Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Brunflo Gårdsmarknad [Sell, buy, quest!]
Villa Villekulla Charity! Massa outfits denna månad! Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 15 16 17 18 19 20 ... 63 64 65 66 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ny poll!
  Ja!
View Results

Notime

PostPosted: Thu Aug 16, 2007 10:24 am
.:~^# heart Tack så hemskt mycket heart whee 3nodding #^~:.
.:~^# heart För Månadens Outfit Den Är Jätte Fin heart #^~:.
 
PostPosted: Thu Aug 16, 2007 10:45 am
Outfit motivation till båda ^^ (Satsar stort ^^):

Detta är ungefär lika svårt som till den förra ^^
Först vill jag bara säga att jag är otroligt glad över att ha vunnit förra månadens outfit den var helt underbar ^^
rofl xd Ja att få denna månadens outfit skulle betyda mycket men tyvärr tror jag att den skulle betyda mycket mer för någon annan ^^ om jag skulle få den skulle jag nog ge ut den till nån annan inte för att jag inte skulle vara glad att få den utan för att nån annan kanske förtjänar den bättre själv tycker jag det är ett under att jag fick förra då jag skäms lite för jag inte var aktiv i forumet sweatdrop men ska försöka mig på att vara där lite mer nu mera.
jag kankse inte är den rikaste av alla då jag just nått det högsta nånsin 10.000 g detta med hjälp av 2 spelare vilket inte är så mycket jag är kanske inte den som får mest donationer men pippi har hjälpt mig mycket nu. jag kankse heller inte är den med dom bästa sakerna men det skulle nog finnas nån som förtjänar den outfiten bättre ^^
kanske inte är det nån här men kanske på andra ställen framför allt min syster heart

//notime
 

Notime


Miss Sweden of 83
Crew

PostPosted: Thu Aug 16, 2007 10:24 pm
LostWithin
Dom va fina båda två men jag har redan en del av grejerna :3

Hmm... jag misstänkte att inte så många skulle vilja ha dom. vi får se om jag kanske ändrar lite... dvs lägger till nått mer eftertraktat.  
PostPosted: Thu Aug 16, 2007 10:37 pm
Notime
.:~^# heart Tack så hemskt mycket heart whee 3nodding #^~:.
.:~^# heart För Månadens Outfit Den Är Jätte Fin heart #^~:.

Varsågod!!  

Miss Sweden of 83
Crew


Miss Sweden of 83
Crew

PostPosted: Thu Aug 16, 2007 10:39 pm
Nu tror jag att jag vet hur jag ska göra dom lite mer attraktiva! Dvs några lite dyrare items som folk vill ha. Dom flesta av sakerna hade pippi redan så då kan jag ju köpa till några! Jag ska försöka fixa det i eftermiddag eller imorgon.  
PostPosted: Fri Aug 17, 2007 6:52 am
.::Poke på pippi::.
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
 

Tebasile

Moonlight Harvester


fixfax

PostPosted: Fri Aug 17, 2007 7:39 am
Jag var tvungen att köpa en sån Tome emo
Och nu har jag inte mycket gold kvar emo Jag som questar också emo

Edit: jag tigger inte
 
PostPosted: Fri Aug 17, 2007 2:37 pm
Miss Sweden of 83
LostWithin
Dom va fina båda två men jag har redan en del av grejerna :3

Hmm... jag misstänkte att inte så många skulle vilja ha dom. vi får se om jag kanske ändrar lite... dvs lägger till nått mer eftertraktat.


Jo men det finns det säkert folk som vill :O Tycker själv att dom är hur fina som helst.
Jag bara mena att jag inte tyckte att jag behövde sno dom från någon som behöver dem bättre när jag redan har en del. :3
 

LostWithin


Pippi Longstrump
Crew

PostPosted: Sat Aug 18, 2007 4:30 am
Tack May Li och Notime för donationerna!!  
PostPosted: Sat Aug 18, 2007 4:32 am
LostWithin
Miss Sweden of 83
LostWithin
Dom va fina båda två men jag har redan en del av grejerna :3

Hmm... jag misstänkte att inte så många skulle vilja ha dom. vi får se om jag kanske ändrar lite... dvs lägger till nått mer eftertraktat.


Jo men det finns det säkert folk som vill :O Tycker själv att dom är hur fina som helst.
Jag bara mena att jag inte tyckte att jag behövde sno dom från någon som behöver dem bättre när jag redan har en del. :3

Jag har funderat lite... jag väntar nog till slutet av månaden innan jag ändrar. Då ser jag ju om det är nån som vill ha dom.  

Pippi Longstrump
Crew


LostWithin

PostPosted: Sat Aug 18, 2007 2:28 pm
Pippi Longstrump
LostWithin
Miss Sweden of 83
LostWithin
Dom va fina båda två men jag har redan en del av grejerna :3

Hmm... jag misstänkte att inte så många skulle vilja ha dom. vi får se om jag kanske ändrar lite... dvs lägger till nått mer eftertraktat.


Jo men det finns det säkert folk som vill :O Tycker själv att dom är hur fina som helst.
Jag bara mena att jag inte tyckte att jag behövde sno dom från någon som behöver dem bättre när jag redan har en del. :3

Jag har funderat lite... jag väntar nog till slutet av månaden innan jag ändrar. Då ser jag ju om det är nån som vill ha dom.

Låter logiskt 3nodding  
PostPosted: Sun Aug 19, 2007 12:13 pm
Damn att månadens MC var så snygg...! Köpte draken så mina besparingar sjönk en del... Blä.  

Vichie


May Li

PostPosted: Mon Aug 20, 2007 9:50 am
Pippi Longstrump
Tack May Li och Notime för donationerna!!


Haha xd Exakt lika många blommor! Hur stora är oddsen på det egentligen! xd  
PostPosted: Mon Aug 20, 2007 9:17 pm
...jag ska klippa mig hos frisören klockan åtta... 4laugh  

Vichie


Vichie

PostPosted: Tue Aug 21, 2007 5:31 am
Jaha, då pratar jag för mig själv här oxå... rolleyes  
Reply
Brunflo Gårdsmarknad [Sell, buy, quest!]

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 15 16 17 18 19 20 ... 63 64 65 66 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum