|
|
|
|
Posted: Mon Sep 10, 2007 7:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 10, 2007 12:45 pm
Jag kanske kommer det beror på om jag har nå pengar då och om jag har skjuts ska kolla bussar också xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 10, 2007 8:51 pm
Not me, I'm still in Japan XD (lite synd, för det ligger över min födelsedag xd )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 11, 2007 1:54 am
Keyhala Not me, I'm still in Japan XD (lite synd, för det ligger över min födelsedag xd ) Ja vill också vara i Japan! ;_;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 11, 2007 9:02 am
Svea Viking Keyhala Not me, I'm still in Japan XD (lite synd, för det ligger över min födelsedag xd ) Ja vill också vara i Japan! ;_;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 12, 2007 1:48 am
Svea Viking Keyhala Not me, I'm still in Japan XD (lite synd, för det ligger över min födelsedag xd ) Ja vill också vara i Japan! ;_; hehe XD The problem ish: Japaner talar i regel mycket dålig eller ingen engelska. (jag går HIGH SCHOOL och på engelskalektionerna lär vi oss just nu säga 'what did you do during the summer holiday?' ... de flesta i min klass klarar inte av det eller fårstår inte vad det betyder sweatdrop
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 11:54 am
längtar >.< fan va kul det ska bli + att nour kommer och leker med oss xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 1:15 pm
Har inte vart på as länge, då hette Doujin madoi, eller e de nåt annat sweatdrop
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 1:51 pm
ohz0ne Har inte vart på as länge, då hette Doujin madoi, eller e de nåt annat sweatdrop Då va nog inte jag med, Sist hette det DoujinFest ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:49 pm
Rezzzi längtar >.< fan va kul det ska bli + att nour kommer och leker med oss xD precis! ;D Jag är ju "jääää-ääätte rolig" att hänga/umgås med xd
Edit: vet ju iofs. inte du...än xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:56 pm
Rezzzi Svea Viking Keyhala Not me, I'm still in Japan XD (lite synd, för det ligger över min födelsedag xd ) Ja vill också vara i Japan! ;_;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 12:54 am
princess_nour Rezzzi längtar >.< fan va kul det ska bli + att nour kommer och leker med oss xD precis! ;D Jag är ju "jääää-ääätte rolig" att hänga/umgås med xd
Edit: vet ju iofs. inte du...än xD men du är snäää-ääälll xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 2:02 am
Keyhala Svea Viking Keyhala Not me, I'm still in Japan XD (lite synd, för det ligger över min födelsedag xd ) Ja vill också vara i Japan! ;_; hehe XD The problem ish: Japaner talar i regel mycket dålig eller ingen engelska. (jag går HIGH SCHOOL och på engelskalektionerna lär vi oss just nu säga 'what did you do during the summer holiday?' ... de flesta i min klass klarar inte av det eller fårstår inte vad det betyder sweatdrop !! OMG! jag skulle ju bli kung på engelska lektionerna där! ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 2:44 am
Svea Viking Keyhala Svea Viking Keyhala Not me, I'm still in Japan XD (lite synd, för det ligger över min födelsedag xd ) Ja vill också vara i Japan! ;_; hehe XD The problem ish: Japaner talar i regel mycket dålig eller ingen engelska. (jag går HIGH SCHOOL och på engelskalektionerna lär vi oss just nu säga 'what did you do during the summer holiday?' ... de flesta i min klass klarar inte av det eller fårstår inte vad det betyder sweatdrop !! OMG! jag skulle ju bli kung på engelska lektionerna där! ;D Förutom att du måste kunna Japanska för att få ett bra betyg.
Typ:
Translate into japanese:
The heat was unbearable.
Me: o.O
Eller:
*random signs*
*random signs*
me: Antagligen översätt till engelska... men wtf~
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 15, 2007 3:44 am
Rezzzi princess_nour Rezzzi längtar >.< fan va kul det ska bli + att nour kommer och leker med oss xD precis! ;D Jag är ju "jääää-ääätte rolig" att hänga/umgås med xd
Edit: vet ju iofs. inte du...än xD men du är snäää-ääälll xd precis~
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|