|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 11:19 am
Terishi Mr_RPG Stack till stockholm två veckor... <.<;; Drobviks: 8/10 - Gjorde mig inte tillräckligt hög för en 10:a xP Terishi: 6/10 - Inte riktigt psykedelisk tyvärr, men nära ;P får väll testa att göra mig hög nästa gång jag målar psykedeliskX'3 fast.. ne detta temat var långt ifrån min stil >___> Whoho!! lärt mig ett nytt sätt att måla på med datornX'D nu är jag bara 90% amatör X'D men lär inte kunna utnytja det i tävlingen eftersom jag redan har startat med en bild på ett annat sätt..=__=' .....dam it.. Nåja.. Jag antar att jag bara hade turen att bli lite inspirerad i sömnen o_o; annars hade det här med psycadeliskt gått åt skogen.. XD Jag tycker i alla fall du gjorde ett jätte bra jobb på din bild.. den är hel heftig! : D även om den kanske inte var riktigt helt ''psycadelisk'', snygg var den i alla fall! smile o btw, Jag gillar din nya avatar! x)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 11:33 am
Drobvirks Terishi Mr_RPG Stack till stockholm två veckor... <.<;; Drobviks: 8/10 - Gjorde mig inte tillräckligt hög för en 10:a xP Terishi: 6/10 - Inte riktigt psykedelisk tyvärr, men nära ;P får väll testa att göra mig hög nästa gång jag målar psykedeliskX'3 fast.. ne detta temat var långt ifrån min stil >___> Whoho!! lärt mig ett nytt sätt att måla på med datornX'D nu är jag bara 90% amatör X'D men lär inte kunna utnytja det i tävlingen eftersom jag redan har startat med en bild på ett annat sätt..=__=' .....dam it.. Nåja.. Jag antar att jag bara hade turen att bli lite inspirerad i sömnen o_o; annars hade det här med psycadeliskt gått åt skogen.. XD Jag tycker i alla fall du gjorde ett jätte bra jobb på din bild.. den är hel heftig! : D även om den kanske inte var riktigt helt ''psycadelisk'', snygg var den i alla fall! smile o btw, Jag gillar din nya avatar! x) nuyy....=_='ja de .. var possetivt på ett sätt ^_^ oh endå negativt =.=' X'D yah poke the chiken!!XD kan inte sluta tänka på jack spicer när jag ser din^w^' vet inte reigt varförXD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 11:38 am
Terishi Drobvirks Terishi Mr_RPG Stack till stockholm två veckor... <.<;; Drobviks: 8/10 - Gjorde mig inte tillräckligt hög för en 10:a xP Terishi: 6/10 - Inte riktigt psykedelisk tyvärr, men nära ;P får väll testa att göra mig hög nästa gång jag målar psykedeliskX'3 fast.. ne detta temat var långt ifrån min stil >___> Whoho!! lärt mig ett nytt sätt att måla på med datornX'D nu är jag bara 90% amatör X'D men lär inte kunna utnytja det i tävlingen eftersom jag redan har startat med en bild på ett annat sätt..=__=' .....dam it.. Nåja.. Jag antar att jag bara hade turen att bli lite inspirerad i sömnen o_o; annars hade det här med psycadeliskt gått åt skogen.. XD Jag tycker i alla fall du gjorde ett jätte bra jobb på din bild.. den är hel heftig! : D även om den kanske inte var riktigt helt ''psycadelisk'', snygg var den i alla fall! smile o btw, Jag gillar din nya avatar! x) nuyy....=_='ja de .. var possetivt på ett sätt ^_^ oh endå negativt =.=' X'D yah poke the chiken!!XD kan inte sluta tänka på jack spicer när jag ser din^w^' vet inte reigt varförXD Ja, ja funderar ju på att gå med i Arenan som en cosplay av honom, eftersom jag har alla hans prylar.. ända som saknas är en dark halo.. >_<; den är till hans jacka har ju typ en grejs som flyger där efter, om du lagt märke till det.. :b http://www.deviantart.com/deviation/21303775/Haha, kolla vad min vän gjorde till mig :'D http://i96.photobucket.com/albums/l171/Drobvirks/Lolwut.pngEn födelsedags present.. fyller ju år imon.. XD Visst är den söwt? :'''D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 11:50 am
Drobvirks Terishi Drobvirks Terishi Mr_RPG Stack till stockholm två veckor... <.<;; Drobviks: 8/10 - Gjorde mig inte tillräckligt hög för en 10:a xP Terishi: 6/10 - Inte riktigt psykedelisk tyvärr, men nära ;P får väll testa att göra mig hög nästa gång jag målar psykedeliskX'3 fast.. ne detta temat var långt ifrån min stil >___> Whoho!! lärt mig ett nytt sätt att måla på med datornX'D nu är jag bara 90% amatör X'D men lär inte kunna utnytja det i tävlingen eftersom jag redan har startat med en bild på ett annat sätt..=__=' .....dam it.. Nåja.. Jag antar att jag bara hade turen att bli lite inspirerad i sömnen o_o; annars hade det här med psycadeliskt gått åt skogen.. XD Jag tycker i alla fall du gjorde ett jätte bra jobb på din bild.. den är hel heftig! : D även om den kanske inte var riktigt helt ''psycadelisk'', snygg var den i alla fall! smile o btw, Jag gillar din nya avatar! x) nuyy....=_='ja de .. var possetivt på ett sätt ^_^ oh endå negativt =.=' X'D yah poke the chiken!!XD kan inte sluta tänka på jack spicer när jag ser din^w^' vet inte reigt varförXD Ja, ja funderar ju på att gå med i Arenan som en cosplay av honom, eftersom jag har alla hans prylar.. ända som saknas är en dark halo.. >_<; den är till hans jacka har ju typ en grejs som flyger där efter, om du lagt märke till det.. :b http://www.deviantart.com/deviation/21303775/Haha, kolla vad min vän gjorde till mig :'D http://i96.photobucket.com/albums/l171/Drobvirks/Lolwut.pngEn födelsedags present.. fyller ju år imon.. XD Visst är den söwt? :'''D oh jaXD kållat in alla detaljer *drool* X'D va?! men männska!! .O. tala om det för mig nu!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 11:53 am
Terishi Drobvirks Terishi Drobvirks Terishi Mr_RPG Stack till stockholm två veckor... <.<;; Drobviks: 8/10 - Gjorde mig inte tillräckligt hög för en 10:a xP Terishi: 6/10 - Inte riktigt psykedelisk tyvärr, men nära ;P får väll testa att göra mig hög nästa gång jag målar psykedeliskX'3 fast.. ne detta temat var långt ifrån min stil >___> Whoho!! lärt mig ett nytt sätt att måla på med datornX'D nu är jag bara 90% amatör X'D men lär inte kunna utnytja det i tävlingen eftersom jag redan har startat med en bild på ett annat sätt..=__=' .....dam it.. Nåja.. Jag antar att jag bara hade turen att bli lite inspirerad i sömnen o_o; annars hade det här med psycadeliskt gått åt skogen.. XD Jag tycker i alla fall du gjorde ett jätte bra jobb på din bild.. den är hel heftig! : D även om den kanske inte var riktigt helt ''psycadelisk'', snygg var den i alla fall! smile o btw, Jag gillar din nya avatar! x) nuyy....=_='ja de .. var possetivt på ett sätt ^_^ oh endå negativt =.=' X'D yah poke the chiken!!XD kan inte sluta tänka på jack spicer när jag ser din^w^' vet inte reigt varförXD Ja, ja funderar ju på att gå med i Arenan som en cosplay av honom, eftersom jag har alla hans prylar.. ända som saknas är en dark halo.. >_<; den är till hans jacka har ju typ en grejs som flyger där efter, om du lagt märke till det.. :b http://www.deviantart.com/deviation/21303775/Haha, kolla vad min vän gjorde till mig :'D http://i96.photobucket.com/albums/l171/Drobvirks/Lolwut.pngEn födelsedags present.. fyller ju år imon.. XD Visst är den söwt? :'''D oh jaXD kållat in alla detaljer *drool* X'D va?! men männska!! .O. tala om det för mig nu! Ah, förlåt! D: > Men du har ju inte varit på MSN på evigheter.. eller, jag har i alla fall inte sätt dig.. Har jag blivit blind? ~___~ förlåt i alla fall D;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 11:58 am
Drobvirks Okaj, nu var jag färdig O: http://i96.photobucket.com/albums/l171/Drobvirks/Gothiclovebg.png Jag tror inte du såg den här posten eftersom den hamnade längst ner på sida 15 XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 12:03 pm
Drobvirks Terishi Drobvirks Terishi Drobvirks Nåja.. Jag antar att jag bara hade turen att bli lite inspirerad i sömnen o_o; annars hade det här med psycadeliskt gått åt skogen.. XD Jag tycker i alla fall du gjorde ett jätte bra jobb på din bild.. den är hel heftig! : D även om den kanske inte var riktigt helt ''psycadelisk'', snygg var den i alla fall! smile o btw, Jag gillar din nya avatar! x) nuyy....=_='ja de .. var possetivt på ett sätt ^_^ oh endå negativt =.=' X'D yah poke the chiken!!XD kan inte sluta tänka på jack spicer när jag ser din^w^' vet inte reigt varförXD Ja, ja funderar ju på att gå med i Arenan som en cosplay av honom, eftersom jag har alla hans prylar.. ända som saknas är en dark halo.. >_<; den är till hans jacka har ju typ en grejs som flyger där efter, om du lagt märke till det.. :b http://www.deviantart.com/deviation/21303775/Haha, kolla vad min vän gjorde till mig :'D http://i96.photobucket.com/albums/l171/Drobvirks/Lolwut.pngEn födelsedags present.. fyller ju år imon.. XD Visst är den söwt? :'''D oh jaXD kållat in alla detaljer *drool* X'D va?! men männska!! .O. tala om det för mig nu! Ah, förlåt! D: > Men du har ju inte varit på MSN på evigheter.. eller, jag har i alla fall inte sätt dig.. Har jag blivit blind? ~___~ förlåt i alla fall D; nee.. har inte orkat .___. ^^'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 12:08 pm
Terishi Drobvirks Terishi Drobvirks Terishi Drobvirks Nåja.. Jag antar att jag bara hade turen att bli lite inspirerad i sömnen o_o; annars hade det här med psycadeliskt gått åt skogen.. XD Jag tycker i alla fall du gjorde ett jätte bra jobb på din bild.. den är hel heftig! : D även om den kanske inte var riktigt helt ''psycadelisk'', snygg var den i alla fall! smile o btw, Jag gillar din nya avatar! x) nuyy....=_='ja de .. var possetivt på ett sätt ^_^ oh endå negativt =.=' X'D yah poke the chiken!!XD kan inte sluta tänka på jack spicer när jag ser din^w^' vet inte reigt varförXD Ja, ja funderar ju på att gå med i Arenan som en cosplay av honom, eftersom jag har alla hans prylar.. ända som saknas är en dark halo.. >_<; den är till hans jacka har ju typ en grejs som flyger där efter, om du lagt märke till det.. :b http://www.deviantart.com/deviation/21303775/Haha, kolla vad min vän gjorde till mig :'D http://i96.photobucket.com/albums/l171/Drobvirks/Lolwut.pngEn födelsedags present.. fyller ju år imon.. XD Visst är den söwt? :'''D oh jaXD kållat in alla detaljer *drool* X'D va?! men männska!! .O. tala om det för mig nu! Ah, förlåt! D: > Men du har ju inte varit på MSN på evigheter.. eller, jag har i alla fall inte sätt dig.. Har jag blivit blind? ~___~ förlåt i alla fall D; nee.. har inte orkat .___. ^^' Nåja, det är lugnt! smile du är åtminståne här på Gaia då å då o3o här e min Jack Spicer cosplay iaf.. razz De där gula han har runt fötterna syns i vanliga fall, men inte på Tektek razz Är den tillräckligt bra att ha med i arenan tro? XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 12:47 pm
Drobvirks Terishi Drobvirks Terishi oh jaXD kållat in alla detaljer *drool* X'D va?! men männska!! .O. tala om det för mig nu! Ah, förlåt! D: > Men du har ju inte varit på MSN på evigheter.. eller, jag har i alla fall inte sätt dig.. Har jag blivit blind? ~___~ förlåt i alla fall D; nee.. har inte orkat .___. ^^' Nåja, det är lugnt! smile du är åtminståne här på Gaia då å då o3o här e min Jack Spicer cosplay iaf.. razz De där gula han har runt fötterna syns i vanliga fall, men inte på Tektek razz Är den tillräckligt bra att ha med i arenan tro? XD jaaaaaaaaaa! Jack!!X'D *drool* har tänk på det alla mina favoriter heter jackX'D Jack the pumpkin king Jack Sparrow Jack spicer Jack-ie chan X'D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 1:00 pm
Terishi Drobvirks Terishi Drobvirks Terishi oh jaXD kållat in alla detaljer *drool* X'D va?! men männska!! .O. tala om det för mig nu! Ah, förlåt! D: > Men du har ju inte varit på MSN på evigheter.. eller, jag har i alla fall inte sätt dig.. Har jag blivit blind? ~___~ förlåt i alla fall D; nee.. har inte orkat .___. ^^' Nåja, det är lugnt! smile du är åtminståne här på Gaia då å då o3o här e min Jack Spicer cosplay iaf.. razz De där gula han har runt fötterna syns i vanliga fall, men inte på Tektek razz Är den tillräckligt bra att ha med i arenan tro? XD jaaaaaaaaaa! Jack!!X'D *drool* har tänk på det alla mina favoriter heter jackX'D Jack the pumpkin king Jack Sparrow Jack spicer Jack-ie chan X'D Haha, du har så rätt! Jack är ett underbart namn smile visst är det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 1:18 pm
Drobvirks Terishi Drobvirks Terishi Drobvirks Ah, förlåt! D: > Men du har ju inte varit på MSN på evigheter.. eller, jag har i alla fall inte sätt dig.. Har jag blivit blind? ~___~ förlåt i alla fall D; nee.. har inte orkat .___. ^^' Nåja, det är lugnt! smile du är åtminståne här på Gaia då å då o3o här e min Jack Spicer cosplay iaf.. razz De där gula han har runt fötterna syns i vanliga fall, men inte på Tektek razz Är den tillräckligt bra att ha med i arenan tro? XD jaaaaaaaaaa! Jack!!X'D *drool* har tänk på det alla mina favoriter heter jackX'D Jack the pumpkin king Jack Sparrow Jack spicer Jack-ie chan X'D Haha, du har så rätt! Jack är ett underbart namn smile visst är det? de äger X3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 1:20 pm
Terishi Drobvirks Terishi Drobvirks Terishi Drobvirks Ah, förlåt! D: > Men du har ju inte varit på MSN på evigheter.. eller, jag har i alla fall inte sätt dig.. Har jag blivit blind? ~___~ förlåt i alla fall D; nee.. har inte orkat .___. ^^' Nåja, det är lugnt! smile du är åtminståne här på Gaia då å då o3o här e min Jack Spicer cosplay iaf.. razz De där gula han har runt fötterna syns i vanliga fall, men inte på Tektek razz Är den tillräckligt bra att ha med i arenan tro? XD jaaaaaaaaaa! Jack!!X'D *drool* har tänk på det alla mina favoriter heter jackX'D Jack the pumpkin king Jack Sparrow Jack spicer Jack-ie chan X'D Haha, du har så rätt! Jack är ett underbart namn smile visst är det? de äger X3 *nods* 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|