|
|
|
|
Posted: Wed Oct 03, 2007 9:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 8:43 am
Tack [ M.I.A ] för cansen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 8:54 pm
Jag har klarat spirited gloves och svarta helkroppstatueringen! Yay! Men det är bara att köra på! Nästa quest är Spirited Scarf!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 9:06 pm
Det är inte långt kvar till Halloween nu! Ser fram emot det!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 6:24 am
Fan ingen vill köpa mina Cans gonk du får dem istället 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 7:48 am
Ice Dragon Shadow Fan ingen vill köpa mina Cans gonk du får dem istället 3nodding Tack!! heart
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 9:30 am
Miss Sweden of 83 Ice Dragon Shadow Fan ingen vill köpa mina Cans gonk du får dem istället 3nodding Tack!! heart du får mer när jag har min kiki 3nodding ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 23, 2007 7:58 am
Tack Ice dragon shadow för fler cans dom är uppskattade!
Jag har dessutom klarat spirited scarf! Nu måste jag skynda mig med questandet för priserna stiger grymt mycket hela tiden!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 26, 2007 8:18 am
Nu har jag klarat spirited socks! Då var det dax för spirited boxers!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 01, 2007 11:42 am
Jag sa ju förut att jag ska ge dig ink när jag får tag på mer och nu fick jag en donation på just white ink *fattar inte varför* som jag inte behöver... alls O_o
Så varför ska jag ha dom och skräpa när jag kan ge dom till någon som questar - med andra ord... du får dom XD
*skickar trade*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 10:33 pm
Cassandra G Varcolaci Jag sa ju förut att jag ska ge dig ink när jag får tag på mer och nu fick jag en donation på just white ink *fattar inte varför* som jag inte behöver... alls O_o Så varför ska jag ha dom och skräpa när jag kan ge dom till någon som questar - med andra ord... du får dom XD *skickar trade* Åhh tack!! heart
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 11, 2007 8:45 pm
Nu har jag äntligen fått winter fox mink och klarat min jul avi! Men jag väntar ett tag med att sätta på den.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 27, 2007 8:39 pm
Min tråd är uppdaterad! Nu questar jag chicky hat! Tänkte börja innan den blir för dyr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 29, 2007 6:48 am