|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 11:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 11:42 am
MrsYasha Darkness91 Rotten_syrup Ja, nu p r a t a r vi ^_____^ Någon som har något trevligt pratämne som man säger- 'in mind'? ja hade spanska prov igår? surprised Var hos en psykolog idag stare Jag var hos en psykolog i onsdags -_-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 11:57 am
Cassandra_The_Nosferatu MrsYasha Darkness91 Rotten_syrup Ja, nu p r a t a r vi ^_____^ Någon som har något trevligt pratämne som man säger- 'in mind'? ja hade spanska prov igår? surprised Var hos en psykolog idag stare Jag var hos en psykolog i onsdags -_- Jag har aldrig varit hoss någon!! biggrin Men jag psykar folk att göra saker ibland! twisted
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 12:04 pm
Bleeeh sad Jag ska lana imon, nån som vill vara med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 12:22 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 12:32 pm
Cassandra_The_Nosferatu MrsYasha Darkness91 Rotten_syrup Ja, nu p r a t a r vi ^_____^ Någon som har något trevligt pratämne som man säger- 'in mind'? ja hade spanska prov igår? surprised Var hos en psykolog idag stare Jag var hos en psykolog i onsdags -_- Jag har aldrig varit hos en psykolog .___. (byter ämne totalt) Har ni gjort den där nya quest... grejen, än?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 12:32 pm
Rotten_syrup Cassandra_The_Nosferatu MrsYasha Darkness91 Rotten_syrup Ja, nu p r a t a r vi ^_____^ Någon som har något trevligt pratämne som man säger- 'in mind'? ja hade spanska prov igår? surprised Var hos en psykolog idag stare Jag var hos en psykolog i onsdags -_- Jag har aldrig varit hos en psykolog .___. (byter ämne totalt) Har ni gjort den där nya quest... grejen, än? Jajemänn! Den var lätt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 12:34 pm
snelhest Rotten_syrup Cassandra_The_Nosferatu MrsYasha Darkness91 Rotten_syrup Ja, nu p r a t a r vi ^_____^ Någon som har något trevligt pratämne som man säger- 'in mind'? ja hade spanska prov igår? surprised Var hos en psykolog idag stare Jag var hos en psykolog i onsdags -_- Jag har aldrig varit hos en psykolog .___. (byter ämne totalt) Har ni gjort den där nya quest... grejen, än? Jajemänn! Den var lätt Ja, det får man säga att det var. Det blir nog svårare sen. Hoppas bara det inte blir någon neopets-wannabe, men risken finns ju .___.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 12:48 pm
Rotten_syrup snelhest Rotten_syrup Cassandra_The_Nosferatu MrsYasha Var hos en psykolog idag stare Jag var hos en psykolog i onsdags -_- Jag har aldrig varit hos en psykolog .___. (byter ämne totalt) Har ni gjort den där nya quest... grejen, än? Jajemänn! Den var lätt Ja, det får man säga att det var. Det blir nog svårare sen. Hoppas bara det inte blir någon neopets-wannabe, men risken finns ju .___. Neopets? jag har ingen aning om vad det är, sry. så länge gaia inte blir ett lunarstorm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 12:51 pm
snelhest Rotten_syrup snelhest Rotten_syrup Cassandra_The_Nosferatu MrsYasha Var hos en psykolog idag stare Jag var hos en psykolog i onsdags -_- Jag har aldrig varit hos en psykolog .___. (byter ämne totalt) Har ni gjort den där nya quest... grejen, än? Jajemänn! Den var lätt Ja, det får man säga att det var. Det blir nog svårare sen. Hoppas bara det inte blir någon neopets-wannabe, men risken finns ju .___. Neopets? jag har ingen aning om vad det är, sry. så länge gaia inte blir ett lunarstorm Lunar? *hutter* Inte för att jag nånsin har varit där (fördomsfull...) Men på neopets kan man i alla fall genomföra massa 'quests', så är det NPCs som säger 'köp det och det så KANSKE du får något fint'.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 12:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 12:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 12:57 pm
Hur kan man inte ha hört talas om Neopets? o_o Det är i alla fall en hemsida där man kan ha ett virtuellt djur, som man tar hand om och så. Sen är det lite som på Gaia, man spelar spel och köper saker, men inte kläder utan mest mat och leksaker till djuret. Jag var inne jättemycket där när jag var... tolv? Tretton? Något sånt, men det var jättelänge sen sist :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 1:41 pm
Jag försökte typ skapa ett account där för länge sen, men det funkade inte. Eller nåt. domokun
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 1:44 pm
CrazySwedishGirl Jag försökte typ skapa ett account där för länge sen, men det funkade inte. Eller nåt. domokun Du är en katt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|