk, kunnen ze dan iet gewoon beter de deur van het slot houden terwijl iedereen er in en eruit kan lopen zonder hulp?

Ik erger me aan de traagheid van sommige mensen. Toegegeven, niet iedereen is even opmerkzaam maar als zelfs belgen met hun indirecte gehint en al het nog opmerken en snappen dan is er volgens mij echt wel iets mis...  
PostPosted: Sat Nov 28, 2009 9:46 am
Scheikunde, economie, nederlands, natuurkunde, biologie, wiskunde B, duits en engels. In die volgorde.
(dat is ook de volgorde waarin ik waarschijnlijk mijn toetsen voor volgende week moet leren.)
Ik heb een enorme hekel aan een dag met je boek open naar woorden zitten staren, kan ik me totaal niet concentreren, dan ga ik internet spelletjes doen. (of een boek bestellen op bol.com en dat dan vervolgens lezen als ik moet leren =D )  

the demon illidan


Lorraaa

PostPosted: Sat Nov 28, 2009 11:20 am
Dat het weekend zo snel gaat ;O  
PostPosted: Sun Nov 29, 2009 6:17 am
Ik erger me aan het feit dat de topics niet meer hun werk doen XD Alles staat door elkaar!!  

kittyocean
Captain


xz791

PostPosted: Sun Nov 29, 2009 6:28 am
kittyocean
Ik erger me aan het feit dat de topics niet meer hun werk doen XD Alles staat door elkaar!!


Is op zich wel humoristisch in rollenspellen, zitten er al 2 reacties op die pagina komt de rest juist weer voor die 2.
Maar over het algemeen is het wel irritant ja, moet je meer gaan zoeken naar de nieuwe reacties><  
PostPosted: Sun Nov 29, 2009 11:16 am
Lorraaa
Dat het weekend zo snel gaat ;O


en school  

Neo Sideralis

Desirable Genius


kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Nov 30, 2009 8:36 am
xz791
kittyocean
Ik erger me aan het feit dat de topics niet meer hun werk doen XD Alles staat door elkaar!!


Is op zich wel humoristisch in rollenspellen, zitten er al 2 reacties op die pagina komt de rest juist weer voor die 2.
Maar over het algemeen is het wel irritant ja, moet je meer gaan zoeken naar de nieuwe reacties><


Als men quote, valt het nog wel te doen ^_^ Maar blijft irri!!

Ik erger me aan het systeem op mijn werk wat constant uitvalt ¬¬ Hoe moet ik zo mijn werk doen! Ik weet het, NIEMAND kan er wat aan doen, DAAROM erger ik me er juist aan!  
PostPosted: Tue Dec 01, 2009 1:22 pm
Aan mijn lichaam. Dat hij het weer eens heeft opgegeven op het moment dat ik hem nodig heb...  

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

xz791

PostPosted: Tue Dec 01, 2009 2:30 pm
Wat mankeert er dan aan je lichaam waardoor je lichaam het opgeeft?  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 12 13 14 15 16 17 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum