Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Let's get this tread to 1000 pages! Läs post 1! Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 161 162 163 164 165 166 ... 170 171 172 173 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Vi ni ha?
  Jaa!
  Ähh...
  Vill ha vad då?
View Results

Sonozaki-Chan

PostPosted: Sun Oct 21, 2007 10:43 am
.Naruto shippuuden 13.  
PostPosted: Sun Oct 21, 2007 1:04 pm
irori
danbanan
irori
danbanan
irori


jo... iofs... razz
jasså? va e d förnå då? har aldrig hört talas om (tror jag) o.O
ooh kul xd


vadå?!?! LimeWire??! vet du inte va de e?!?!... de e typ som det där gamla programmet... kommer inte ihåg va de heter... men de e grymt bra för musik allafall... lätt och använda.. och jag har aldrig fått virus av nått därifrån...

LimeWire Download
här e en länk om du vill testa det... biggrin


haha... okej..kanske provar sen 3nodding
går d hitta j-rock där?


hmm..:S har aldrig provat..:S men det går säkert... kan man bara namn på artisten eller låten så går det att hitta det mesta... biggrin


okej.. går nästan inte hitta nå på dc++ iaf inte me den hubb jag har :/ så jag måste ladda från torrent..o d känns segt när d e musik :/


okee... mjo... jag kan tänka mig det... jag laddar bara album musik från torrents.. biggrin inte enstaka låtar^^  

SailorChibiChibiChan


Lenorans

PostPosted: Sun Oct 21, 2007 1:05 pm
idea idea idea idea idea idea idea idea idea idea  
PostPosted: Sun Oct 21, 2007 1:27 pm
danbanan
irori
danbanan
irori
danbanan
irori


jo... iofs... razz
jasså? va e d förnå då? har aldrig hört talas om (tror jag) o.O
ooh kul xd


vadå?!?! LimeWire??! vet du inte va de e?!?!... de e typ som det där gamla programmet... kommer inte ihåg va de heter... men de e grymt bra för musik allafall... lätt och använda.. och jag har aldrig fått virus av nått därifrån...

LimeWire Download
här e en länk om du vill testa det... biggrin


haha... okej..kanske provar sen 3nodding
går d hitta j-rock där?


hmm..:S har aldrig provat..:S men det går säkert... kan man bara namn på artisten eller låten så går det att hitta det mesta... biggrin


okej.. går nästan inte hitta nå på dc++ iaf inte me den hubb jag har :/ så jag måste ladda från torrent..o d känns segt när d e musik :/


okee... mjo... jag kan tänka mig det... jag laddar bara album musik från torrents.. biggrin inte enstaka låtar^^


jo..men om d bara e en låt man vill ha :/ jobbigt ;P  

irori

Eternal Bookworm


irori

Eternal Bookworm

PostPosted: Sun Oct 21, 2007 1:29 pm
DrCarl
idea idea idea idea idea idea idea idea idea idea


har du en ide?? vadå vadå?? *nyfiken*  
PostPosted: Mon Oct 22, 2007 3:43 am
irori
danbanan
irori
danbanan
irori


haha... okej..kanske provar sen 3nodding
går d hitta j-rock där?


hmm..:S har aldrig provat..:S men det går säkert... kan man bara namn på artisten eller låten så går det att hitta det mesta... biggrin


okej.. går nästan inte hitta nå på dc++ iaf inte me den hubb jag har :/ så jag måste ladda från torrent..o d känns segt när d e musik :/


okee... mjo... jag kan tänka mig det... jag laddar bara album musik från torrents.. biggrin inte enstaka låtar^^


jo..men om d bara e en låt man vill ha :/ jobbigt ;P


nejdå^^ de e inte så jobbit som det låter.. biggrin man installerar bara LimeWire så blir det enklare.. biggrin  

SailorChibiChibiChan


irori

Eternal Bookworm

PostPosted: Mon Oct 22, 2007 7:55 am
danbanan
irori
danbanan
irori
danbanan
irori


haha... okej..kanske provar sen 3nodding
går d hitta j-rock där?


hmm..:S har aldrig provat..:S men det går säkert... kan man bara namn på artisten eller låten så går det att hitta det mesta... biggrin


okej.. går nästan inte hitta nå på dc++ iaf inte me den hubb jag har :/ så jag måste ladda från torrent..o d känns segt när d e musik :/


okee... mjo... jag kan tänka mig det... jag laddar bara album musik från torrents.. biggrin inte enstaka låtar^^


jo..men om d bara e en låt man vill ha :/ jobbigt ;P


nejdå^^ de e inte så jobbit som det låter.. biggrin man installerar bara LimeWire så blir det enklare.. biggrin


hmm.. jag kanske gör d *funderar*  
PostPosted: Mon Oct 22, 2007 2:36 pm
irori
danbanan
irori
danbanan
irori


okej.. går nästan inte hitta nå på dc++ iaf inte me den hubb jag har :/ så jag måste ladda från torrent..o d känns segt när d e musik :/


okee... mjo... jag kan tänka mig det... jag laddar bara album musik från torrents.. biggrin inte enstaka låtar^^


jo..men om d bara e en låt man vill ha :/ jobbigt ;P


nejdå^^ de e inte så jobbit som det låter.. biggrin man installerar bara LimeWire så blir det enklare.. biggrin


hmm.. jag kanske gör d *funderar*


mja... det tycker jag att du ska göra^^ du kan juh testa allafall.. biggrin  

SailorChibiChibiChan


irori

Eternal Bookworm

PostPosted: Mon Oct 22, 2007 3:24 pm
danbanan
irori
danbanan
irori
danbanan
irori


okej.. går nästan inte hitta nå på dc++ iaf inte me den hubb jag har :/ så jag måste ladda från torrent..o d känns segt när d e musik :/


okee... mjo... jag kan tänka mig det... jag laddar bara album musik från torrents.. biggrin inte enstaka låtar^^


jo..men om d bara e en låt man vill ha :/ jobbigt ;P


nejdå^^ de e inte så jobbit som det låter.. biggrin man installerar bara LimeWire så blir det enklare.. biggrin


hmm.. jag kanske gör d *funderar*


mja... det tycker jag att du ska göra^^ du kan juh testa allafall.. biggrin


jo.. d går ju alltid ta bort om jag inte gillar d 3nodding  
PostPosted: Mon Oct 22, 2007 9:45 pm
det  

Fjuff


Fjuff

PostPosted: Mon Oct 22, 2007 9:46 pm
var  
PostPosted: Mon Oct 22, 2007 9:48 pm
en  

Fjuff


Fjuff

PostPosted: Mon Oct 22, 2007 9:49 pm
gång  
PostPosted: Mon Oct 22, 2007 9:52 pm
och  

Fjuff


Fjuff

PostPosted: Mon Oct 22, 2007 9:53 pm
den  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 161 162 163 164 165 166 ... 170 171 172 173 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum