Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 13 14 15 16 17 18 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Lorraaa

PostPosted: Wed Dec 02, 2009 7:40 am
Dat pinda's slimmer zijn dan sommige mensen  
PostPosted: Wed Dec 02, 2009 1:52 pm
Dat mensen denken dat ik me twee keer door ze laat bedotten.  

kittyocean
Captain


The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Dec 02, 2009 2:56 pm
Mensen die zo negatief zijn om elk klein dingetje.. voorheen had ik daar niet zo een moeite mee, maar uiteindelijk wordt 't vervelend  
PostPosted: Thu Dec 03, 2009 12:48 am
Dat je een hele interessante droom hebt... en dan halverwege wakker wordt!  

kittyocean
Captain


The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Dec 03, 2009 3:23 pm
I hate lastige situaties biggrin  
PostPosted: Fri Dec 04, 2009 6:55 am
Mijn eigen domheid. Word ik aangereden door een auto (I'm okay! Still alive!), vergeet ik de gegevens te vragen!!  

kittyocean
Captain


the demon illidan

PostPosted: Fri Dec 04, 2009 3:08 pm
Mijn wiskunde proefwerk. . . Echt totaal verkloot dat vak.
En dan heb je 1 toets die herkansbaar is... haal je daar een 8.5 op gonk ik wil die cijfers omwisselen.  
PostPosted: Sat Dec 05, 2009 2:53 am
De Sims 3. Heb ik sinds een paar dagen de eerste uitbreiding, loopt het spel om de paar uur vast. En wie vergeet er natuurlijk weer op tijd te saven? *blaast stoom af* scream  

Kingsatchu


kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 4:55 am
^ Leuke avi!!


Ik erger me aan aanstellers. Als mensen, kind of niet, zich overduidelijk aanstellen, dan komen ze bij mij van een hele koude kermis thuis. Dan ken ik geen genade!!  
PostPosted: Sat Dec 05, 2009 8:49 am
zal ik mijn lijstje opnoemen?:

1.jehova getuigen die me willen bekeren. LEER VAN HOU FRIKKIN' BONAFITUS AAN Z'N EINDE IS GEKOMEN!

2.slechte bands die doen alsof ze geweldig zijn (m'n vrienden doen die 2 stappen.)

3.zeikerige ouders die gillen dat ik internet verslaafd ben zodra ik een 5 haal...

4.frans op school (geen uitleg nodig.)

dat waren ze in 10 min  

cerinth

5,300 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Citizen 200

candy_loves_candy

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 10:22 am
Mensen die veel te hard rijden en dus tegen een boom gaan knallen. Iets wat ik vandaag dus echt niet hoefde te zien.. sweatdrop  
PostPosted: Sat Dec 05, 2009 11:02 am
bepaalde mensen met wie ik ik een guild zit. (niet deze hoor, 1 van de rp guilds waar ik in zit)
Ze weten dat ze zich aan een bepaald minimum en maximum moeten houden terwijl er maar 6 van dat ras mogen zijn en wat doen ze? overpowered rolletjes die nog niet eens het minimum halen aan beschrijving en de limiet van 6 voor dat ras overschrijden!

Of dat mensen wel zeggen dat ze luisteren en dat ze je ook dingen toevertrouwen om uit te voeren of om te doen om daarna direct al op zoek te gaan naar iemand die het al vaker gedaan heeft dan jij. Waarom vertrouwen ze dat dan niet direct aan die andere jan met de korte achternaam toe inplaats van achter je rug om?!  

xz791


cerinth

5,300 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Citizen 200
PostPosted: Sun Dec 06, 2009 4:58 am
@^ daarvoor is een techniek, neerslaan!

ik erger me dood aan increw gedoe... die types maaken in het openbaar iritante msn insiders grapen waar ik geen **** van snap scream  
PostPosted: Sun Dec 06, 2009 12:46 pm
Ik erger me aan de stress van anderen, of mensen die me niet willen laten uitslapen  

kittyocean
Captain


the demon illidan

PostPosted: Mon Dec 07, 2009 8:06 am
Mijn afschuwelijke inschattings vermogen en het haantjes gedrag dat sommige mensen uit mijn klas vertonen als ze een hoger cijfer hebben rolleyes  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 13 14 15 16 17 18 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum