|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 24, 2007 2:37 pm
Gillar du oxå Tamora, LostWithin?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 27, 2007 1:56 am
här e ja biggrin tänkte fylla i de formuläret så ni vet vem ja e ^^ Namn e Thires (therese) Smeknamn e olika har grymmt mång men typ teski, terranova, fluff, tessy, tessan osv. Ålder:16 te hösten ^^ Var bor du? ja lever i ett litet litet sammhälle som heter Bollebygd strax utanför borås razz När gick du med i Gaia? typ erh... nåra veckor sen XD(står på din profil) Födelsedag i verkligheten: 29/9 - vecka 39 ^^ Intressen:min bas heart kompisarna heart och pojkvännen heart sen musik i övrigt ^^ heart Husdjur: 4 katter ^^ Favoritfilmer: Underworld utan tvekan heart - ettan vart mycke bättre än tvåan razz Favoritböcker:Eragon och den äldste heart vill läsa sista boken i den serien !! crying Favorit artister/musik:ja lyssnar på all sorts metall, rock, goth och punk för de mesta ^^ Favorit TV-program:kollar inte så mycke på tv men favo serier på tv e veronica mars, buffy the vampire slayer och mendium Favorit manga och anime: ser inte mycke på de alls razz men ja brukade kolla på sailor moon när ja va liten twisted Övrigt:övrigt så tycker jag om folk och annat erh... ja går i skolan razz börjar på gymnasie te hösten, portalen hoppas ja på, och neranför kommer de va en bild på mejh biggrin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 01, 2007 5:17 am
Namn: Malin. Ålder: 21. Var bor du? utanför Skellefteå. När gick du med i Gaia? 03/04/2005 Födelsedag i verkligheten: 22 September. Intressen: Rita. Anime. Manga. Fanfiction. Vänner. Husdjur: 2 Hundar. 1 Katt. 1 Sköldpadda. Fiskar. Favoritfilmer: Howl's Moving Castle. Spirited Away. Favoritböcker: Alla av Robin Hobb. Favorit artister/musik: An Café. AKG. Buck-Tick. KoRn. Dimmu Borgir. Kozi. Shuuji to Akira. mm. Favorit TV-program: jag kollar inte på TV. Favorit manga och anime: Manga: Yellow. Il Gatto Sul G. Loveholic. Loveless. Othello. Same Sell Organism. The Day I Become a Butterfly. mm. Anime: Bleach. Naruto. Shonen Onmyouji. D. gray-man. Trinity Blood. Loveless. Gravitation. mmm Övrigt: xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 01, 2007 9:26 am
Namn/Smeknamn:Sören/Koko/Ole-ravn/Björn (Jag är svensk och dansk) Ålder: 16 Var bor du? Amerika men Jag ska bo i Jylland Danmark...Snart När gick du med i Gaia?(står på din profil) Födelsedag i verkligheten: 4 maj Intressen:Kreativ Skrivende, Att kunna språk,Anime och manga Husdjur: 02/08/2006 Favoritfilmer:Reconstruction (Danmark), Brödre (Danmark), Mean girls, 10 things I hate about you, Miss Secret Agency Lady och o.s.v Favoritböcker: Favorit artister/musik:Venke Knutson, Christian Bröns, Yoko Ishida, Laura Pausini, Hikaru Utada, Stereoliza, Bullet for my valentine, Sugarplum fairy, Anna Ternheim... Jag skulle vilja ha musik på Norsk, Dansk, Svensk. Favorit TV-program:Boston Legal, Deal or no deal, Black Donnellys, Desparate Housewives, One World(IMF), World's Best Music(IMF) Favorit manga och anime: Ayashi no Ceres, Fushigi Yuugi, Inuyasha, Yaoi manga/anime, Nerima Daikon Brothers, NANA Övrigt:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 01, 2007 3:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 02, 2007 3:57 am
Tofs Gillar du oxå Tamora, LostWithin? Jepp, det jag läst iaf 3nodding (Lejoninnans sång och De odödliga) Hehej allt nytt folk!^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 02, 2007 6:31 am
LostWithin Tofs Gillar du oxå Tamora, LostWithin? Jepp, det jag läst iaf 3nodding (Lejoninnans sång och De odödliga) Hehej allt nytt folk!^^ Jag tror hon bara har kommit ut med dom... Kan ha kommit ut med fler i USA.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 03, 2007 5:54 am
Smeknamn: Ninen Ålder 18 Födelsedag: 29 mars Bor: Borlänge (dalarna) Intressen musik, rita läsa. Husdjur: Min gulfisk Herr Hugin Favoritbok: Jag har för många. Favorit artister/musik: Eh, jag har så många. Bara j-rock och j-pop hehe Ruki heart Några av mina favorit animeer och manga: Naruto, Fruits basket, gravitation , Death note. Gibli filmer. heart
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 4:20 am
Cha! Frida heter jag. 17 år, kommer från vetlanda som ligger i Småland. Födelsedagen är 14 april. så den närmar sig. biggrin Blev medlem på gaia december 2006. 3nodding Intressena är musik, träning och mina vänner. Favorit banden är Metallica, Ramones, Clash, Misfits och mååånga fler. Anime/Manga är jag ett big fan of. xp Spec. Chobits, Love Hina och Sailor Moon. När det gäller film så gillar jag allt inom äventyr och skräck, självklart också Manga/Anime. Ja, det var lite om mig. Peace Out. xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 1:16 pm
Namn/Smeknamn: Lars-Erik men jag kallas Ede Ålder: 25 Var bor du? Kalmar, men kommer från Borlänge När gick du med i Gaia? 2006(står på din profil) Födelsedag i verkligheten: 30 mars Intressen: Spela tv-spel, läsa historia, laga mat Husdjur: Flickvän rofl Favoritfilmer: Evil Dead, Apocalypse now!, Stalingrad Favoritböcker: När änglar dör, fursten Favorit artister/musik: Arga gitarrer Favorit TV-program: Prison Break, House mfl Favorit manga och anime: Naruto, Shaman king, Sandland
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 06, 2007 4:35 am
Välkomna! Speciellt Ninen >w< längtat tills du skulle komma hit!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 06, 2007 6:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 6:27 am
Tofs LostWithin Tofs Gillar du oxå Tamora, LostWithin? Jepp, det jag läst iaf 3nodding (Lejoninnans sång och De odödliga) Hehej allt nytt folk!^^ Jag tror hon bara har kommit ut med dom... Kan ha kommit ut med fler i USA. ja hon lär ha en hel del till.. önskar bara att jag kunde hitta lejonninans sång nånstans så jag kunde köpa den crying
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 10:34 am
Namn/Smeknamn: Chriisie,Chris. Ålder: 14 Var bor du? Sverige, Malmö. När gick du med i Gaia?Nån gång i slutet av 2005, sedan gjorde jag en ny gubbe i ca maj 2006. Födelsedag i verkligheten: 1993/01/25 Intressen: Allt möjligt...Jag är ganska kreativ. Husdjur: Nej, men snart! Favoritfilmer: <.< Favoritböcker: Stephen kings Tommy Knocker. Favorit artister/musik: Mindless Self Indulgence! Favorit TV-program: <.< Favorit manga och anime: Melancholy of suzumiya harumi. Övrigt: Kraftiga humörsvängningar och smått sarkastisk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 10:38 am
chriisie Favoritböcker: Stephen kings Tommy Knocker.
Late last night, and the night before... Jag tycker du har väldigt bra smak för böcker :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|